![]() |
zwart - glimmen, dood, onnatuurlijke rust, kunst, theater, black box in VKK
wit - sneeuw, steriel, niet meer na 3 wasbeurten rood - agur :), alles geel - zon, haat blauw - rust, stilte, mooi, daarachter ligt finland :) groen - natuur, lopen paars - lichtblauw, de ik-wil-vaag-zijn-maar-eigenlijk-ben-ik-heel-normaal sfeer oranje - opgedrongen feestsfeer, de laatste kleur die ik zou kiezen, de kleur die altijd overblijft :D bruin - rusland, 2e handswinkels, koffie uit piepschuimbekertjes |
zwart - dood en me kleren wat ik nu aan heb
wit - bruiloft en sneeuw rood - liefde en roos geel - zon blauw - zee en de lucht groen - gras paars - mijn slaapkamer oranje - koninginnedag bruin - chocola |
zwart - De nacht
wit - Sneeuw rood - Bloed geel - Fel blauw - Heldere lucht groen - Bladeren paars - Jurk oranje - Sinaasappel bruin - Chocolade |
zwart - cola
wit - sneeuw rood - vuur geel - zon blauw - lucht groen -gras paars-mysterieus oranje - jus d'orange bruin - mooie jongen :D |
zwart - nacht
wit - sneeuw rood - bloed geel - licht blauw - lucht groen - gras paars - deep purple :o oranje - nederland bruin - poep |
zwart - de dood
wit - geesten, sluierwolken rood - liefde geel - zon blauw - de zee bij aruba groen - die mooie trui van mijn vriend paars - een vriendin van mij met paars haar oranje - maxima (ja, met streepje op de a) bruin - poep |
zwart: nacht
wit: rust rood: liefde geel: zon blauw: hemel groen: natuur paars: magie oranje: warmte bruin: bos |
zwart --> dood. zwarte kleren?
wit --> papier,trouwen rood --> soep geel --> zonnetje blauw --> zomer groen --> gras paars ---> kerstlampjes oranje ---> koninginnedag, sinasappel bruin --> herfst |
zwart : jas
wit: haliet rood: appel (:confused: ) geel: banaan blauw: wiskunde groen: bomen paars: pimpel oranje: wortel bruin: zand |
zwart ==> nacht
wit ==> sneeuw, trouwen rood ==> bloed geel ==> zon blauw ==> lucht, zee groen ==> engelse heuvels, zee paars ==> mn zusje oranje ==> koninginnedag bruin ==> boom |
zwart ---donker
wit ----de vleugels van engels rood ----de kerstman geel ----boterbloemetjes blauw ---lucht,zee groen ---gras, bomen paars ---- mysterieus oranje ----willem van--- bruin----poep, chocola (lekkere combinatie jah :p ) |
Citaat:
|
zwart - lijden, hol
wit - fel licht, puur, rechtvaardig, orde rood - passie, vuur, verlangen geel - zon, oprecht blauw - lucht, zee, dromen, illusies groen - natuur, uitgestrekte bossen paars - elite, bureaucratie oranje - humor, apart, gek bruin - aarde, sterk, vast |
zwart: somber, klassiek, stijlvol, nacht
wit: schoon, doorschijnend rood: agressief, boos geel: vrolijk, zon, forum :o blauw: lucht, helder, mooi groen: gras, bomen, natuurlijk paars: mooi, sierlijk, elegant oranje: lelijk, koningshuis bruin: vies, smoezelig, huid |
zwart - allochtonen
wit - sneeuw rood - ongesteld geel - Big Bird blauw - smurfen groen - gras paars - Purno de Purno oranje - sinaasappel bruin - poep |
zwart : Nacht wit : Zwaan rood : Bloed geel : Zomer blauw : Zee groen : Bos paars : Aan een vriendin van mij :rolleyes: oranje : Warmte bruin : Uh....tja...tog maar aan poep :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
zwart
Onzin wit trouwen rood lippen geel zon blauw wolk groen kerstboom paars broer oranje napoleon-snoep bruin boom |
zwart - gothic
wit - lakens rood - bloed geel - zon blauw - water groen - gras paars - wierook oranje - Nederland bruin - stront |
zwart
murwari's trui wit verband rood bloed geel ei blauw lucht groen gras paars crêpepapier oranje Nederland bruin poep |
Zwart: Nacht, dood, diepte, pijn
Wit: Sneeuw, licht, fantasy, wolken, lucht Rood: Agressie, boos, bloed, oorlog Geel: Zon, energie, vuur, kuiken, school :confused: Blauw: Zee, water, koelheid Groen: Gras, goed, natuur, planten, bos Paars: Psychologie, mystiek, bosbessen Oranje: Nederland, fel, knal Bruin: Aarde, rustig, vast, stabiel |
zwart : verf, dood
wit : vrede, overhemden rood : liefde (hehe) geel : banaan blauw : lucht groen : gras, bomen (kortom natuur) paars : juwelen oranje : zon bruin : poep klaaar |
zwart :dood
wit : schoon rood : leven geel : zon blauw :water groen : fris gras paars : mn haar zoals t eerst was voor mijn poging (zie kleur oranje) oranje : mn mislukte haar. dat na 4 pogingen om rood blond te maken dus knaloranje is geworden bruin : herfst |
zwart - gothic, cool
wit - saai, keuken rood - mijn haar, passie, liefde geel - mais, zonnebloemen blauw - lucht groen - natuur paars - gay oranje zon, blij bruin - paard |
zwart - ziekte, eindeloosheid
wit - Elfen rood - Snelheid, superieuriteit geel - De zon blauw - Ijstijd groen - Gif paars - Nele oranje - Lava bruin - Drijfzand, stront |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |