![]() |
Citaat:
dat word iets anders dus:p jongen-meisje->Xander en Marit jongen-jongen->Xander en Maarten meisje - meisje->Marit en Vera |
meisje: yentl
jongen: Noah prachtige namen vind ik dat Kus, BadAngel xxx |
(roos)
Jongen: Lars, Maximilliaan (roepnaam Max), Floris, Friso, Hugo, Lodewijk Meisje: Louise, Annefré, Julie, Carline, Julia, zoiets. |
jongen: Leon
meisje: Leonie |
klaas
|
Citaat:
ok even creatief doen zoon/dochter: Nina en Stijn of Emma en Casper dochter/dochter: Nina en Lize of Sophie en Emily zoon/zoon: Casper en Hugo |
Jongen-jongen: Rupert & Laurence.
Meisje-meisje: Aurelia & Alexandria. Jongen-meisje: Rupert & Aurelia. :D :cool: (y) Ripper |
Ik heb net overeenstemming bereikt over
Floor Anna Alleen staat mijn achternaam daar weer zo stom bij :s (kleijn) |
Citaat:
Jongen/Jongen: Hugo en Thomas Jongen/Meisje: Emma en Tijn |
Citaat:
Ik weet het ook al, gister ook voor de jongens 'overeenstemming' bereikt. ;) Wie weet kom ik het over een paar jaar wel vertellen. :p |
meisje: Sheyènne of Fallon
jongen: Jayden |
(Li)
Jongen meisje combi: Tijmen en sophie(y) Jongen-jongen: Maarten en Max Meisje-meisje: Eliane en Julia |
Meisje: Sterre
"Ik" krijg alleen een meisje :P |
Hmmm... :)
Jongens: - Seth - Tresor - Romeo - Ravi Meisjes: - Waris - Reza Dat was het wel zo ongeveer :D |
Storm :cool:
|
2lingen;
2 jongens: Florentijn en Laurence 2 meisjes: Fleur en Lauren 1 meisje, 1 jongen; Nicolien en Ralph 1ling 1 meisje: Floor 1 jongen: Floris enne tsjah, 1x zwanger zijn vind ik wel genoeg, dus et zal nooit zo zijn dat ik een Florentijn, Laurence en Floor krijg bijvoorbeeld. Maar weet bijna toch wel zeker dat ik een tweeling krijg :cool: :o :p |
Citaat:
Ik zou mijn kinderen het liefst Scandinavische namen geven, zoals Nils of Henrik, maar ik vind Dianna en Iris ook wel mooie namen...... Maar eigenlijk heb ik een hekel aan kinderen, dus ik denk niet dat ik me hier druk om moet maken... |
meisjes: Annebelle, Isabelle, Sophie en als de moeder Spaans is wil het kind Carmen noemen:D En ik vind Grace ook wel leuk:o
jongens: Bart-Jan, Luc(as) en aparte namen: meisje: Princess jongen: Majesty |
Ninh:
lijkt wel de opname van een pr0n movie ofzo met al die jongen-jongen, meisje-meisje etc.. :P Ik ga m'n kinderen gewoon Foek Joe en Foek Mie noemen :P |
Hmmm.. ik denk toch aan namen zoals: kutkind en sloerie-hoerie... Maar misschien is dat een beetje te zacht..
|
jongen: Sam of Robin
meisje: Anna of Julia |
Citaat:
ik zou ze iig geen judas noemen :( |
Osamahttp://www.cnn.com/LAW/trials.and.ca....bin.laden.jpg en Georgehttp://www.pbs.org/newshour/images/e...dec99/bush.gif.
En als het een meisje is!!!! dannnnn...... Jenna[img]***[/img]en josefienhttp://www.thepartysite.co.uk/images...%20glasses.jpg :confused: :mad: |
ik kan nog niet kiezen :)
Jongen: Stijn, Michiel, Bob, Xander, Thomas Meisje: Fleur, Frederique, Emma, Evelien, Roos (Anna, Julia, Sofie) |
Citaat:
|
jongen - meisje : Joey en Fleur
jongen - jongen : Joey en Marijn meisje - meisje : Fleur en Roxan |
Citaat:
jongens namen: Silva,Remano,Janique,Jeroen Meisjes namen: Sophie,Irene,Louise, |
jongen: fles en kurt
meisje: merlijn dit is geen grapje :p |
Jongen: Elijah, Omar
Meisje: Aicha, Nadira, Nadia, India (weet niet of ik dat durf, mijn kind naar een land noemen, maar vind het wel onwijze mooi) Over het algemeen vind ik buitenlandse namen (y) |
Meisje: Noa, Sara, Elisa, Julia
Jongen: Mick, Thomas, Fabio, Luciano, Maxim |
Citaat:
|
Jef en Ida
|
Petra en Naomi
Jan en Jaap :p |
mooie jongensnamen: Jolan, Merijn, Dries, Lancelot, Parcival :)
meisjesnamen: Loriën, Lente, Tjall (zo zou ik m'n eigen kinderen wel willen noemen) Tweelingen: Jongens: Max en Climax Meisjes: Kaatje en Duplikaatje Jongen-Meisje: Jean en Marie afgrijselijk lelijke namen (imo): Kimberly, Tiffany, Stefanie, Lindsey, Cindy, Nancy... Kathleen |
Citaat:
|
meiske wordt: Scarlet, Amber of Lizzie
Jongen wordt: Puck of Shai Denk dat m'n vrouwke ook nog enige inspraak gaat hebben. |
Citaat:
|
Condoom gescheurd en de pil vergeten :P
*Ik weet dat het flauw is. negeer mij.* |
Mijn zoontje heet Sam Yannick
als het een meisje was geweest had ik haar ook Sam genoemd. Volgende (voorlopig aub niet) kind noem ik jongen: Marijn Yannick Lars Tijs meisje: Saar Babet Bente |
jongen: Tobias of Thomas
meisje: Emilie ofzo, maar dat veranderd ook altijd wel weer. |
Citaat:
|
jongen:
seth sebastiaan sam brecht joey meisje: morgan wencke sam sophie linske |
Suze en ???? (Noah??)
k weet niet ik stuitte laatst weer op de naam Suze en ik vond het een mooie naam |
Citaat:
|
meisje: thirza
jongen: damian |
anouk..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51. |