![]() |
Engels of Frans, vooral Engels (als ik Frans een beetje kan lezen ist ook goed)
|
Citaat:
|
kspreek al frans nederlands engels en russisch, tis me al genoeg denk ik :) Maar toch ga ik in februari met 2u Litouws per week beginnen (keuzevak aan universteit).
Verder lijkt zweeds of zo iets leuks. |
Engels......waarom spreekt voor zich.
Ik kan op zich wel goed engels, maar als het erop aankomt weet ik over bepaalde dingen niet hoe je ze moet vertalen. Welke tijd enzo... |
Duits...
En daar ben ik ook al hard mee bezig op school. Ik vind dat gewoon een leuke taal om te praten, hoewel ik daar praktisch de enige in blijk te zijn :) |
engels -> is handig
frans - > mooi om te horen koreaans -> omdat er een vriend van mij in zuid-korea woont |
spaans:) omdat het een mooie taal is en een wereldtaal is:)
verder zijn er wel meer talen mooi of handig maar ik heb geen verdere ambities daarin:p |
Het lijkt mij eigenlijk ook wel leuk om het Arabische of Hebreeuwse alfabet te leren ofzo. Zomaar.
Maar om ontopic te gaan: Allereerst: Engels. Handig, veelzeggend, simpel, ook wel mooi. Italiaans, mijn oom, tante en nichtjes spreken dat ook, en ik wil het graag vergelijken met Latijn en Grieks... en het klinkt geweldig. :D Spaans ook wel, maar toch wat minder (hoewel dat dan wel weer een wereldtaal is). En Deens, Noors, Fins of Zweeds natuurlijk, dat klinkt echt cool! :D Liefst Deens eigenlijk, ivm het populair zijn van Oom Dagobert daaro :o En GEEN Germaanse talen!! Oostblok en Duitsland enzo... beh, die talen vind ik echt áltijd commanderend klinken. |
Frans, gaat ook wel lukken. Ben van oorsprong Frans, mooie taal en ik vind talen sowieso leuk.
Spaans, is natuurlijk een internationaal gesproken taal. |
Italiaans, maar dat spreek ik al vrij goed en dat gaat sowieso ook wel goed komen over 1,5 jaar! :p :)
|
spaans, omdat ik die taal helemaal geweldig vind en engels omdat het natuurlijk handig is maar ook omdat ik het een mooie taal vind.
|
Frans, vind ik een mooie taal. En gebarentaal, zou ik ook wel willen leren.
|
ests, dan snappen mensen me hier tenminste ooit nog eens :o
russisch, een hele mooie taal en het opent een grote wereld van literatuur :) (vertaald is de helft van de kracht van literatuur weg) + een wereldtaal spaans, een wereldtaal en het klinkt mooi hongaars, szcsszcsszcsszcs gewoon mooi en interessant :D |
Zweeds :)
Mooi, mooi, mooi! |
Elvish :p
Spaans, maar ben ik aan het studeren dus dat gaat wel goedkomen. Russisch, vind ik echt enorm stoer klinken. Engels, is erg handig en bovendien klinkt alles in het Engels om een of andere manier beter dan in het Nederlands.. Njah eigenlijk wil ik zoveel talen leren, echt erg. Maar goed ik stort me voorlopig maar op Spaans :) |
Citaat:
Ik ook en daarom ben ik het nu ook aan het studeren :) en van de vakantie ga ik ook in Frankrijk werken, dus dan zal het wel hard gaan :) |
(S)
Italiaans, Spaans, Japans. ? |
Frans(y)
|
engels, kan het wel redelijk maar niet egt vloeiend ;)
spaans, ga ik vaak op vakantie en heb family daar , dus lijkt me wel leuk om spaans te kunnen communiceren zweeds, mjah :p |
Citaat:
De germaanse talen zijn Engels, Duits en Nederlands. Eigenlijk behoren de Skandinavische talen (Ijslands, Noors, Zweeds en Deens - Fins niet) ook tot die taalfamilie. De meeste talen uit Oost-Europa zijn slavisch (Russisch, Pools, Servisch, enz.) Hongaars is een geval apart. Verder .. tja... Duits is echt wel een blaftaal, en ikzelf die Russisch studeer, vind het ook wel een mompeltaal. |
Ik studeer Frans dus het is wel de bedoeling dat ik ooit vloeiend Frans leer.
|
Sweeds of Italiaans.
Waarom? Beide landen interesseren mij. |
Frans, Engels, Quenya :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spaans... gewoon spreekt me aan.
|
Citaat:
Zo'n verstand heb ik er nou ook weer niet van, maar ik denk dat je weet wat ik bedoel. Vooral Oost-Europese talen met veel Duitse klanken. En wat dachten jullie van een onzintaal dan? Zoals het Elfs? Mevrouw de actrice van LOTR heeft die taal helemaal in haar hoofd zitten, zonder dat ie bestaat! |
Spaans en Russisch en Zweeds (en al t andere Scandinavische)
Vink allemaal zoooooo mooi!!! Ik kan alleen al hele films achter elkaar doorkijken al zijn ze superzaai om de pratende mensjes. |
Citaat:
Oja die kliktalen, haha. Ik kan dat klikken dus echt niet :( :( Mijn oom heeft in Afrika gewoond, die kan t wel *ben jaloers* |
(jennifer onder black reina's naam)
turks:o weet k tenminste waar al die turken me voor uitschelde:o:p |
chinees
uitdaging |
portugees of italiaans of french
klinkt zo lekker |
Engels, dat is gewoon handig.
Of Frans, dat vind ik echt een mooie taal. |
Helemaal niemand die arabisch zou willen leren ??? :confused:
Zelf zou 'k Japans en russisch wel willen kunnen, gewoon leuk om te horen die talen. |
Ik wil graag Marrokaans leren. Ik wil namelijk als buitenlander uit Limburg verhuizen naar de randstad. Natuurlijk wil ik zo goed mogelijk integreren, en zo snel mogelijk de koran kunnen lezen!
|
Ik wil wel turks leren, ben al een paar keer in turkije geweest, en ze spreken er ook wel engels enzo, maar het is gewoon leuk om mee te kunnen zwammen in het turks (y)
|
latijn, hoefde ik er ook niet meer zoveel voor te leren
|
Ten eerste Engels want het zou erg aangenaam zijn als ik over zou gaan dit jaar... (ziet er dankzij dat rotengels niet echt naar uit...)
Ten tweede Zweeds. Ik vind Zweden een geweldig land, de taal spreekt me aan en het lijkt me... nou ja... gewoon een uitdaging om vloeiend Zweeds te leren spreken! |
Citaat:
|
ENGELS dan haal ik misschien is een voldoende op me proefwerk :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12. |