![]() |
postbode!
|
verpleegster...
|
Ik wou altijd politieagente worden....er was namelijk een keer een agente bij ons op school geweest en die ging wat over haar beroep vertellen enzo en toen leek me dat helemaal geweldig
|
Archeologe
|
Citaat:
En eh, wat ik nu wil worden? Goede vraag...:) Ik weet het niet precies, maar ik weet wel dat ik de studie pedagogische wetenschappen ga doen en dan wel verder zie. Bij de kinderbescherming of bureau HALT werken lijkt me wel stoer :cool: Of lesgeven op speciaal onderwijs, das ook gaaf. Ach, ik zie nog wel :) |
Als eerste wilde ik moeder worden :)
toen wilde ik een tijdje juf worden... toen dierenarts of actrice en dan het liefste in gtst, dan zou ik samen met mijn broertje in gtst spelen :) Kheb geeeeeen id wat ik nu later wil worden... ik doe c&m met wiskunde b en economie dus ik heb nog wel veel keuze.. maar jah, ik zie nog wel... |
Mag ik jullie er even op wijzen dat knutselsmurfie vroeger ook 'meschien' kapster wilde worden :D (Staat in mijn ouwe klasgenotenboekje)
En ik wilde altijd schrijfter worden. Van kinderboeken of zo. En nu verwacht ik geen reactie van knutselsmurfie dat ik vlechtjuffrouw wilde worden... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Cameraman of automonteur
|
Ik wilde zoveel worden.. van brandweerman tot filmster :o
Nu weet ik het niet echt... :S Sprak laatst mn neefje van 8 en die wil dief worden :D |
Citaat:
|
Zangeres, dierenarts, advocate en prinses :)
|
ik wilde altijd architect worden
vraag me niet hoe ik erbij kwam, maar ik tekende vroeger echt altijd huizen enzo |
Stewardes..
toen veranderde t in kleuterjuf, mn eigen creche beginnen dan had ik n periode dat ik astronout/dierenarts/chirurg/dokter of iets anders onmogelijks wou worden, Chefkok en nu is t weer Stewardes:) |
Toen ik heel erg klein was, wilde ik altijd zwemjuf worden, maar ik kon zelf nog helemaal niet zwemmen!! Daarna wou ik dierenarts worden, en dat is het nu nog steeds, al zit ik ook wel te denken aan (tuin)architect of bioloog te denken...
|
jachtpiloot :)
iig. bij defensie :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |