![]() |
Citaat:
Ik vind Sandra overigens ook een erg leuke naam, maar ik ga niet hetzelfde als mijn zusje heten, hè? :D |
vind persoonlijk lindsey of myrthe wel mooi, al zie ik myrthe wel liever geschreven als myrte
|
uuh...ik vind heel veel namen leuk, maar ach...ik zou nooit m'n naam veranderen. Met Myrthe ben ik best wel blij en meestal past een andere naam niet echt bij je . Dat gevoel heb ik dan altijd :confused:
|
geen idee, maar zou 'm best wilen veranderen
|
sophie / sofie of joyce vink wel leuk.
die passen volgens mij ook wel bij mij. |
Stefan is goed. Maar zo heet ik al. Richard ook. Maar zo heet m'n broertje al. Doe dan maar Knuffie ofzo, íemand noemt me toch de hele dag al zo. :D ;)
|
Kvind Skye mooi, past ook bij me, loop nmlk altijd te dromen, of Deirde, zo wilde mijn pappa mij noemen, maar dat mocht nie van mn mamma... :( Kvind Annabelle ook leuk trouwes, volgens mij is het vet irritant om zo te heten. dan gaat iedereen telkens dat liedje voor je zingen....
|
Hmm, ik ben wel redelijk tevreden geloof ik, had het wel slechter kunnen treffen.. barbara bijvoorbeeld ;) *dat komt niet van mij, maar van de persoon achter mij* of nee, NOG erger, Barbelle ;)
Ik vind Ashley wel een mooie naam voor n meisje Marc voor een jongen. Ja, met een C |
mag ik een bepaalde persoon er even aan herrinneren dat haar achternaam hoort te worden uitgesproken als Simba? :P Vind voor een jongen Seth wel cool (= mijn broer) en Alexander.
|
Als je een DUITSE Natuurkundelerares hebt MET Dyslexie kan dat wel eens voorkomen ja........ :D
Bij jou heeft ze geloof ik niet eens een poging gedaan. Of moest je echte naam wegens juridische overwegingen weer gecensureerd worden, B v. V. ? :P |
ik zou het niet weten.
ik weet wel dat ik mijn echte naam (stephanie) niet echt bijzonder vind. ik weet wel een vreselijke naam voor een jongen: christopher. |
ik heet zelf Helen (je spreekt het uit als Hellen)
maar dat moet ik ook vaak herhalen als ik me aan iemand voorstel :/ ik zou wel Rosalinde willen heten maar zo heet mn zusje al :p |
Citaat:
Ik zou zelf wel Kim willen heten, of een andere simpele naam. Barbara vind ik ook mooi. |
Naso
|
Kees
|
Een buitenlandse (bij voorkeur een Engelse)
M'n huidige naam vind ik ietsie te Hollands :o |
Dan wil ik Dennis heten :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30. |