![]() |
Heb pas meegedaan toen ze de antwoorden gevane omdat ik Buffy aant kijken was, dus had per vraag 5 seconden ofzo om er over na te denken... Had toch nog een score van 120
|
Citaat:
edit, voor een echt iqtest moet je natuurlijk ook wel wat weten ;) maar dat is weer andere kennis *als je snapt wat ik bedoel :o* |
Citaat:
'De gemiddelde score tot nu toe van alle mensen die deze test invulden: 127. ' als mijn score (hoe intelligent :D :)) en even later zag ik 147 erboven staan :\ |
Vorig jaar had ik 132, dit jaar stapte ik in bij de antwoorden, ik had ongeveer 135 gehad, maar ja ik heb hem dus niet egt meegedaan. De slechte scores van de bekende nederlanders viel me tegen.
|
Citaat:
Adam Curry die zichzelf toch al zowat hoogbegaafd acht met z'n 101, Winny met d'r 96 en Def Rhymz met 82. :D (of getallen daaromtrent...) |
113
|
Citaat:
De doos... |
Citaat:
|
Citaat:
geen zin om te doen. :o |
Ik heb vorig jaar meegedaan. Toen had ik geloof ik een iq van 120 (kan ook 122 zijn geweest)
|
Citaat:
|
Nationale IQ-test: 123
Niet dat t me verder boeit... |
ik had een score van 130 punten
|
Ik schakelde te laat in....Vorig jaar had ik iets van 104 dacht ik. Ik ergerde me een beetje aan Def Rhymz. "ik ben zo geil want het zijn zulke kutvragen" ..
|
ik had 118 schijnt boven het nederlands gem. te zijn, maar zitten hier dan allemaal mensen van boven et nederlands gem?
|
ik had 129.
|
|
Ik had een IQ van 118... tja... :o
|
Had dit jaar IQ van 128
Vorig jaar was ut 131:S najah zal wel:p Vorig jaar was m'n EQ 138 |
drie dagen geleden gemaakt.. nog steeds geen mailtje.
nou moet ik em opnieuw gaan maken.. :mad: |
Citaat:
lol, ik heb alleen de 1e 6 vragen ingevuld en ik heb al een iq van 93 :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
132 :)
|
met di ene op alkmaar : 159 :D
|
iq is hier behoorlijk hoog :D
Kheb het maar half gevolgd, maar goed. Had iemand overigens die vraag van "welk plaatje klopt hier niet" met dat kindje + al die ballonnen goed? Zelfs toen ze het hadden aangegeven kon ik het echt niet zien (ligt toch hopelijk nie aan mij ofzo? :D) |
jullie zyn allemaal hoogbegaafd! ;)
Kep die test op i-net niet afgemaakt, vond die figuurtjes zwaar irritant Nu weet ik mun iq niet :( Ik denk... uhm 60 ofso :D |
Citaat:
|
Hartelijk dank voor je deelname aan De Nationale IQ Test 2003 van BNN.
We hebben je antwoorden ontvangen en je score berekend. Jouw IQ score is 139. |
ik had 132
|
71 :o :o
|
|
ik had 'n IQ van 98, en daarbij hoorde niveau LBO+
nou dat klopt helaas niet. 'k doe Havo duzz mgoed, ik vind dat ze maar stomme vragen stellen. |
ik moet zeggen dat ik't een bijzonder blöde test vind; er wordt niet naar inzicht gevraagd maar naar losse kennis. Op zich is dat voor mij geen probleem, ik heb zo'n vreemde interesse in nutteloze feitjes en weetjes enzo, maar dat betekend dus dat zo'n test bagger is.
|
Nu: 123... Beetje raar, want bij een heleboel vriendinnen kwam hij niet overeen met vorige testen; scheelde bijna zo'n 15 punten. Lijkt me een beetje raar. Ik heb trouwens op mijn twaalfde een test gedaan en toen kwam er 140 uit, bij zo'n officieel bureau en nu ik bijna 18 ben 17 punten lager lijkt mij wel erg drastisch! maar goed: 'what's in a number'??? :D
|
123
|
|
Citaat:
Bij BNN 139 ik vond die van BNN wel makkelijker... :confused: |
Citaat:
|
Hartelijk dank voor je deelname aan De Nationale IQ Test 2003 van BNN.
We hebben je antwoorden ontvangen en je score berekend. Jouw IQ score is $iq_max_allowed_error#1. |
Citaat:
|
Ik heb meegedaan..
Ik had een IQ van 142... Ja, zeer ernstigs... Bij 145 ben je hoogbegaafd... :o |
maar 118 :o zelfde as vorig jaar...
|
die van alkmaar heb ik 159, en die van bnn had ik dit jaar 144 :cool:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57. |