![]() |
Citaat:
Dus? |
gefeliciteerd!
Maar als het een dochter geweest zou zijn, zou ze ook 6 namen gekregen hebben, heb je iets met het getal 6 of is het gewoon toeval? (eigenlijk vind ik de namen voor het meisje mooier, maar da´s weer persoonlijke smaak) |
leuk voor je meid, gefeliciteerd.
mjah ik vind 6 namen persoonlijk overdreven (mijn zoontje heeft er 2). waarom zoveel namen, hij kan ze toch niet allemaal gebruiken.. ik wens je veel plezier met je a.s. zoontje en sterkte bij de bevalling. groetjes Naomi en Sam |
Citaat:
|
alexei is echt mooi
|
wat een vreselijke namen
|
arm kind
moet ie later op al zn officiële papieren al die volstrekt nuttloze namen gaan schrijven, als ie ze tegen dan nog niet vergeten is.... trouwens, alexei, wordt verkort tot alex, en de rest wordt toch nooit gebruikt!! ik heb maar 1 voornaam, gewoon els dus, en vind dat meeeeeeeer dan voldoende het gaat er niet om of dat nou 'mooi' staat of niet, 6 voornamen, kijk asjeblief ook ff naar het nut ervan............ |
Gefeliciteerd..
Ach, en men kan (gaat, red.) hem altijd Alex noemen. Of Willem. |
Citaat:
|
6 namen is ontzettend overdreven. Hoogstens 4 vind ik hoor.
|
Citaat:
maar het is een man en geen vrouw. |
Walgelijk :confused:
Jullie zoon gaat dat gelijk veranderen zodra die kan! Maar gefeliciteerd en bla :) |
Ik vind 't niks. Noem het kind Alexei (of een andere naam die je van die 6 't mooist vind) of hoogstens 2 namen.
Misschien dat jullie het mooi vinden, maar wat zal hij er zelf van vinden? Denken jullie dat hij blij zou zijn als hij ergens z'n officiele naam moet opgeven en dan al die 6 namen moet opnoemen waarvan er misschien ook nog wat gespeld moet worden? Ik vind 't niks, en met mij vele anderen heb ik gelezen. Maar ok, dat is onze mening, het is jullie beslissing. Iig gefeliciteerd :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb zelf een voorkeur voor Sergei, maar Alexei klinkt eigenlijk nog beter. Ook leuk dat al die voornamen allemaal uit verschillende culturen/landen afkomstig zijn. Mooie diversificatie. En alvast gefeliciteerd! :) |
wie noemt zijn kind nouw alexei...dass toch zielig... :mad:
|
6 namen, en dan ook nog zulke apparte... damn, dan vraag je er gewoon om om je kind een rotjeugd te bezorgen waarin hij gepest wordt totdat hij de sportschool ontdekt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |