![]() |
Citaat:
|
ik loop door :o wrom.. tja.. schaamte..alhowel slaat dat nergens op.. maar ik loop door :)
|
mwah als ik het nodig heb raap ik het wel op.. maar anders laat ik et gewoon liggen..
|
Ik ben veel te lui om 10 eurocent op te rapen. Volgens mij raap ik een halve euro nog niet eens op.
|
Ligt aan mijn bui, als heel chago ben en alles gaat mis en dan heb ik zoiets van #####zooi en dan laat ik hem liggen, maar normaal zou ik hem denk ik wel oprapen, maar als je ergens in de weg zou staan ofzo dan zou ik niet gaan bukken om hem op te rapen omdat dan die mensen er niet door kunnen.
|
Tuurlijk. Als dat geld van mij is en dat per ongeluk laat vallen, raap ik dat toch zeker op, ongeacht de waarde? :o
|
ik raap het op.
Wie het kleine niet eert.... :p |
ja, raap ik op
|
ik raap et wel op, als het tenminste niet ergens onderrolt ofzo en je moet gaan kruipen om er bij te kunnen :)
|
Ligt eraan of het druk is om me heen, ik die 10 cent dodelijk graag terug wil en of ik zin heb om te bukken.
|
meestal raap ik het op, tenzij ik er veel moeite voor moet doen
|
Ik zou het oprapen.
*vond laatst 2 euro in de bieb* |
Citaat:
|
Ik raap het op
|
Ik raap hem wel op... het is gewoon geld, maar 5 cent is te weinig... maar het is ook zo.. die kleur trekt me gewoon aan.. goud!
:S |
Die raap ik op. Tenzij het ergens in een plas ligt of in de nabije omgeving van een hondendrol :D .
|
Ik zou hem zelf wel oprapen btw, of het moet ergens op een drukke plaats zijn
|
Natuurlijk rapen we die op!
Want zoals al onze oma's zeggen: Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd! :) |
Als het mijn eigen geld is, raap ik het op. Als het lager dan 10 eurocent is en van iemand anders, dan laat ik het liggen.
Nou ja, tenzij er niemand kijkt;) Nee serieus..ligt er gewoon aan eigenlijk. Soms pak ik het, soms laat ik het allemaal gewoon liggen. (Behalve dan mn eigen geld) |
Jah tuurlijk, 10x oprapen en je hebt een euro
|
Ik raap het altijd op. Je moet toch wel gek zijn als je het laat liggen, maakt niet uit hoe laag het bedrag wel niet is.
Ripper |
Oprapen.
Als ik dat 10x doe heb ik ?1, dat is 1/249e AMD Athlon XP 2400+. :) |
ligt eraan... Als ik in zo'n "whatever, I don't give a shit"-bui ben zoals gewoonlijk gedurende de saaiheid van school, dan geef ik er een stevige schop tegenaan en kijk ik of 'ie nog iemand raakt. Anders pak ik'm wel op
|
Hmm buiten op straat niet, in de supermarkt wel.
Bovendien zal ik het ook niet oprapen als ik het zelf niet laat vallen.. |
Citaat:
|
raap hem op..
|
Ja.
|
oprapen natuurlijk! Ik raap al het geld dat ik vind (is best veel in totaal, maar elke keer los maar 1 of 2 cent!). Wie 't kleine niet eert, is 't grote niet weerd. (en ik vind 10 cent niet eens "klein")
edit: ik lees nu de andere reacties, en ik vind het stom dat andere mensen bijna letterlijk mijn stukje ook hebben. :mad: :p |
ik raap altijd geld op als het op straat ligt, of ik dr nou zelf per ongeluk heb neergegooid of dat het er al ligt.. geld is geld..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10. |