![]() |
Citaat:
|
Heel schuin,
een onleesbaar omahandschrift. |
hoekig, los, groooot (wiskunde pfw laatst 6 blaadjes vol, anderen hadden 2 à 3) en vooral onleesbaar
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik schrijf heel groot en rond. btje onduidelijk, btje te rond dus
|
Citaat:
|
Citaat:
*wil ook* details graag. |
Citaat:
|
bijna onleesbaar maar kan het eigelijk altijd wel zelf lezen heb basisschool handschrift
|
Groot.
Heel schuin, naar rechts overhellend. Grote lussen. Slordig. En voor bijna iedereen onleesbaar. ;) |
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
perseus' Kon het prima lezen.. :confused: ;) |
het verbaast me altijd dat al die meisjes zo dat ze "zo slordig schrijven", terwijl ik zeker weet dat 3/4 echt vet netjes schrijft...
|
Mijn handschrift is slecht
vooral als ik snel schrijf dan zijn bijvoorbeeld de letters e en l moeilijk van elkaar te onderscheiden. Verder gaan dan de letters erg naar rechts overhellen....ach ja ik ben ook van origine linkshandig terwijl ik van mijn school met rechts moest schrijven, wat ik nu ook doe :confused: |
Citaat:
Maar ik ben zelf ook linkshandig. Toen ik op school met een vulpen moest schrijven moest ik dus ook een nieuwe schrijftechniek ontwikkelen (anders ---> mooie blauwe vlekken op papier en hand :D). Zie hier trouwens een lijst met bekende linkhandigen: http://www.indiana.edu/~primate/left.html :p Ik schrijf zoals Verdana (dit font). Met de typeletter "a" en al. ;) |
Pfff... mijn eigen geschrift kan ik altijd lezen, maar dat kunnen andere niet... Het is dus een onduidelijk iets :p Ik kan wel mooi schrijven, maar dat kost veel meer tijd...
Daarnaast komt dat ik elke dag weer slechter en slechter zal schrijven, omdat ik zelde iets op schrijf dat uit meer dan 5 zinnen bestaat... |
mja, ik heb soms wel eens moeite m'n eigen handschrift te lezen, als't echt snel moet
|
http://www.boomspeed.com/foritisme/handwriting.jpg
:o dat komt er dus uit als ik snel schrijf, erg he? met de goede pen en niet al te snel, komt er meestal wel wat moois uit :p (moois als in leesbaar :D ) [edit]als je het van aan afstandje bekijkt ziet het er nog best goed uit, merk ik net op :) [/edit] |
bollig
|
Verschillend
|
als je het van een afstand bekijkt lijken het allemaal verticale streepjes, heb ik gehoord van mensen die bij mij probeerde af te kijken op de middelbare school :D
Ik schrijf los en vast door elkaar en de vorm is niet bol, meer langwerpige letters. Ik schrijf trouwens schuin (netjes met de schrijfkaart mee die we in groep 3 op de basisschool hadden ;) ) :confused: |
Beoordeel zelf maar. ;) Niet op dat middelste zinnetje letten maar. ;) We moeten op school weer het 'groep 3- handschrift' leren...soms gaat dat goed (als ik heel erg m'n best doe), maar meestal niet (zoals nu dus ;)).
http://leonoor.scholieren.com/fotos/nieuw/schrift.jpg |
|
Citaat:
Het zijn hiërogliefen btw. ;) |
Citaat:
|
iedereen vindt altijd dat ik best slordig schrijf... ik schrijf heel snel :D ik kan het ook wel netjes hoor... maar dat gaat zo langzaam :o ik schrijf met van die letters die aan elkaar horen maar die doe ik dan los van elkaar :confused:
Ik laat het jullie weleens zien... straks ;) |
Mijn handschrift? Oh... Ik dacht Times New Roman, 12-punts.
*Hoe herken je een computerverslaafde?* ;) |
bol en onleesbaar
|
Mijn handschift is heel lelijk, slordig en onleesbaar :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |