![]() |
Dutch :)
|
Citaat:
Tuurlijk niet. Mn ouders zijn allebei Turks(=Europees) Ik ben hier geboren. Ik heb 2 paspoorten, Turkse en Nederlandse. Dan ben ik geen halfbloed :p |
Nationaliteit: Nederlands
Bloed: Nederlands en Indisch |
Als je een Nederlands paspoort/idkaart hebt, ben je toch 'gewoon' Nederlands. :confused: (okay, bij 2 paspoorten is het anders.)
|
Nederlands bitte.
|
Nederlands
|
Czech
|
zo nederlands als het kan
|
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wat is je nationaliteit? Je hebt gestemd op: Ben halfbloedje.. ben halv venezuelaans, half antilliaan, geboren op curacao. maar woon al sinds 1 jaar oud in nederland en heb een nederlands paspoort :D |
haags
|
Ik ben in Nederland geboren uit Nederlandse ouders, en heb dus de Nederlandse nationaliteit. :) :cool: (y)
Wel wil ik eraan toevoegen dat ik kwart Duits ben (want mijn grootvader is een Duitser) en ook een beetje Belgisch bloed heb (want mijn overgrootmoeder was Belgische). :) Groetjes, Ripper |
maak een goede poll of maak geen poll.
|
Nationaliteit:
Nederlands Bloed: 25% Brits 75% Nederlands |
Citaat:
mja je ziet het niet echt. |
Nederlands.
|
Citaat:
|
KOERDDDD en ik ben er verdomd trots op! :D ;)
|
Indonesisch.
|
hongaars :confused:
|
nederlands rules :p :p :p :p
|
Mijn familie gaat terug naar Duitsland. Assen, voornamelijk. Maar ik ga 'm gewoon ergens anders voortzetten :)
|
Ik heb de Nederlandse nationaliteit, maar bloedwise ben ik half Tsjech :cool: :) :)
|
nederlands
|
Mijn nationaliteit én bloed zijn Nederlands.
|
Italiaans :) (y)
|
Citaat:
|
Ik kom uit Alokalilialadudiamahaka-arrakatakka-mijutiputtiderutteluttie. Dat ligt ergens in Hablablazaza ofzo geloof ik.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:32. |