![]() |
Heel eerlijk: Frans :mad: , maar jammergenoeg ben ik daar dankzij de school al 8 jaar verplicht mee bezig :rolleyes: en kan ik er nog altijd geen bal van :o ...
|
arabisch!!! lijkt me echt helemaal nix da taaltje!
|
Chinees, of iets met moeilijke tekentjes enzo..
Wil het dan ook gelijk kunnen schrijven, en chinees ziet er vrij moeilijk uit. :\ |
Duits vind ik onwijs lelijk, maar dankzij school..... Verder zou ik eigenlijk elke taal wel willen leren! :o Ik ben gewoon gek op talen en ben er goed in.
|
Citaat:
Maar er zijn grenzen. Hoogswahili met een Hindoestaans accent? :o |
turks, marrokaans, chinees, russisch idd, japans, al die rare talen!!
|
Citaat:
Dat zeggen hun ook van Nederlands :p |
Ik zou Japans en Chinees enzo echt nooit willen leren en als er nog andere talen zijn met vreemde tekens, die ook niet.
Arabisch ook niet eigenlijk :p Ik ken nu al Nederlands, Engels, Turks en in mindere mate Duits en Frans, das echt genoeg ;) |
Ik zou alle talen wel willen spreken :D :rolleyes:
Maar het leren is weer iets anders, die hamchahichagdjgiha talen is voor mij iets te hoog gegrepen :o Ik heb al moeite met Frans http://ww.smilies.nl/sad/confused5.gif |
frans :(
|
Eigenlijk kan ik geen taal noemen die ik *niet* zou willen leren. Ik hou van talen..
Ow en voor de mensen die Pools een lelijke taal vonden (heb geen zin om terug te zoeken wie dat waren): ik ben afgelopen zomer in Polen geweest, en Pools is één van de mooiste talen die ik ooit gehoord heb.... Ik spreek een paar woordjes Pools maar zou het heel graag vloeiend spreken. Het is trouwens geen Germaanse taal maar een Slavische taal, het lijkt heel veel op Russisch, totaal niet op Duits. |
Citaat:
Hm k zou opzich heel veel talen wel willen leren, vooral Zweeds/Noors/Deens of Spaans... lijkt me echt gaaf :) k zou alleen minder snel Japans of Chinees ofzo gaan doen.. niks voor mij, al die tekentjes.. en oh ja, Frans vind ik opzich ook niet echt geslaagd... t klinkt wel mooi maar tis te moeilijk... |
Fries en Limburgs
|
Arabisch
|
Ach, er zijn wel talen die ik nooit zou willen leren omdat ik ze nooit nodig zal hebben. Maar ik wijs geen enkele taal uit principe ofzoiets af.
|
Ik zou elke taal wel willen kunnen spreken. Het leren hoeft van mij alleen niet zo... Na 2 jaar Frans en Duits gehad te hebben, kan ik beide voor geen meter spreken. Al die stomme rotwoordjes leren elke dag kwam mij mijn strot uit na een paar weken. Het is ook grotendeels dankzij Frans en Duits dat ik van het VWO helemaal naar de MAVO afgezakt ben. Met 2 2en op je rapport iedere keer wilt dat natuurlijk wel...
Gelukkig heb ik dan wel weer intresse in de Engelse taal. Ik heb van 3 jaar op Engelse/Amerikaanse forums te posten enorm veel opgestoken. |
Citaat:
|
Citaat:
Twas al erg genoeg dat mijn grootmoeder Duits moest leren, daar krijgt men snel een degout van. Ik spreek wel vloeiend Pools maar dat is wel logisch omdat ik daar heb gewoond... |
ik wil wel alle talen leren, alleen heb ik er de moed niet voor, ik kan gewoon niet leren :) als ik zin zou hebben zou ik het wel doen ja :)
|
Fries, daar heb je echt nix aan. Die Friezen moeten zich niet aanstellen met hun Fries, het is gewoon een stom dialect, klaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Duits, maar dat moet wle maar kheb met me suffe kop ook nog Duits2 gekozen :mad: :mad: :mad:
|
Citaat:
Ik wil graag Zweeds leren, en wat ik absoluut niet zou willen leren is een taal als Arabisch of zo... |
Citaat:
|
breezah
|
Citaat:
|
chinees of arabisch
|
Citaat:
|
Geen een, ik sta open voor andere talen. :p
En trouwens, je kan ook Chinees (en andere talen) leren zonder karakters, fonetisch (of hoe je t ook schrijft) je kan de taal toch gewoon leren spreken.. |
Heej, die taal die ze in Zwitserland spreken die op het Latijn lijkt heet toch Rheto-romaans dacht ik en niet hetgene waar het hier de hele tijd over gaat??????
Ik zou zelf nooit een taal willen leren die ze bijna nergens spreken en juist wel Spaans of Chinees of zo, daar kan je tenminste een hoop mensen mee verstaan. |
Citaat:
|
zwahlinees
|
ik wil elke taal wel leren maar die aziatische talen als traditoineel chinees zijn erg moeilijk, nieuw chinees valt wel mee
|
Arrabisch
|
allesbehalve engels en nederlands
|
Citaat:
|
frans, duits maar vooral turks,marokaans antiliaans weet ik het wat voor stomme taal.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Turks
|
Citaat:
|
Ik zou frans echt nooit meer willen leren. Heb ik in de 1e en de 2e al gehad...Had alleen maar 1en :o
|
chinees
|
Elfs
Het klinkt heel moeilijk, en het lijkt erop dat steeds meer mensen het al realiteit gaan ervaren.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |