![]() |
als ze ruzie maken ren ik heel hard weg want ik kan er niet meer tegen ze maken al ruzie zolang ik me kan herinneren, of ik begin tegen ze te gillen en te krijsen en te schelden anyhoe, ik sla dan best wel door:o
|
Ik zeg nooit er iets op, durf ik ook niet, zeker niet als mijn pa slechte zin heeft dan kan-ie heel opvliegerig zijn. Ook als ik boven zit en mijn ouders zitten beneden ruzie te maken, durf ik nog nie eens naar beneden te komen :S BTW: mijn ouders hebben bijna nooit ruzie, komt misschien om de 2 jaar voor, een echte ruzie dan. :D
|
echte ruzie maken ze eigenlijk nooit, maar bij meningsverschillen kies ik partij en meng me in de discussie
|
gewoon heel duidelijk zeggen dat ze echt hun bek moeten houden en dat ik er scheitziek van word om hun gezeik aan te horen
|
Mijn vader leeft niet meer. :(
Ik kan me niet herinneren wat ik deed bij ruzies. Ik herinner me uberhaupt geen ruzies tussen mijn ouders. Maar ja, da's ook al erg lang gelden. |
ik kies partij, en dan meedoen natuurlijk :cool:
|
tijdens het eten: EN NOU ALLEBEI BEK DICHT EN ETEN!!!! :mad:
vooral tijdens oud en nieuw lopen ze te mauwen en te ZEIKEN over nix. |
vol dr tegenaan/in
|
Euh balen? Als mn ouders ruzie maken is dat namelijk ook nogal heftig...
Vroeger had ik mn broers dan nog, maar die zijn nou of op kamers of in Noorwegen dus... Maar mn ouders maken bijna nooit ruzie en anders is t 1 avondje + 1 nacht apart slapen en dat was t... Ik red me dus wel :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |