![]() |
64 uur (tijdens een werkweek).
Daarbij komt, ik ben elke week standaard wakker van maandag 08:00 tot dinsdag 23:00. (zeer slecht voor je bioritme, maar het is voor een goed doel). |
40 u.
|
dat was iets rond de 40 uur
heb toen de nacht van mijn busreis naar Hongarije niet geslapen |
Volgens mij precies 41 uur.
's Ochtends om 7 uur op en de dag erna om 12 uur 's nachts slapen. |
36 uur, en daarna was ik echt helemaal kapot!! en heb toen heerlijk geslapen :D
Het schijnt dat je na 3 dagen en nachten niet slapen gaat hallucineren. Heb het zelf niet ervaren, maar voelde me vrij vaag toen en een echt gesprek was er niet meer met me te voeren :) |
k geloof ik ongeveer 40 uur.. en dan ben je eigenlijk helemaal niet moe meer... je wordt dan pas moe als je gaat slapen en dan wakker wordt... of als je gaat luieren. :D Als je gewoon doorfeest is er nog fftjes niks aan het handje
|
uur of 50
|
langste, dat moet op de laatste lanparty geweest zijn.... vrijdag morgen 9 uur op.. zondag avond half 12 me nest in
62,5 uur dus als ik et goed uitreken..... was die maandag op school niet erg wakker moet ik zeggen :) |
Umm... van 8 uur 's ochtends tot 2 uur 's nachts de volgende dag... uurtje of 42 zou ik zeggen.
|
4 dagen 3 nachten.
Als je langer niet droomt ga je lekker dood. Preciese tijd daarvan weet ik niet... |
32 uur ofzo..., denk ik :o
|
2 nachten 3 dagen wast langste geloof ik
|
vrijdagochtend 7 uur tot zondag 9 uur iets van 1 uur slaap gehad
|
Citaat:
|
ong 48 denk ik.
|
Citaat:
Maarja als je van 3 nachten niet dromen al doodgaat, dan al helemaal van 3 nachten niet slapen :D Maar hoelang ik ben opgebleven... euhh uurtje van half 7 opgestaan denk ik, en dan opgebleven tot half 1 ofzo... das dus iets van 30 uur... toen voelde ik me ook wel behoorlijk kut :) |
week niet, this kwart voor 2 en begin moe te worden
|
50 uur, omdat ik niet kon slapen..
|
Citaat:
ik: 1 1/2 dag en 1 nacht. en dat vond ik lang genoeg :o |
iik uurtje ofn 50
|
Heb geen idee wat het langste is..
Op dit moment ben ik 31 uur wakker, zal wel rond middernacht gaan slapen denk ik.. dus wordt vanavond 41 uur.. :) |
Citaat:
En misschien was wat ie zei wel een gemiddelde ofzo, t hangt denk ik ook af van hoeveel die persoon kan hebben enzo :) |
uhm 60 uur ongeveer
twas op kamp afgelopen zomer en serieus dat ik daarna thuis weer lekker in men eigen bed heb geslapen :D :rolleyes: :D :rolleyes: |
40..tot 45 uur. In die richting.
|
ben nu 35 uur wakker
ik ga voor de 40 (ofterwijl over 5 uurtjes ofzo ga ik wel na bed) gwoon gister was een normale dag vandaag ook.. wordt het morgen ook.. en heb nog geen minuut gelegen of geslapen dus (y) :o |
Van 9 uur 's de ene dag,tot 1 uur,de volgende dag.
Of zo iets. |
van 7 uur 's morgens tot 3 's nachts de volgende dag (hoe lang is dat?)dus dag nacht dag en stukje nacht
|
Dat zal ergens tussen de 40 en 50 uur liggen gok ik zo...
|
Citaat:
|
53 uur, juist toen ik in slaap dreigde te vallen stopte iemand bolognese-chips in neus en mond :mad: ranzig!
|
uhm ....... uurtje of 44
|
Een dag, een nacht, een dag, een stuk nacht
|
73 uur en dan als een baksteen in slaap gevallen terwijl mijn vriend aan het zagen was voor seks :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11. |