![]() |
Aantal keer zet ik er niet bij, want dat weet ik echt niet:
Nederland België Duitsland Luxemburg Engeland Oostenrijk Zwitserland Liechenstein Frankrijk Zweden Noorwergen Denemarken Polen Tsjechië Nah, dat was het wel zo ongeveer, denk ik...'t kan dat ik iets vergeet, maar das dan jammer. :p |
Bijna altijd naar Frankrijk in de streken L'Ardeche, de Alpen, de Dordogne, de kust/Middelandse Zee, 2x in Zwitserland in het Wallus-gebied en 1x naar Florida (vorig jaar april :cool: ) in Orlando, Miami, Fort Lauderdale en Fort Myers. Was kewl. :cool:
|
Nederland (paar keer op de Veluwe en Zeeland)
Belgie (1x Center Parks) Luxemburg (1x) Frankrijk (1x maar nooit meer...) Duitsland (3x) Engeland (1x) Oostenrijk (3x en volgende week voor de 4e keer) Italie (2x) Canada (1x rondreis gemaakt) USA (1x 3 dagen van die rondreis) En komende zomer.... GRIEKELAND :) |
België
Frankrijk Tsjechië Zwitserland Duitsland Schotland Engeland Ierland |
Frankrijk : Saint Tropez, Cannes, Nice, Lyon, Parijs, Bordeaux,
Calais, en de streek van de Cote D'azur, Frejus Italie: Monaco, Milaan, Rimini,Verona,Rome, Gardameer, En vaak gewoon bij de kust in Italie, een stuk of 5 keer. Oostenrijk: Lech, klein walsertal, Tirol, (wintersport,verder nog les 2 alpes en les 3 vallees op wintersport geweest) Turkije: Kussadasi VS: Washington, New York, Detroit, Buffalo, New Jersey,Philedelphia , pensylvania, Boston en al die grotere plaatsen wat daar tussenin liggen Canada: Niagara, Toronto, Ottawa,Gettysburg, en andere steden, die ik even niet bij naam weet. Engeland: London Schotland: een hele tour door schotland, dus de meeste bezienswaardigheden, Loch ness etc... Spanje: langs de kust, Barcelona, Madrid Kreta Dat was het wel geloof ik, Somige plaatsen meerdere malen terug geweest, dat wel |
ik ben geweest in
-Nederland (Winterswijk) -Duitsland -Frankrijk -Belgie -Denemarken -Engeland dit jaar ga ik naar Polen, mn geboorteplaats opzoeken (y) . Ben er namelijk nog nooit geweest dus vind t best wel bijzonder.. |
Frankrijk heeel vaak
Texel (zonder pappie en mammie) New York Turkije |
Oh ja ook nog engeland en vlissingen
|
- Nederland
- Frankrijk - Italie - Denemarken - Groot-Brittannie - Duitsland - Belgie - Tsjechie - Zwitserland - Oostenrijk Dat was het geloof ik wel... En dit jaar ga ik naar Spanje :) |
vaak culturele reizen, ben dus niet zo voor "enkel zon vakantie" om op het luie gat te zitten, no thanks ;)
dat wordt dus: Engeland Luxemburg Duitsland Frankrijk 4x Spanje 3x Portugal Italie 2x Griekenland 4x Oostenrijk Zwitserland Turkije Tunesie Egypte (y) Boeiend he :p |
Nederland (vaak)
België (ook vaak) Duitsland (1x) Frankrijk (Pyreneen, Middellandse Zee, Parijs)(4x) VS (New York)(1x) Engeland (Londen)(3x) Deze zomer naar Noorwegen en in het voorjaar nog een keer naar New York. |
Citaat:
je ziet wel dat iedereen tegenwoordig steeds meer reist en overal komt:cool: kben geweest in: belgie, duitsland(meerdere keren), denemarken, engeland, schotland, italie, frankrijk(te vaak:P), portugal 2x, oostenrijk 2x, tsjechie 3x, griekenland, malta, marokko 2x en australie:) |
Nederland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Duitsland, Italie, Griekenland en Turkije :-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |