![]() |
- aan mensen die voor je neus opeens stoppen.
- aan mensen die niet uitkijken waar ze lopen (en dus bijna tegen mij aan lopen, maar dat niet doen omdat ik opzij ga :p ) - spellingsfouten in de ondertiteling van een tv prgramma (en over het algemeen, maar ja ik maak ook weleens fouten). Ja ja, wat hebben we het zwaar. :) |
Als ipv dan gebruiken.. (beter als hij :| )
Daar erger ik me echt dood aan. |
Citaat:
|
-aan mensen die voor je lopen/fietsen, en die dat net iets langzamer doen dan jij, maar toch nog net zo snel dat je ze niet in kan/wil halen.
-aan mensen die met hun vingers/nek enz. knakken, dat vind ik echt vreselijk -mijn computer staat in de huiskamer, en dan elke keer als mn ouders langslopen dat ze dan willen zien wat ik aan het typen ben -mensen die op het fietspad fietsen, zien dat jij achter ze rijdt en er voorbij wil, maar niet opzij gaan totdat je belt -mensen altijd net een paar minuten te laat zijn |
-Als een docent het bord uitveegt en dan een klein stukje vergeet RRRRR :mad:
-Als ik het goede knopje op mijn rekenmachine-met-1000-functies niet kan vinden. -Aan de vriendin van mijn broer. -Als mensen niet doen wat ik zeg, en het niet gaat zoals ik het wil! |
de buurkinderen die heel vaak 's avonds van een uur of 7 tot 10 op de trap lopen te rennen
|
Nogmaals: Elasto Mania. :mad:
|
aan domme mensen.
en dan niet dom op gebied van kennis, maar dom op gebied van... verstand... ik heb zo genoeg leeftijdsgenoten |
trage/niet goed werkende computers (jah, het leven van een nerd gaat niet over rozen.)
kinderwagens op drukke plekken. rokende mensen in gesloten ruimtes Mensen die niet doorlopen. kapotte roltrappen mwa, als ik zin had kon ik nog wel ff doorgaan, maar daar heb ik dus geen zin in :) |
Domme modewoordjes
Mensen die meelezen als je aan het forummen of msn-en bent. Hoe bepaalde mensen lopen Mensen die langzaam praten Mijn leraar scheikunde die elke les een kwartier te laat komt en die geen flauw benul heeft van het feit dat ie les geeft. Nog veel meer eigenlijk.. |
oma's die niet doorfietsen
|
De reclame van rick engelskens (ik weet ni eens hoe je die naam schrijft) van postkrediet
|
Citaat:
|
zelfde als monique van der v-BENG-
|
aan hoge/piepende/overslaande/nerveuze stemmen
en nog zoveel meer ;) |
Citaat:
|
Aan mensen die niet terugbellen/smsen. :/
|
Citaat:
Het ging toch over 'je ergeren aan onbenullige dingen'? Nou, dat is dus precies iets onbenulligs waar ik me aan erger. Ik maak er geen halszaak van, dat doe jij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
slurpen!!!:S:S argggghhh m'n vader en zusje eten nu soep hoe irritant:|
|
Kinderen die door pa en ma lief met de auto naar school gebracht worden terwijl ze in een straal van 1 km van de school wonen. Laat die school nou net voor onze deur zijn, en dus stapels auto's zijn die ons uitzicht belemmeren....
|
Nou vandaag skeelerde ik dus richting stad, wil ik oversteken, achter een auto langs, en prompt op het moment dat die auto voor mij rijdt trapt die vent keihard op de rem :eek:, terwijl er helemaal niets aan de hand was :mad:. Dat is toch levensgevaarlijk?
|
- taalfouten vb. u heeft
- dat gezeur van de leraren die zeggen: jullie zijn VWO, dat moeten jullie kunnen!! :mad: - leraren die onredelijk zijn - als iets niet lukt, iets wat heel makkelijk is :mad: - als ik iets niet snap op school - als de jongen waar ik gek op ben weer eens lullig doet enz. maar ja, ik kan d'r nog wel mee leven, hoor ;) |
nou oke, waar ik me aan (kan) erger(en):
-Mijn broer als hij eet. zijn tanden gaan zo op elkaar dat je bij elke kauw de kiezen op elkaar hoort komen (klinkt echt heel vaag, maar ik krijg er echt elllllllkeeee keer kippevel van! :( ) - mensen die denken dat ze de wereld zijn (kapsonus wel te verstaan :mad: ) -mensen die knarsentanden aaaarggg!! -players !!!! (klinkt ook vaag...maar ik kan me maar niet voorstellen hoe zo iemand het in zijn/haar hoofd haalt om met meerdere personen te gaan..... :confused: ) -'als' in plaats van 'dan' gebruiken (stond hier al ergens..) -mensen die nagelbijten (is toch zonde van je nagels?) -spelprogramma's die elke ochtend te zien zijn. (zullen mensen daar nou serieus op reageren???) -sommige reclames (zoals die reclame van ?dreft? geloof ik. dat de moeder van die jongen zogenaamd aan zijn kleren kan zien wat hij uitgespookt heeft "Geeft niet jongen, ik zie morgen wel aan je kleren wat je hebt gedaan" Je zal maar zo'n moeder hebben :eek:) - als leraren vinden dat 'wij vwo-ers het toch wel aankunnen' (hallooo we hebben al bijna geen leven:s oke oke.. ik heb wel zelf voor vwo gekozen maar goed.... beetje meedeleven kan toch geen kwaad? :confused: ) |
nou oke, waar ik me aan (kan) erger(en):
-Mijn broer als hij eet. zijn tanden gaan zo op elkaar dat je bij elke kauw de kiezen op elkaar hoort komen (klinkt echt heel vaag, maar ik krijg er echt elllllllkeeee keer kippevel van! :( ) - mensen die denken dat ze de wereld zijn (kapsonus wel te verstaan :mad: ) -mensen die knarsentanden aaaarggg!! -players !!!! (klinkt ook vaag...maar ik kan me maar niet voorstellen hoe zo iemand het in zijn/haar hoofd haalt om met meerdere personen te gaan..... :confused: ) -'als' in plaats van 'dan' gebruiken (stond hier al ergens..) -mensen die nagelbijten (is toch zonde van je nagels?) -spelprogramma's die elke ochtend te zien zijn. (zullen mensen daar nou serieus op reageren???) -sommige reclames (zoals die reclame van ?dreft? geloof ik. dat de moeder van die jongen zogenaamd aan zijn kleren kan zien wat hij uitgespookt heeft "Geeft niet jongen, ik zie morgen wel aan je kleren wat je hebt gedaan" Je zal maar zo'n moeder hebben :eek: ) - als leraren vinden dat 'wij vwo-ers het toch wel aankunnen' (hallooo we hebben al bijna geen leven:s oke oke.. ik heb wel zelf voor vwo gekozen maar goed.... beetje meedeleven kan toch geen kwaad? :confused: ) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |