![]() |
hahahahha.. nooit zeg je??? r-e-s-p-e-c-t
|
OP dit moment zal me dat zeker niet lukken, misschen als ik een aantal jaar ouder ben en ik een vaste relatie heb en er wat minder hormonen door mijn lijf gieren :o
|
Citaat:
't Is geloof ik mijn vijfhonderdste poging hiermee te stoppen... :( Maar nu heb ik een veel sterkere motivatie, namelijk de Tora... |
Citaat:
'k ben er ooit eens mee gestopt, maar toen was ik 13, en bovendien heeft het 'niet willen masturberen met m'n handen' er toe geleid dat ik mezelf leerde klaar te komen van m'n fantasie... dus echt stoppen was dat ook niet:P op die manier heb ik 't wél twee jaar volgehouden... |
Citaat:
En natuurlijk het feit dat er nu minder van jou over is dan toen je geboren werd. |
Citaat:
Hoeveel keer kan een man klaarkomen? :o |
Citaat:
Schat, zolang ze niet missnijden en je ballen er ook afhalen, blijf jij tot je tachtigste sperma produceren. Je lichaam maakt sperma door geslachtscellen te splitsen tot halve cellen. En die geslachtscellen worden geproduceerd door je ruggemerg, wat alle bloedcellen ook produceert. Meisjes worden geboren met een vaststaand aantal eicellen. Honderdduizend ofzo, daar kunnen we wel even mee vooruit. |
Citaat:
Bij vrouwen werkt het anders, die hebben bij hun geboorte zo'n 400 eitjes en er komen er geen meer bij (of 400 dingejtes die eitjes kunnen worden, ofzo) |
Citaat:
Ik dacht dat het zo was dat die cellen in de testes worden gedeeld, maar als dat op een keer op is... :confused: :o Maar nu is het duidelijk. :D Dank u. ;) |
Citaat:
Als je zegt dat je nooit meer masturbeert, en dat ook daadwerkelijk volhoud, je geen normaal mens bent. Maar een BioFreak (Locaal scheldwoord ;) ) Eigelijk was het dus een soort grap, maar als ik de grap moet uitleggen is het niet grappig meer :( Enniewei, U snapt het? :) |
als je een leuk niet treutserig vriendinnetje hebt moet dat wel lukken gnagna
|
ik zou dat wel kunnen hoor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lukt nooit! :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:19. |