![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"ik ben bang voor verdriet en gekwets te worden" ? |
godverdomme sterf
|
Citaat:
|
ik ben maagd.
ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
VERDAMMT NOCHMAL! STERF UND SCHNELL!!!! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Waarom denk je dat je psychisch gestoord en ernstig verknipt bent? Wat jij beschrijft is iemand die niet graag met groepen mensen omgaat en die zijn gevoelens op slot heeft gezet, maar daardoor ben je nog niet verknipt of gestoord? Je wilt toch niemand kwaad doen o.i.d.? Ik denk dat de meesten hier het niet echt goed doen in groepen. Ik heb er zelf een pokke hekel aan, ben geen super sociaal dier. Maar ik ben niet gestoord. Ik ben juist heel lief voor de mensen om me heen die ik vertrouw. En ik ben erg rationeel en druk gevoelens makkelijk weg, maar ik heb ze wel. |
ik niet..
maar als we nu eens een meeting organiseren... dan denk ik dat we wel verandering kunnen brengen in die maagdelijkheid van al die meisjes hier :P |
Citaat:
En daarbij zou het veel efficiënter zijn om de mannelijke maagden en de vrouwelijke maagden het bij elkaar te laten doen, nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoel natuurlijk een jongen waar ik verliefd op ben. |
Citaat:
Citaat:
|
hier nog een maagdje, maar blijf het hopelijk niet. Ik heb namelijk wel een relatie en hou die hopelijk ook in stand
|
jullklie mogen allemaal blij zijn dat jullie nog maagd zijn als ik de tijd kon terug draaien zou ik ook zo willen blijven hoor
en voor een lange tijd |
vind/vond je sex zo erg dan ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |