![]() |
Citaat:
maar ff ontopic: Heb 1x op één avond met 2 jongens gekust (oud op nieuw).. maar ben er niet trots op en had het toch wel anders willen zien. Nee niet voor herhaling vatbaar zo :) |
Citaat:
beetje laat maar het was zo, eh, typisch |
vind combinatie.. vrouwen-bier drinken-ouwehoeren.. niet zo'n geweldige combinatie maar ok..
|
zoiets heet nu een slet.. (n) (n) (n)
|
nee dat kan echt dus niet! het is oneerlijk, onbeschoft en gemeen voor de 1e persoon :mad:
jongens mogen uiteraard wel meerdere vrouwen op een avond |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is natuurlijk geheel persoonlijk he ;) |
Citaat:
|
tja.. meeste mannen hebben of gevoelens of zijn niet zo kinky ;)
|
hoe kan je nou met iemand zoenen die je niet kent?
en dan meer praktisch bedoeld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik snap ook niet wat er 'praktisch moeilijk' aan is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb wel eens samen met twee vriendinnen één jongen gezoend. Eerst de ene vriendin, toen ik, en toen de andere vriendin. Haha, die jongen wist niet wat 'm overkwam!! Hij wist een half jaar later nog wie we waren!:)
Ik vind zulke dingen niet erg als je vrijgezel bent. Zoenen kan toch geen kwaad? |
Citaat:
Of juist wel. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
dan ben je gewoon een slet (y)
|
Citaat:
Of jongens die agressief worden van alcohol en dan heel stoer ruzie gaan zoeken om hun zogenaamde mannelijkheid te showen (n) :p |
Uitgaan om te versieren is triest (n)
Lijkt ook wel of juist meiden dit doen :( |
Citaat:
(nooit meerdere op een avond) |
Citaat:
|
1 keertje heb ik met 2 meiden op een avond gezoend, twas ook meteen einde relatie met een wonderschone meid. :rolleyes:
|
damn dan ben ik egt wel een slet :s
meestal 8 op een avond is dat nu egt zoooo raar??? :s ik maak gwoon plezier,eeft nx met liefde of lust te make zenne |
Citaat:
En leer normaal typen.. :mad: |
Citaat:
|
van mij mogen ze :D
|
hmz.. tjah.. zelf hebk ut 1 keertje gedaan.. was toen (!) wel een kick... maar ach.. wat heb je eraan... zulk goedkoop gedrag.
het maakt het allemaal een stuk minder waardevol. |
juist
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik las hier en daar dat het slecht was voor je imago, maar in principe is dat dan gewoon een gemaakte buitenkant.
Dan vind ik dat je beter met meerdere jongens kunt gaan zoenen dan dat je je heel anders gaat voordoen dan je bent, omdat je dat imago wil.... nee, ik klink niet logisch, weet niet hoe ik het anders uit moet leggen... :rolleyes: :o |
Citaat:
bedoel je dat je je persoonlijkheid (imago) niet moet laten creëren door de normen en waarden van anderen?! |
Citaat:
Thank you! |
Citaat:
|
Ranzig zeg. Nee dan ben je wel erg slutty bezig.
|
Citaat:
|
k vind dat het best kan, k bedoel, wrom nie???
k doe het zelf ook weleens en k ben heus geen hoer ofzo, maar het is tog gewoon voor de lust en het is tog best leuk, maar oke, je kan er beter 1 op een avond hebben ma ja, dat doe je tog ook nie uit jezelf, het overkomt je gewoon. k vin duz dat het wel kan, maja das mijn mening |
ahahaha... ow sorry.. voelde je wel iets voor mij... tja, t overkwam me gewoon, was nooit de bedoeling :D
beetje een slap excuus maar ok, dat van lust begrijp ik dan weer wel... |
Ow ik heb zo'n lust IK MOET ZOENEN voor de lust pheheheheheheheh Hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ahahahahahahah dom!
Ik vind je geen slet, geen hoer je weet gewoon niet beter. ik weet zeker dat je dan eens moet gaan nadenken waarom je zoiets doet/nodig hebt. Leer er dan van.... |
raak je eraan verslaafd, moet je wel met keiveel mensen zoenen anders denk je dat je niet meer leuk bent. of anders vind je de avond niet geslaagd kan je niet kwel vertellen met wie je gezoend heb....
zelfbeeld, wat wil ik nou echt?, zelfvertrouwen, stevig in je schoenen staan......misschien |
stelletje moraalridders hier.
Tis gewoon lekker en leuk, waarom zou je het dan niet doen? Imago heb ik toch al niet :p |
Kan me geen zier schelen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |