Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Evaluatie-topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=44849)

Ninnoc 02-07-2002 11:46

Citaat:

Black Sugar schreef:
Ik vind eigenlijk het "Mooi bij dames ---->" topic behoorlijk lijken qua inhoud op mijn "wat vind je sexy" topic.
Ik stel dus voor om het "Mooi bij dames ---->" topic te sluiten.
Ik zie geen reden om hem open te houden.

je hebt gelijk, ik heb m gesloten.
dank je

btw op feedback staat een slotjes aanvraag topic (maar ik kijk hier ook altijd hoor)

nare man 10-07-2002 01:38

Citaat:

a new noise schreef:
Ruzie is cool
stelletje politiek correcte tyfushonden....

lekker replyen = converseren = conflicteren = ruzieen *grin*

ja man

altijd dat gezeik...zodra je iets kritisch antwoordt op een post van iemand krijg je meteen te horen 'je moet respect hebben voor m'n mening' ofzo...

respect hebben voor iemands mening is iets anders dan (opbouwende) kritiek leveren

Er zijn hier gewoon nog (te) veel bekrompen figuurtjes die zichzelf heel ruimdenkend vinden, maar wanneer het te dicht bij henzelf komt, ooh dan vliegen ze bij de muren op...

a new noise 10-07-2002 01:50

en ik voel me net nog een tikketje beter dan nare man


:D

rodina 10-07-2002 20:15

Tuurlijk commentaar is prima, daar wordt een topic meestal alleen maar leuker/interessanter van.. Maar commentaar/kritiek uiten kan op verschillende manier, en afzeiken is daar er inderdaad één van, en ik persoonlijk vind dat niet altijd de beste manier :)

Roos 11-07-2002 13:49

Waarom is Tearsong weg? Gewoon zelf gestopt zeker?

punkyfish 11-07-2002 14:48

kan er niks gedaan worden aan die flamewars? :confused:

en als ik het me goed herinner hebben al meerdere mensen gevraagd of het maximale postaantal in een topic weer terug kan naar 250 ivm overzichtelijkheid en laadtijd...

punkyfish 11-07-2002 14:51

Citaat:

rosi schreef:
Waarom is Tearsong weg? Gewoon zelf gestopt zeker?
dit schreef Simon op Feedback in het nieuws-topic...

Citaat:

Simon schreef:
10 juli: TearSong is inmiddels weg bij alle fora waar haar naam nog stond (Lifestyle, Kunst & Literatuur, Software & Multimedia en Mystiek).

TearSong heeft aangegeven te willen stoppen als forumbaas. We gaan op zoek naar vervanging, indien nodig. Als eerste is Tampert voor haar plaats op Creatieve Vakken gekomen.


Scarlett 11-07-2002 15:32

Sorry dat ik het zeg, maar de sfeer op lifestyle is op het moment gewoon kut. Er worden gewoon teveel topics verziekt op 't moment met onnodige flamewars, zoals in de fototopics (niet alleen in deze, maar ook in de vorige) en op dit moment in het 'wat heb je aan'-topic. Ik snap ook wel dat er afgezien van een ban, verwijderen (wat ook weer veel werk is voor de forumbazen) niet veel aan te doen is, maar dit is ook niet een geweldige situatie. 'T respect is bij veel mensen ver te zoeken, en er zijn maar weinig topics waarin niet veel (onzinnig) off-topic gegaan wordt.

*zucht*

punkyfish 11-07-2002 15:35

Citaat:

Jewel schreef:
Sorry dat ik het zeg, maar de sfeer op lifestyle is op het moment gewoon kut. Er worden gewoon teveel topics verziekt op 't moment met onnodige flamewars, zoals in de fototopics (niet alleen in deze, maar ook in de vorige) en op dit moment in het 'wat heb je aan'-topic. Ik snap ook wel dat er afgezien van een ban, verwijderen (wat ook weer veel werk is voor de forumbazen) niet veel aan te doen is, maar dit is ook niet een geweldige situatie. 'T respect is bij veel mensen ver te zoeken, en er zijn maar weinig topics waarin niet veel (onzinnig) off-topic gegaan wordt.

*zucht*

*stemt in*

wordt er eigenlijk al iets aan gedaan, in de zin van waarschuwingen? de forumbazen zeiden dat ze strenger op zouden gaan treden als dat zou moeten, en persoonlijk vind ik dat het hier nu nodig is, maar ik zie niemand streng optreden... ik denk dat er maar eens begonnen moet worden met waarschuwingen, en als daar niet naar wordt geluisterd denk ik dat er niks anders op zit dan een ban.

of we gaan gewoon allemaal een nieuw forum zoeken ;)

Jerommeke 11-07-2002 23:25

Citaat:

Thutshui schreef:
Ik weet inderdaad dat ik me vanmiddag niet netjes heb gedragen hier op Lifestyle en ook op Muziek... Ik ken de regels, ik zit hier nu bijna iets van 2 jaar en heb nooit geflamed maar vanmiddag voelde ik me echt verplicht ofzo, ik had ook geen MSN (zat op m'n werk) anders had ik Jerommeke wel aangesproken daar...

Maar dit ging inderdaad te ver...

Laatste keer voor mij.

Excuses.

Ik hoop dat 't van Maartje mag :)

Maar inderdaad, ik het was misschien handiger geweest als we dit via MSN of zoiets hadden afgehandled in plaats van via het forum... maarja omdat Martin geen MSN heeft en mij MSN de laatste tijd een beetje gebrekkig is... :S

I'm sorry.

italianboy 12-07-2002 22:44

er wordt echt teveel gechat op lifestyle (n)

S 12-07-2002 23:03

Citaat:

italianboy schreef:
er wordt echt teveel gechat op lifestyle (n)
En daar doe jij niet aan mee ;).

beuk 12-07-2002 23:05

Citaat:

S schreef:


En daar doe jij niet aan mee ;).

Wat zit jij nou hypocriet te doen?

italianboy 12-07-2002 23:06

bewijs maar dat ik t ben

rodina 13-07-2002 10:48

Ik ben het met bovenstaande personen eens dat er te veel gechat wordt, naar een aantal mensen is een waarschuwingsmailtje gestuurd, en als diegene doorblijven gaan volgt er een (afkoelings)ban. 'T spijt me dat het zo moet, maar kennelijk kan het niet anders.

S 13-07-2002 10:49

Citaat:

beuk schreef:


Wat zit jij nou hypocriet te doen?

Ontbreekt er een smiley of ben je chagrijnig ;).

:D

S 13-07-2002 10:50

Citaat:

italianboy schreef:
bewijs maar dat ik t ben
Ow jah... Dat wordt moeilijk :).

Misschien is je account wel gehacked ofzo ;).

punkyfish 13-07-2002 10:57

Citaat:

rodina schreef:
*knip*
mag er nou geen nieuw fototopic geopend worden, of wel? want ik heb net zo'n leuke foto's :(

rodina 13-07-2002 11:21

Citaat:

punkyfish schreef:
mag er nou geen nieuw fototopic geopend worden, of wel? want ik heb net zo'n leuke foto's :(
ja hoor die heb ik net geopend... :)

italianboy 13-07-2002 11:24

Citaat:

rodina schreef:
Ik ben het met bovenstaande personen eens dat er te veel gechat wordt, naar een aantal mensen is een waarschuwingsmailtje gestuurd, en als diegene doorblijven gaan volgt er een (afkoelings)ban. 'T spijt me dat het zo moet, maar kennelijk kan het niet anders.
wees dan wel zo eerlijk om naar iedereen in kwestie een waarschuwingsmail te sturen ;)


:mad:

beuk 13-07-2002 11:26

Nu niet zeuren flip, die waarschuwing was gewoon terecht.

italianboy 13-07-2002 11:36

Citaat:

beuk schreef:
Nu niet zeuren flip, die waarschuwing was gewoon terecht.
een voor allen en allen voor een



dit feest gaat mooi weer niet door

bertbart 13-07-2002 12:14

Citaat:

italianboy schreef:


wees dan wel zo eerlijk om naar iedereen in kwestie een waarschuwingsmail te sturen ;)


:mad:

Beste italianboy, ik wou ook een waarschuwingsmail sturen naar beuk. Maar ik kon zijn emailadres niet achterhalen. Maar bij deze beuk, jij bent ook gewaarschuwd... ;)

Stevill 13-07-2002 12:23

Citaat:

rodina schreef:
Goed, dit wordt de eerste Evaluatie-topic. De bedoeling hiervan is dat de leden meer inspraak krijgen, en meningen goed geuit kunnen worden. Hier is tevens Feedback voor, maar lang niet iedereen komt daar. Bovendien dit is, denk ik, overzichtelijker.
Hoe vinden jullie het gaan?
Wat vinden jullie topics waar slotjes opmoeten?
En naja geef jullie mening maar, maar houdt het een beetje vriendelijk en lief...

als ik zo eerlijk mag zijn vind ik vaak dat er veel gezeur en loze topics van jou komen Bertbart roelt.
Maar ff serieus altijd met dat je mag dit niet je mag dat niet waarom zet je het er nog neer? hetgebeurt toch verwijder gewoon chat posts in een fototopic ipv altijd een slotje en een nieuwe maken soory hoor maar hoe hou ik het overzichtelijk komt zeker niet in je op?

rodina 13-07-2002 12:33

Weet jij hoeveel tijd, en hoeveel werk het is om alle chatreply's te verwijderen? Nee? Hou dan gewoon je smoel dicht wil je.
Ik ben het zat, iedereen loopt hier maar te kloten en het komt er weer op neer dat de FB's het fout doen, neem jullie verantwoordelijkheid nou eens. Sommig gedrag kan niet worden getollereerd en daar moeten wij streng op zijn, anders wordt het idd een chaos en onoverzichtelijk. En een topic open te houden waar voor meer dan de helft in is gechat loopt heus niet ineens uit op een goede discussie.
En iedere keer de regeltjes netjes neerzetten is kennelijk nodig, omdat sommige mensen nogal kinderachtig zijn.

italianboy 13-07-2002 12:39

Citaat:

rodina schreef:
Weet jij hoeveel tijd, en hoeveel werk het is om alle chatreply's te verwijderen? Nee? Hou dan gewoon je smoel dicht wil je.
Ik ben het zat, iedereen loopt hier maar te kloten en het komt er weer op neer dat de FB's het fout doen, neem jullie verantwoordelijkheid nou eens. Sommig gedrag kan niet worden getollereerd en daar moeten wij streng op zijn, anders wordt het idd een chaos en onoverzichtelijk. En een topic open te houden waar voor meer dan de helft in is gechat loopt heus niet ineens uit op een goede discussie.
En iedere keer de regeltjes netjes neerzetten is kennelijk nodig, omdat sommige mensen nogal kinderachtig zijn.


:o

Stevill 13-07-2002 16:39

Citaat:

rodina schreef:

1:Weet jij hoeveel tijd, en hoeveel werk het is om alle chatreply's te verwijderen?

2:Hou dan gewoon je smoel dicht wil je.

3:En een topic open te houden waar voor meer dan de helft in is gechat loopt heus niet ineens uit op een goede discussie.

4:En iedere keer de regeltjes netjes neerzetten is kennelijk nodig, omdat sommige mensen nogal kinderachtig zijn.

1 Waarom ben je dan forumbaas?

2 Vrijheid van meningsuiting?

3 Verwijder gewoon alle chat posts, dan is er niks meer om op te reageren.

4 En denk je dat je die met een aantal regeltjes kan stoppen?

Ps als je zo slecht tegen andermans mening/kritiek kan (wat af te leiden is aan de manier waarop je reageert ) waarom ben je dan forumbaas geworden?

Chelsea 13-07-2002 16:47

waarom mag er niet gechat worden in de fototopic? bij 450 gaat ie toch sowieso dicht en niemand heb daar last van?

bertbart 13-07-2002 18:12

Citaat:

Chelsea schreef:
waarom mag er niet gechat worden in de fototopic? bij 450 gaat ie toch sowieso dicht en niemand heb daar last van?
Er mag gechat worden in fototopics, maaar met mate en als het maar over de foto's gaan. Zoals er bijvoorbeeld gechat is in de fototopic van gister, kan dus echt niet...

rodina 13-07-2002 19:06

Citaat:

~(S-|-)2v!lL~ schreef:


1 Waarom ben je dan forumbaas?

2 Vrijheid van meningsuiting?

3 Verwijder gewoon alle chat posts, dan is er niks meer om op te reageren.

4 En denk je dat je die met een aantal regeltjes kan stoppen?

Ps als je zo slecht tegen andermans mening/kritiek kan (wat af te leiden is aan de manier waarop je reageert ) waarom ben je dan forumbaas geworden?

1. tja waarom ben jij lid? Vermoedelijk omdat je het leuk vindt, is het niet? Ik vind het leuk om iets in goede banen te proberen te lijden.
Tuurlijk we kunnen het best toestaan om mensen te laten te chatten, en vervolgens dat weer te gaan verwijderen. Maar denk je niet dat als dat eenmaal bekend is, dat mensen meer lopen te chatten dan ooit tevoren.

2. Ja sorry, dat neem ik terug :) had ik niet mogen zeggen, maar serieus het is walgelijk veel werk.

3. wat ik al zei.. tis te veel werk, bovendien ach ja zie punt 1.

4. Nee tuurlijk niet, je kan lang niet alles tegen houden, maar wel verminderen :)

Ja sorrie maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen dingen gaan zeggen waar ze imho geen verstand van kunnen hebben, ik heb inet via de telefoon, en een vrij trage pc dus ik heb geen tijd om alles te verwijderen. Buiten dat ik heb ook nog een sociaal leven :) Goed dat vroeg je niet, ik was vrij saggerijnig vanmiddag, ik kan wel tegen kritiek, heus wel, alleen kijk ik kan er vrij weinig aan doen als mensen constant lopen te lullen in topics. Dat doen andere ik niet, en tja er zijn bepaalde regels, die algemeen bekend zijn, en als FB moet ik zorgen dat mensen zich daar aan houden, dat is geen enkel probleem maar als je daar mee bezig bent, orde op zaken probeert te zetten en er komt iemand die zegt dat je geen fuck doet tja dat werkt niet echt motiverend :)

Stevill 14-07-2002 11:51

Citaat:

rodina schreef:


1. tja waarom ben jij lid? Vermoedelijk omdat je het leuk vindt, is het niet? Ik vind het leuk om iets in goede banen te proberen te lijden.
Tuurlijk we kunnen het best toestaan om mensen te laten te chatten, en vervolgens dat weer te gaan verwijderen. Maar denk je niet dat als dat eenmaal bekend is, dat mensen meer lopen te chatten dan ooit tevoren.

2. Ja sorry, dat neem ik terug :) had ik niet mogen zeggen, maar serieus het is walgelijk veel werk.

3. wat ik al zei.. tis te veel werk, bovendien ach ja zie punt 1.

4. Nee tuurlijk niet, je kan lang niet alles tegen houden, maar wel verminderen :)

Ja sorrie maar ik kan er niet zo goed tegen als mensen dingen gaan zeggen waar ze imho geen verstand van kunnen hebben, ik heb inet via de telefoon, en een vrij trage pc dus ik heb geen tijd om alles te verwijderen. Buiten dat ik heb ook nog een sociaal leven :) Goed dat vroeg je niet, ik was vrij saggerijnig vanmiddag, ik kan wel tegen kritiek, heus wel, alleen kijk ik kan er vrij weinig aan doen als mensen constant lopen te lullen in topics. Dat doen andere ik niet, en tja er zijn bepaalde regels, die algemeen bekend zijn, en als FB moet ik zorgen dat mensen zich daar aan houden, dat is geen enkel probleem maar als je daar mee bezig bent, orde op zaken probeert te zetten en er komt iemand die zegt dat je geen fuck doet tja dat werkt niet echt motiverend :)

Het was niet negatief bedoeld ofzo. maar ik weet wel wat voor en werk er allemaal bij komt kijken maar goed het waren maar een paar tips misschien ooit handig hoop ik. :)

Thutshui 15-07-2002 08:13

Citaat:

bertbart schreef:

Beste italianboy, ik wou ook een waarschuwingsmail sturen naar beuk. Maar ik kon zijn emailadres niet achterhalen. Maar bij deze beuk, jij bent ook gewaarschuwd... ;)

Uhm, het kan aan mij liggen maar ik heb geen waarschuwingsmailtje gehad, en ik ben wel van mening dat ik me vorige week één keer flink misdragen heb...

Naja, goed, dat mailtje is dus in principe niet nodig ofzo, ik ken de regels en zal ze niet weer overtreden...

Chelsea 15-07-2002 14:33

Citaat:

bertbart schreef:

Er mag gechat worden in fototopics, maaar met mate en als het maar over de foto's gaan. Zoals er bijvoorbeeld gechat is in de fototopic van gister, kan dus echt niet...


ohh ok (ik hadeerst hier gepost en daarna pas dat gechat gezien)

Paranoide 17-07-2002 12:58

ik weet niet wat de rest denkt, maar ik erger me een beetje aan de 'ken je dit-en-dat merk en wat vind je ervan' topics.. als het gaat om zo iets als wat laatst was, 'wat vind je ervan dat dit en dat merk racistische bladebla op de kleding zet' dan vind ik het prima, maar nu komen er topics waar alleen wordt gevraagd wat je van een merk vindt.. kan er niet één groot merkentopic gemaakt worden gemaakt of stel ik me nu aan?

rodina 17-07-2002 13:39

Citaat:

Paranoide schreef:
ik weet niet wat de rest denkt, maar ik erger me een beetje aan de 'ken je dit-en-dat merk en wat vind je ervan' topics.. als het gaat om zo iets als wat laatst was, 'wat vind je ervan dat dit en dat merk racistische bladebla op de kleding zet' dan vind ik het prima, maar nu komen er topics waar alleen wordt gevraagd wat je van een merk vindt.. kan er niet één groot merkentopic gemaakt worden gemaakt of stel ik me nu aan?
nee, ik ben het wel met je eens :) Zal het even in elkaar zetten, hoewel ik wel vind dat die topic over racistische kleding apart mag, want dat gaat meer over rasistische uitingen op kleding dan over het feit wat je van de algemeenheid van een kledingmerk vind. Ofzow.

Biertjehakken 17-07-2002 16:20

Ik heb persoonlijk na een uiterst diepgaande evaluatie ondervonden dat alles goed gaat :)

carnival xiii 17-07-2002 18:04

Citaat:

Paranoide schreef:
ik weet niet wat de rest denkt, maar ik erger me een beetje aan de 'ken je dit-en-dat merk en wat vind je ervan' topics.. als het gaat om zo iets als wat laatst was, 'wat vind je ervan dat dit en dat merk racistische bladebla op de kleding zet' dan vind ik het prima, maar nu komen er topics waar alleen wordt gevraagd wat je van een merk vindt.. kan er niet één groot merkentopic gemaakt worden gemaakt of stel ik me nu aan?
Ik vind dat juist leuke topics.

Kijk zodra mensen met enorm bekende merken gaan komen (Ralph Lauren, Nike, weet ik veel) is het wat anders, maar zoals het nu gaat vind ik ze goed.

Black666Goth 30-07-2002 18:06

ik vindt wel goe gaan zo

Tiga 30-07-2002 19:27

er worden van die topucs geopend van:
nieuwste trend! keychords! vuile spijkerbroek! Punk!

echt van die dingen die al mega lang in zijn, of die allang weer passé zijn..lopen sommige delen van nederland niet synchroom wat betreft de mode ofzo? ik vind het maar raar, want ik zie het aleen jaar lang op straat en ineens begint iedereen hier op forum erover dat het in aan het worden is

punkyfish 30-07-2002 19:33

Citaat:

Tiga schreef:
er worden van die topucs geopend van:
nieuwste trend! keychords! vuile spijkerbroek! Punk!

echt van die dingen die al mega lang in zijn, of die allang weer passé zijn..lopen sommige delen van nederland niet synchroom wat betreft de mode ofzo? ik vind het maar raar, want ik zie het aleen jaar lang op straat en ineens begint iedereen hier op forum erover dat het in aan het worden is

ja, dat vroeg ik me ook al af :confused:

Kiet_oud 31-07-2002 23:27

Citaat:

Tiga schreef:
er worden van die topucs geopend van:
nieuwste trend! keychords! vuile spijkerbroek! Punk!

echt van die dingen die al mega lang in zijn, of die allang weer passé zijn..lopen sommige delen van nederland niet synchroom wat betreft de mode ofzo? ik vind het maar raar, want ik zie het aleen jaar lang op straat en ineens begint iedereen hier op forum erover dat het in aan het worden is

die vuile spijkerbroek was ironisch bedoeld,
maar iedereen ging er serieus op in.

:o

Ninnoc 03-08-2002 11:13

okay, na een maandje reizen door italie (en wenen) ben ik weer terug en kunnen jullie weer van mijn stralende aanwezigheid genieten.

charly not 07-08-2002 22:19

(y) mooi

killing.f0r.fun 10-08-2002 10:44

ik wil met je neuken

mood indigow 11-08-2002 10:11

boeh! :p

S 11-08-2002 10:32

Citaat:

killing.f0r.fun schreef:
ik wil met je neuken
Ga killen voor de lol, man... ;):p

:D

kaleidoscope 18-08-2002 14:13

Ja alles leuk en aardig enzo,maar ik vind dat het met de meetingtopics de spuigaten uitloopt,er zijn nu 4 meetings in planning en ik vind het een beetje ver gaan...

kaleidoscope 18-08-2002 14:15

Citaat:

CemetarySlut schreef:
Ja alles leuk en aardig enzo,maar ik vind dat het met de meetingtopics de spuigaten uitloopt,er zijn nu 4 meetings in planning en ik vind het een beetje ver gaan...

Ik bedoel 5! meetings.

Paranoide 18-08-2002 14:54

inderdaad, ik vind drie eigenlijk al een beetje te ver, maar daar werd over onderhandeld - de zwolle meeting zou misschien worden uitgesteld zodat de mensen die naar enschede en zwolle willen naar beide konden.. maar die laatste twee zouden op dezelfde tijd - ergens in september - komen, terwijl er nog twee meetings in september plaatsvinden..

als je niet te ver wil reizen naar een meeting moest je maar niet in een boerendorp in zeeland gaan wonen >:)

Black Sugar 18-08-2002 15:13

D enschede + Hengelo meeting en de Zandvoor strand meeting vind ik zamen wel kunnen. Daar zijn wat redenen voor.
En aangezien die Zwolle meeting pas in Oktober is, tsja ik vind dat ze er vroeg bij zijn, maar op zich is er verder niks op tegen.
Alleen nu nog twee meetings, dat word echt te veel naar mijn inszien. Zijn dat soort zaken niet voor msn bedoeld. (ik bedoel mini meets van 5 man ongeveer)
Ik gun het ze hoor, maar dan zal het me niet verbazen dat er straks ook nog een Arnhem en een Nijmegen en een Amsterdam en een Rotterdam en een Utrecht meeting komen.
Zo kun je namelijk wel aan de gang blijven.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.