![]() |
v3
helemaal niks |
de ene week doe ik helemaal niets en dan weer een week van 60 uur als er weer een deelproject ingeleverd moet worden
|
Ligt eraan. In de toetsweek veel meer. Maar gemiddeld genomen ongeveer 1,5 uur per dag. Ik ga volgend jaar naar 4-VWO, ik denk dat ik het dan behoorlijk drukker ga krijgen.
|
in het weekend gemiddeld 3 uur
maandag, dinsdag, woensdag en donderdag 30 minuten Nog best veel hier geloof ik :o en toch doen bij mij in 3 gym, de meeste mensen echt veel meer...zitten vaak 3 uur per dag te leren, en toch sta ik hoger dan zij :cool: |
4 havo: 0,1 uur
|
Euhm..laatste week niets, maar die week daarvoor..toetsweek:
4 tot 5 uur per dag. Moest een jaar natuurkunde doen in een week en 2 hoofdstukken wiskunde die ik met wiskunde A12 niet had gehad. Voor de rest doe ik in de week, THUIS misschien 2 uurtjes. Maar dan alleen aan wiskunde of natuurkunde. |
Citaat:
|
Gemiddeld 3 kwartier a 1 uur. Soms niks, maar in proefwerkweken een paar uur.
|
ik zit nu in 4-vwo en zit gemiddeld 15 min. aan mijn huiswerk.
|
Ik zit in de brugklas Mavo/Havo.
Ik doe ong. 3 uur aan huiswerk per dag. En met leren ong. 5 uur. Qoes qoes, Sara. |
Keb nooit iets aan huiswerk gedaan, alleen leren voor pw's...
maar dat ook nog niet echt en veel. Daarom vind ik het nu wel kut dat ik veel moet gaan leren voor de examens (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Weet iemand hier hoe je je wachtwoord meot verandere? Ik heb hier helemaal niet op gereageerd :@ Ik wil een nieuw wachtwoord :(:(:( |
3gym: denk een halfuurtje per dag, t meeste doe ik al op school in de les -_-
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zit nu in vwo 6. Over 1,5 week examen, jaja :)
In de brugklas zat ik gemiddeld een uur aan mijn huiswerk, ik maakte en leerde alles. In de 2e werd het al minder, in de 3e nog minder. Vanaf het 4e jaar doe ik eigenlijk niets thuis, alleen in de repetitie weken kijk ik per repetitie even alles door. Meestal varieert dat van een half uurtje tot 2 uurtjes per repetitie. Er zijn bij ons 6 repetitieweken per jaar en per repetitieweek zijn er 4 tot 8 toetsen. Lang leve de 2e fase! (y) Mark :cool: (die hoopt nu even snel zijn examen te halen) |
Ik sinds dit schooljaar in de tweede fase en omdat onze school bijna het gehele gemeenschappelijke deel in de vierde al wil afsluiten, had ik in de eerste vier blokken pittig wat huiswerk, zeg maar twee uur per dag... en soms weekenden vol... :eek:
Nu in de laatste twee blokken en zo te zien volgend jaar ook ligt dat voor mij een stuk lager... :) |
ik it nu in de 4 van het vwo en het
ligt eraan maar gemiddeld 3 uur per dag |
3v--> ong half uurtje..(als het alleen maakwerk is)maar dat verandert volgend jaar nog wel denk ik
als er een repetitie bijkomt veel langer maar dat verschilt erg per vak. bijv repetitie natuurkunde: meestal 2 á 3 uur :( maar repetities voor frans of wiskunde leer ik dan weer in een (half) uurtje dus... |
Tjah, in toetsweken enzo ben ik heel erg veel tijd kwijt aan huiswerk :eek: en nu ook heel erg veel omdat ik wel over wil gaan (sta nu nog 3 onvoldoendes, maar dat haal ik wel op).
Ik denk dat ik nu gemiddeld per dag 1 of anderhalf uur kwijt ben. Is te doen toch! Hoewel ik (natuurlijk) wel vind dat leraren te debiel zijn met huiswerk opgeven. Mjah, they live in their own pretty little world. :rolleyes: So long! Inge |
ik doe echt niks aan mn huiswerk :o
|
hmm 3 havo
een half uurtje tot een uurtje |
ga nu naar 3 vmbo
in de 1e deed ik er 2 uur over :eek: in de 2e deed ik er 1 uur over en ik hoop dat ik in de 3e er helemaal niets voor hoeft te doen maar da zal waarschijnlijkwel weer niet zijn das duidelijk |
4VWO. Nu nog behoorlijk weinig, begin van het schooljaar is nou eenmaal niet zo druk.
Ik verwacht (en hoop, want ik wil nu eens een keer over zonder gezeik) dat ik per dag zo'n 2,5 tot 3 uur aan mijn huiswerk zit. Met toetsweken en werkstukken zal dat nog wel meer worden, maar goed. We zien wel. |
Ik deed:
1vwo 2,5 uur 2vwo 2,5 uur 3vwo/havo 2,5 uur/ 0,5 uur 4havo 0,5 uur 5havo 0,5 uur Ben met de kerst van 3vwo naar 3havo gegaan. Piece of cake voor mijn gevoel. |
brugklas havo/vwo: half uur tot anderhalf uur deed ik over het hw. Inc. leren dan
|
in de eerste: 1,5 uur p.d
in de tweede: 3 kwartier p.d in de derde: 15 minuten pd. 4de: helemaal nix. ben dr niet trots op, vandaar dat het vanaf dit jaar minsetns elke dag een half uur word. En met veel hw meer. Achja.. nu kijken of ik mn goede voornemen volhoud.:p xxx suusjuhhhh |
er zit nogal een groot gat tussen de tijd dat ik aan mn huiswerk zit en de tijd dat ik mn huiswerk maak, maar ik schat het op een paar uur per dag, 3 of 4?
|
Ik doe uhm gewoon tijdens lesweken een kwartiertje per dag huiswerk :o .. Even kijken wat ik voor morgen moet doen, kijken wat ook echt moet dat even half doen en klaar. In toetsperiodes heb ik meestal twee toetsen per dag en dan leer ik twee uur per toets gemiddeld.. Maar goed, dit jaar heb ik me voorgenomen meer te doen...
|
gemiddeld ongeveer anderhalf a twee uur per dag. Ik probeer iig om iedere dag wel wat te doen, al is het maar vooruit werken.
|
Ik denk een uurtje per dag. Ik zit vaak veel langer op mn kamer, maar dan ben ik aan het smsen, of aan het telefoneren, of aan het lezen en dan schiet het nog niet erg op.. :rolleyes:
|
1,5 uur ofzo, maar het wordt steeds minder. Hoe langer je iets doet hoe efficienter je wordt.
|
te weinig :o
gaat dit jaar haar best doen |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |