![]() |
blokfluit kan ik ook nog wel
|
piano en keyboard
|
basgitaar, beetje zang (heel soms)
|
Piano
|
ik speel gitaar 6 snrige en 7 snarige
|
Ik plonk wat met 4 snaren.
|
Citaat:
hulde aan die briljante opmerking |
Citaat:
|
Piano en sinds kort een beetje gitaar. De piano bespeel ik al vanaf m'n 8e (y)
|
piano
keyboard elektrische gitaar, kan ook basgitaar de tamboerein en de (elektrische bas)triangel lukken ook nog wel:p nee alalne (bas)gitaar en piano/keyboard |
Citaat:
(mail maar als je meer info wilt ofzo) |
is het stemmen van een harp veel werk?
|
bassgitaar
soms n beetje gitaar en ik drum afentoe (met me band moet ik ook zinge maar da kan je beter voluit schreeuwen in 3 toonhoogten noemen) |
Citaat:
haha :D of op de harp nieuwe snaren leggen :D.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
drums
|
ik blast tegenwoordig
|
hehe
|
Ben 9 jaar geleden begonnen met saxofoon. Daarvoor 2 jaar blokfluit :cool: . Probeer af en toe wat op gitaar. En zing.
|
gitaar, basgitaar, piano
zingen blijft het leukst (gespeeld : blokfluit, hoorn, saxofoon) |
Ik speelde 2 jaar blokfluit, 6 jaar dwarsfluit en half jaar trompet.
Nu ben ik helemaal gestopt, de trompet is nog steeds te koop, dus als je geïntereseerd bent dan mail je maar! |
speel gitaar en didgeridoo. vroeger blokfluit. en soms een beetje piano (heel klein beetje maar) :)
|
Heel lang geleden met Algemene Muzikale Vorming blokfluit, daarna 7 jaar keyboard gespeeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hoeft trouwens niet supervaak te stemmen. Meestal een keer in de twee/drie weken of minder |
Blokfluit :)
Keyboard, piano en gitaar! |
Citaat:
en is de volgorde van de tonen van de snaren te vergelijken met die van de gitaar en piano? |
Saxofoon, drums een beetje en binnenkort wil ik gitaar of bas leren spelen.
en m'n stem. 2 jaar jazz georienteerd zangles gehad |
mja, keyboard
|
Citaat:
Je kunt het wel vergelijken met een piano, alleen heeft een harp haakjes die je om moet zetten, in plaats van de zwarte toetsen. Als je bijvoorbeeld een cis wilt spelen moet je het haakje van de c-snaar omhoog zetten. |
Dit is alleen zo bij normale harpen van ongeveer 34 snaren. Concertharp heeft pedalen i.p.v. haakjes
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:36. |