![]() |
dat van die menthol sigaretten heb ik ooit gelezen. hij houdt nl van roken en deze mentholdingen tasten zijn stem niet aan geloof ik
verder heb ik vorige week het nieuwste album "love metal" gekoopt en die is ook weer erg ok :) |
HIM regeert!!!!!!!!!!!!
vooral deep shadows, brilliant highlights is erg goed. placebo is beter |
Ja, iK bEn oOwk FAn vaN HiM wANnt ZuH zIjN EchT LekKaH!:rolleyes:
Jezus man, HIM is gewoon een goeie band met mooie nummers, ben al 3 1/2 jaar HIM-aanhangster. Hou alleen eens op met dat gezwets over 'hoe knap de zanger wel niet is', want daar gaat het niet om. Jemig, het zijn de Backstreet Boys niet! |
Citaat:
En Placebo is beter ja, net zoals een heleboel andere bands... :D |
oewww niceeeee
lekkere voice |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
HIM is wel Hip maar die zanger kan zo kreunen (bijv aan het eind van Wicked Game)
|
heb er een of andere gemengde cd van, ooit van iemand gekregen, en die cd is ontzettend mooi om af en toe te draaien, en juist zijn stem vind ik wel erotisch.
|
Heb 2 cd´s van ze. Draai het heel af en toe, moet het niet te vaak horen, want dan vind ik het erg vervelen.
|
Citaat:
Lacuna Coil is beter :D |
Citaat:
2 en wat me ook absoluut niet belangrijk lijkt, is of iemand de zanger wel of niet knap vindt. je hebt gelijk dat het niets met de muziek te maken heeft, maar als men dat nou vindt... het spreekwoordelijke sop is de kool niet waard... >lijkt mij< |
Citaat:
|
Citaat:
>ik ben een lopend spreekwoordenboek, tis er met de paplepel in gegoten. soms erg irritant voor mijn omgeving :D< |
HiM is toch wel mn favoriete band :)
kheb alle cds van hen hier thuis liggen en 1,5 jaar trug hun live gezien in paradiso! echt te gek gewoon :D liefs, hanne *Razorblade Romance is wel mn favoriete cd... vooral het nummer gone with the sin...* |
Citaat:
|
Him is leuk. Goede muziek!
En het maakt niet uit hoe ze eruit zien. Het gaat om de muziek die ze maken. En als mensen die nou leuk vinden laat ze dan lekker. Hebben jullie er problemen mee?? Zo ja ga ze oplossen. Zo nee houdt je mond dan lekker... :o |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
ville...zucht...hij heeft iets... net zoals brian van placebo..
*kwijl* |
je bedoelt dat ie verwijfd is ?
|
Citaat:
|
ik ken alleen join me die vind ik super alleen toen ik achter de songtekst kwam was ik een beetje teleurgesteld
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |