![]() |
Citaat:
|
Citaat:
O come emmanuel Reborn (mijn dooplied van 20-04-03) I'll carry you Breathe Omega Mirror |
tis erg stil hier uitgeluld iedereen :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja vind ik nu ook :rolleyes:
|
Citaat:
en t was geen trieste opmerking, t was de waarheid, de waarheid, het licht, HET LICHT!!!!! jezus zeg. |
nog triester dan triest, moet je nou zelf ook niet om je zelf huilen jongen :rolleyes:
|
Ja maar ik vind het een trieste opmerking omdat er moet toch evangeliseert worden en dan kan je het via muziek doen.!
|
|
Speak the truth meem! Socializen en bekeren doe je maar op de eo jongerendag. Tis niet erg als je af en toe eens post over grrristelijke artiesten, maar is dat alles wat je kunt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zit je hier al vanaf 2 uur ofzo :o :p |
Citaat:
|
Leuk dat er hier wat mensen zijn die naar Rebecca luisteren, Ik vind haar persoonlijk niet de allerbeste gospel artiest maar slecht is ze zeker niet. Misschin is het niet gek om eens wat meer gospel op te zoeken, zoels Michelle Tumes, Newsboys, Our Lady Peace, Plumb, Sonicflood en niet te vergeten Benjamin Gate zou moeten opzoeken. Niet dat die bands niet standaard zijn maargoed.
Mzzls, Zomer Ps P.O.D. is geen gospel. |
heej jezusfriek, hebbie "god" al? ik hebbum hier liggen (ja origineel) en je mag hem zo van me hebben (kost je aleen verzendkosten)
interesse? :) |
Neej dankje ik geef jou mijn adres niet... :D lijkt me een logische reden...maar toch bedankt
|
Citaat:
Rebecca is echt heel erg goed...vooral e cd Transform :D en PLUMB is ook heel erg koel en natuurlijk SONICFLOOD...HOLY MOMENT!!!met Matt Redman...echt geweldig nummer |
P.o.d zijn Christenen en het is ook gospel muziek :D ;) (y)
|
Citaat:
|
:D :D
Citaat:
|
verkoop m aan jezoes
|
Citaat:
Dus als je 'm nog kwijt wilt, PM me dan ff of meld het hier (y) *vind zelf 'God' best een goed nummer en toch ben ik niet christelijk* |
Rebecca st James - Fistfucking Gods Planet....hmmm
|
auw ik ben gestoken door een mug! :(
|
*schudt teleurstellend t hoofd*
|
Citaat:
|
Ja ik ken Rebecca st James...heb zelfs een album van haar...Transform volgens mij :confused:
|
Citaat:
|
Over dat POD wel of geen gospelmuziek is --> Gospel betekent evangelie en als het evangelie in je muziek zit (in de lyrics vooral..) is het dus gospelmuziek. Niet alle muziek van POD is gospel, maar het liedje *jesus love you* lijkt me toch een goed voorbeeld...
|
Zijn er ook naaktfoto's van RSJ?
|
Citaat:
slechte tips doe: God You're the voice en de rest van de cd "God" |
Nargaroth - Black Metal Ist Krieg
|
Jongentjes [generaliseerd heerlijk door]...wees is niet zo kinderachtig alsjeblieft.
Enne, jesusfreak, trek je maar niets aan van hunnie hoor :) 'k heb daarnet een cd gedownload van haar, heel illegaal enzo natuurlijk. Anyway...'t is best leuke muziek vind ik :) 'k kan er tenminste naar luisteren. Beter dan naar Slipknot :D [sorry Q :p:D] |
ja, slipknot is gay
|
Citaat:
|
Ik vind Rebecca st James best cool meen ik uit mijn geheugen te kunnen opdiepen.
|
Heej,
Kvin micheal w smit ook mooi, toby mac is cooool :cool: Lisanne |
Citaat:
|
Vind ik niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |