![]() |
Nog nooit ;)
|
Waarschuwing van Chimera (geloof ik), omdat ik al heel lang op het randje balanceerde (is veel stoerder dan echt geband worden ;)) en toen een rolleyes sig gebruikte (en edit!) ;)
|
Citaat:
*aanbid* |
Citaat:
|
nooit :rolleyes:
|
Citaat:
|
ik ben zo onschuldig als een pasgeboren lammetje he ;)
|
Citaat:
|
nog nooit,zal niet gebeuren ook.
ik ben gewoon te lief :) |
Citaat:
|
Citaat:
geil hoor. VERDOMME, ik ga NOOIT offtopic! Dan doe ik wel !) |
Citaat:
|
ik, een ban van een uur, die na een kwartier der al af mocht :o
Ik was op onzin en ik had de F5 knop ingedrukt gehouwe en kreeg meteen een ban:( Jaa..ik was me echt van geen kwaad bewust hoor:o Heb toen mailtje gestuurd, excuses aangeboden, en toen was ik weer ban loos:p:D |
en ik heb m nog steeds :(. iemand die me wil helpen???
|
ik heb 1 x een flinke waarschuwing gehad omdat ik in alle fora hetzelfde topic neer had gezet
als ik me nu verveel doe ik iets anders :D |
Citaat:
|
Citaat:
(durf zelf geen ban te riskeren... :o ) |
Oeh ik bedenk me ineens een ban van Megatron (botje op de chat..) omdat ik "wentelteefje" zei.. Ghehe :D
|
Citaat:
|
Ik ben een braaf meisje, nog nooit ban of waarschuwing gehad :d
|
Citaat:
Denk dat het kan leiden tot serveroverload, maar ben ni zeker :) |
Beste kerels,
er zijn enige personen die mij mijn positie hier niet gunnen. Zij hebben zich daarom ook dreigend over mijn persoon uitgelaten. Toedels, Roderick-Floretijn van Aemerdingen |
volgens mij nog nooit, ik ben braaf :cool:
|
Citaat:
|
Volgens mij ben ik wel eens streng toegesproken, maar verder niets. Maar om mezelf nou braaf te noemen...
|
Nooit. :cool:
|
Ik!
Ik had allemaal Catherine Keyl topics geopend overal, en toen was ik gebanned. |
k heb 2 waarschuwingen gehad
1 vanwege het openen van een topic op V&A: gezocht: zieke non om in de bek te schijten en 1 vanwege teveel oftopic ( ik denk op muziek) |
Citaat:
|
ik heb een jaar geleden ofzo een ban gehad, ik weet nog altyd niet waarom, oppeens kon ik niets meer posten en kreeg ik een mail dat ik geband was :( ik weet echt niet wat ik misdaan had :(
|
Nog nooit :)
|
spammen op lifestyle tijdens oud en nieuw. mocht 4 weken niet meer komen :D en verder tig keer gewaarschuwd voor loze maar redelijk amusante topics en replys :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nog nooit een ban gekregen *evil* :) |
oeh ja! :D op mijn eerste dag op dit forum eigenlijk al! :D binnen ik geloof 3 uur ofzow had ik en een vreind van me al een ban! :D
alleen toen onder een andere naam! :D ~~eMo~~...duzz.....sinaasappelsapsex!!..:D maar duz...neej nu ben ik een brave forummer geworduh! :P :D |
ik heb nog nooit een ban of waarschuwing gehad
*superbraaf* |
ikke ban
voor sinasappelsex :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Citaat:
|
Ik ben wel eens bedreigd, door Tofke_H. 'k Was ruzie aan het schoppen op onzin, omdat ik 't zo'n belachelijk forum vond. (Da's overigens wel heel lang geleden).
|
nog nooit een ban hoe dat kan ? :confused:
wel dat mijn replay's zomaar verwijdert worden door boogie (n) |
Ja via MSN van Koen een waarschuwing omdat we erg irritant waren doen, maar we hadden zo'n ontzettende lol :o
|
ik niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |