![]() |
Citaat:
En, hmm, ik ben benieuwd. :D *gaat op zoek naar een Evito-post* |
Citaat:
Nigger fell four story's, landed in a greenhouse. Since then he kind of developed a speech impediment. (motherfucker's got a weight problem, I would'nt go so far as to call the nigger fat. He's part samoan, what's a nigger gonna do.) |
Citaat:
|
Citaat:
ik ben geen oversexte puber als je dat soms denkt,ik doe me er alleen als een voor...soms. :rolleyes: als het er op aan komt,ben ik zeer impossible :cool: :p mij kun je niet zomaar krijgen hoor ;) |
Citaat:
Gelukkig maar. (PS Ik sputterde voor de vorm ook altijd even tegen, ook al wilde ik hem zo graag! Anders voelde ik me zo'n slet.) |
Citaat:
je moet gewoon wachten op iemand waar je veel van houd en dan kijk maar beide wat je wilt |
Citaat:
|
3 forummers?
de leukste.... |
Met niemand.
|
Citaat:
maar dat komt wel goed uit dan :D |
Tweety toch :>
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stout!,MeNdY,Muizzz
:p |
wimwok, ninh en optima. die hebben volgens mij de strakste sphincters vh forum
|
jongens:
necrodopey (even herinneringen ophalen) creep (want die vind ik wel sexy) peperkorrel (want die is lief) meisjes: blackbird (want ik hou van haar en wil haar als 1e meisje (en laatste?)) andijvie (want ik weet niet) |
*is al twee keer genoemd*
Hmm... Ik heb een vriend en wil helemaal niemand kiezen :P |
Citaat:
|
Citaat:
Ik noemde maar even de drie least likely candidates, to get my point across, zogezegd. Maar ik vind je wel een schattie, op een tantelijke manier. Dus in het nette hoor! |
Citaat:
Citaat:
|
In willekeurige volgorde:
Maar, Roos, Esmée |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |