![]() |
Citaat:
|
zwarte touwtjes broek
zwart wit streepjes shirt met open hals |
een boxershort!:cool:
|
zandkleurig plooirokje
zwarte beenwarmers zwarte gympies zwart shirtje haar in de war |
zwart mouwloos shirt van Jon Bon Jovi
skatebroek met riem met rastakleuren blauwe boxershort en vandaag loop ik lekker op blote voeten:D |
Citaat:
|
oranje vestje, wijde spijker broek, zwarte all stars... assecoires of hoe je het ook schrijft ook? --> kralen armbandje, oorbellen, horloge, dreads in 2 staartjes, bloempje in mn haar
|
*wollen bruine vest
*trainingsbroek *spagettiband-shirtje *boxershort *teenslippers |
Zwarte broek van Forecast...
Fel groen shirtje van Lowlands. |
Blauwe uitlopende broek RL polo jeans
Blauw/groen/beige shirtje met pinguin Custo Beige instappers met bandje op de wreef Prada Zilveren creolen Haar in een hoog staartje Luchtje: armani white |
Donkergrijsblauwe (;)) heupbroek, uitlopende pijpen S Oliver
Rood shirt Carrhart Lichtblauwe polo met korte mouw met rode rand aan kraag en mauwen Matinique Ruitsokken Hema Wederom witte schoenen wederom zwarte boxer |
- Witte AJ t-shirt
- Witte RL polo - D&G dirty washed spijkerbroek (zelf verneukt (y)) - D&G riem #2 (kleine gesp) - Knalgele quickies - Kapsel: messy up, alle kanten op. - Luchtje: Patat Super |
legergroene wijde broek met veel zakjes en ritsjes
donkerblauw vestje met lichtblauwe strepen lichtblauw hemdje zwarte doc's staartje idd: lelijke combinatie :D ach, ik heb toch vakantie |
blauw/wit gestreepte spijkerbroek Diesel
roze hemdje H&M roze longsleeve Sutherland roze sokken coupe chaos bril op leren |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
-Oranje truitje met roze tekst (:Milk&Honeycake) van Zara
-Vale spijkerbroek van Indian Rose -Roze riem (MenatWork) -Zwarte Sparco's -Zwarte paraplu :rolleyes: |
Citaat:
ik draag -all stars -donkerblauwe broek diesel -t-shirt van adidas -wit jasje van adidas -rode zweetbandjes d&g |
Citaat:
En straks wordt ie nog vertrappeld door alle Koninginnedag-boeren... |
Hmz.. vanochtend toen ik de stad in ging scheen de zon en was het best wel warm... nu niet meer :D
wit shirtje DKNY oranje shirtje Guess? erover, v-hals wit rokje (as I was saying... het WAS warm :o ) witte puntschoentjes met bloem Bronx ennnn nu ga ik maar eens een broek aantrekken |
zwarte wijduitlopende broek
shirt van the cure paar sieraden haarband *blah* |
een zwarte t-shirt, zwarte broek, witte sokken, bh+ondergoed
|
kzie dr uit als een bijtje:o
zwart-geel gestreepte panty rokje ene helft geel andere helft zwart van fluff topje ding zwart-geel gestreept van fluff huidskleurige string sokken |
ehum...
rode rok met zwart kantachtig iets.. zwart truitje zonder mouwen.. corcetachtig ding om middel ook zwart.. en netachtig vestje open ehum ohja, verder r4 ringen 6 oorbellen:p en 2 kettingen en natuurlijk netpanty |
Vandaag in A'dam koninginnedag gevierd en had derhalve aan,
- Donkerbruine suede instappers - Vale spijkerbroek Double RL - Wit longsleeve shirtje - Bordeaxrode Gant polo - Donkerblauw polopetje ..niks oranjes, aan díe volkshysterie dan maar weer net niét meegedaan :cool: |
een papieren feesthoedje :D
|
lili/paarsachtige badjas :D
|
een streepjes broek en een vestje
|
Citaat:
|
Een soepgroene pyjamabroek een lichtblauw met een donkerblauwe V en sterretjes, underwear en adidas gympen met bordeaux rode strepen.
|
wijde broek
steenrood blousje gestreepte capuchon trui ondergoed blote voeten saa-aai. :| |
blote voeten
beige driekwart broek met allemaal scheuren in,waarvan sommige toegenaait zijn zwart mouwloos t-shirtje paars kort netpanty handschoentje felroze plastieken grote oorbel in linkeroor klein zilveren nijpoorbel in ander oor haar in 2 staartjes, schuine pluk voor mijn ruige outfit-die-ik-nodig-heb-voor-speelplein :o :rolleyes: |
ik draag nu een oude spijkerbroek en een oude trui, wij wonen heel afgelegen dus niemand die mij in deze kleren ziet :d
|
spijkerbroek
kilt zwarte longsleeve after forever shirt sokken ook.. |
zwarte broek met gruis erop
rood asymmetrisch truitje zwart vestje kisten met stukken behang eraan geplakt grijs ondergoed witte sokken haar in 2 staarten + heel veel stof en een rode haarband 2 zilveren kettinkjes lekker een dagje behang krabben. |
Citaat:
|
zwarte 'instap' schoentjes
zwarte broek zwart truitje van dkny |
cure shirtje
witte rechte lange rok zwarte docs beenwarmers mega shawl :\ *ziek* |
grijsblauwe spijkerbroek Diesel
roze hemdje H&M roze blousje Hilfiger roze Burlingtons roze mega shawl roze clipriem En het is gewoon ook allemaal matching :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
blauwe spijkerbroek met zilverkleurige bolletjes
witte fleece trui met rits veel te groot shirt met mijn (ex :))cavia erop maar die kan gelukkig niemand zien |
twisted legs - replay
wit/rode gebreidde trui - H&M rode bokses - H&M rode zweetbandjes - D&G jeans-armband met studs - bertbart design |
Citaat:
|
Instappers Lumberjack
Lichte spijkerbroek Gap Witte col O'neill Overhemd TH Donkerblauwe trui Gaastra (Net even wezen skieen in Snowdome (y)) |
mijn wannabe hiphop outfit
|
een badjas
|
Paars/roze gestreepte ribbroek D&G
Zwarte t shirtje met lage boothals D&G Grijzig vestje DKNY Zwarte sokken hema Zwarte puntlaarsjes Dr. Adams Gebruikelijke sieraden. |
gifgroen vestje
zwarte wijde broek wit met groene riem zwarte sokken ondergoed rode sloffen (staat ook hartstikke leuk bij mijn kleren (ahum) maar ik zit toch thuis) haar in staart |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |