![]() |
Leeuwarder Courant en de Telegraaf.
|
De Volkskrant en het NRC
Ik denk omdat mn ouders sochtends en savonds nieuws willen van een betrouwbare krant die niet alleen over het koningshuis en Conny Breukhoven schrijft ;) |
De Volkskrant, die vind mn vader het best. En Volkskrantmagazine is soms wel grappig.
Verder hebben we nog de Scherpenzeelse krant, de Rijnpost en de Barneveldse krant. Dat was t, geloof :confused: |
In de telegraaf staat Garfield (y)
|
De Steenwijker Courant. Die hebben we omdat m'n ouders 'm lezen, mij kan het niet echt schelen hoeveel kippen er in het weekend ontsnapt zijn, dat er een automobilist is aangehouden in de buurt die 0.1 boven het toegestane promillage zat, en meer van dag "belangrijke" nieuws.
|
BN / De Stem, omdat ik in Brabant woon, en ook wel regionaal nieuws wil lezen...
Soms kopen we de Telegraaf en ik lees altijd de Spits en de Metro |
Bij m'n ouders jarenlang de Telegraaf gelezen (wat een waardeloos vodje is dat zeg), zelf heb ik een abonnement op de Volkskrant. Informatief, breed, niet zo oppervlakkig en prettig om te lezen.
|
volkskrant, omdat mijn ouders dat de beste krant vinden.
|
Twentse Courant Tubantia (y)
|
De Telegraaf. M'n ouders wouden eigenlijk 't NRC, maar die komt 's avonds en m'n vader heeft liever een ochtendkrant. Ze vinden De Telegraaf eigenlijk niet zo goed, maar jah, ze nemen ook geen andere.
|
Citaat:
|
PZC, maar die is niet zo goed, ik heb liever NRC.
|
De Gelderlander, waarom we die hebben weet ik eigenlijk niet.
|
Algemeen Dagblad
geen speciale rede voor denk ik.. |
- Trouw.
- Nieuwsblad van Huizen. - Deze Week. - Woonbode. - Gooisch Weekblad. De bovenste omdat m'n ouders dat een goede krant vinden, de rest omdat we die gewoon door de bus krijgen. |
NRC en de Volkskrant
|
De Telegraaf, waarom vraag ik me ook af
|
Dagblad de Limburger .. umm omdat er veel nieuws in staat over wat er in deze regio gebeurt.
|
Sneeker nieuwsblad
Leeuwarder courant NRC De Volkskrant Algemeen Dagblad ook geloof ik? Mn vader heeft iets met kranten :D Waarom persee die kranten weet ik ook niet hoor.. |
De Volkskrant en het NRC Handelsblad, afentoe de Gelderlander...
|
Het Eindhovens Dagblad, zodat we ook wat regionaal nieuws krijgen... niet dat dat nu zo ontzettend spannend is.....
|
Het Parool, omdat het een goede krant is.
|
Citaat:
|
de IJmuider Courant, en tsja waarom zouden we die nou hebben...
|
Citaat:
en daarbij ook nog de telegraaf.. maar dat is slechts omdat ik die toch gratis krijg.. |
telegraaf
en van die regionale krantjes |
Om de zoveel tijd hebben we een proefabbonement op de PZC (provinciale Zeeuwse Courant) maar verder hebben we geen krant.
|
IJmuider courant (omdat we in die buurt wonen) en meestal ook de Volkskrant.
|
het parool(y)
|
Het blijft schrikken , die avatar van bertbart. Iedere keer krijg ik dan mijn eigen billen in beeld...en normaal zitten die zo lekker aan de achterkant...
Ontopic: wij lezen het Financieele dagblad, en ook wel het NRC. Maar ik lees met evenveel genoegen Trouw of de Volkskrant. |
M'n ouders hebben de volkskrant, ik heb zelf momenteel geen krant (metro/spits ;))
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |