![]() |
nee hoor
gewoon 1 of andere vage kennis van gysje ik ken z'n vriendinnetje goed |
aha, ik kom binnenkort hangen in p8 trouwens
|
coole tent daar... ben toen naar die splitreleaseparty geweest
alleen bavariabier ;) |
P8 is :cool:
|
Citaat:
|
afspreken daar dan? ;)
|
Citaat:
|
Hé Arjan alles goed!
25 mei wordt een goede show. Ga je morgen nog mee naar de P8 na die TERROR show? Boitur! http://home.hetnet.nl/~pakhuus4/punkrocknight/flyer.gif |
gijske!
ik heb geen geld om met de trein terug te gaan man :( |
Citaat:
|
Citaat:
Allicht kopen we een flesje :D |
Citaat:
|
tja het was voor jou een kwestie van inkoppen...
maar helaas... |
Up.
|
Ik heb zojuist mijn kaartje gekocht. :cool:
|
*present*
|
|
Het was erg geslaagd. :cool:
Wie zijn er allemaal nog geweest? |
yooo ik was er!!!
retestrak was Strung Out verder nix gezien |
Citaat:
ik zat net op die site in je info te kijken... heb je al eerder een site met 2 vriendinnen gehad? want volgens mij ben ik daar lang geleden wel eens op geweest (die was van jolien, marije en nog iemand.. fleur zou kunne?) en die jolien had ik dan ook nog op msn :confused: ;) naja, eigelijk boeit het ook niet :) |
van wie is dat signature van je?
"What the fuck? WHAT THE FUCK WERE YOU THINKING? Pull the wool over, cover my eyes. With your false truths and you blatant lies!" |
Citaat:
download maar es, vette begin en overgang ook... |
Hij kent t wel :D
|
Citaat:
maarja, ik kan het ook allemaal niet weten :) |
Ik was er :cool:
Yeah, het was erg vet! (y) (y) |
ja ik herkende t wel, ik wou alleen ff weten waar de zanger van gxb de mosterd vandaan haalde ;)
|
Citaat:
|
in het pakhuus was het echt vet ja, wel te rustig, hak nie verwacht..joh strung out speelt hier. .maar goed. of no avail vonk ook vet goed keileuk, en strung out was echt te vet..die bassist zat gewoon een waterpijp te roken onder het optreden!! maar willem waar was je? je was kei snel weg! had je haast?
naja ik zie strung out volgnede week weer in zwolle :) |
jah ik was kwijt!
|
Ik vond het zeker vet. Die gasten van strung out zijn na de tijd naar ons huis gegaan en hebben daar tot laat beetje bier gezopen en geouwehoerd, dat was wel vet.. Ofnie XXX G
|
Jow Gijs alles goed. Was gezellig met die dudes inderdaad. Grappig dat je ook hier zit.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:18. |