![]() |
2 mensen die ik ken gaan er 1 dagje heen, ik wil ook graag maar heb geen geld :(
Ik wil graag Dandy Warhols, Counting Crows, Audioslave, Flogging Molly, Moby, QOTSA, Placebo en de rest is ook wel ok (y) |
Maandag kaartje binnen. Joy.
|
Citaat:
|
Citaat:
-ohjah, doen dus- |
Als ik zou gaan dan ga ik zeker te weten voor LIFEHOUSE....weetje wel van "hanging by a moment", Breathing, Sick Sycle Carousel, Spin, You belong to Me (shrek cd)...
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
Citaat:
|
ik gaa, ik gaaa :) en wil zien: skin, deftones, placebo, moby, silkstone, lifehouse, zuco103/counting crows (zelfde tijd... :() anouk, massive attack, moloko/audioslave (ditto...) relax, ilse de lang, junkiexl/saybia (ditto), sum 41 :o, linkin park :o, the cardigans, krezip (!!) ik heb er zin in :)
|
Citaat:
schaam smiley moet van sum41 naar krezip |
Citaat:
|
ik ga, 3 dagen, niet speciaal voor een band, maar placebo is zeer fijn meegenomen.
|
Ik ben er maandag
en ik heb dr zinnin |
meeting ofzo?
|
Hee klopt het dat je korting krijgt op je treinkaartje?
|
Citaat:
(anders zou je zaterdag een enkeltje moeten kopen en dinsdag weer een, wat 40% duurder is) |
Ik ga 3 dagen.. en ik heb zo'n zin!!
Vooral Placebo, Moby, Royksopp, Deftones en Flogging Molly wil ik heeel graag zien, en dan nog een aantal andere bands :) |
ik ga niet, maar als ik zou gaan zou ik zeker ozark henry checken. Hijs een belg, en zn muziek is best wel mooi.
(en placebo natuurlijk ook :)) werchter is dit jaar toch veel leuker :p :) :o |
ik ga ook! Wel alleen op maandag, maarja...
|
Ik moet de dinsdag na pinkpop waarschijnlijk al om 8.30 op school zijn.. hoe leuk is dat :|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BBEM + Pebbels --> Dat is echt balen! Ik zou eigenlijk ook een toets hebben maar de leraar was wel wel zo aardig om het te wijzigen
|
Uhmmz.. na het 4 jaar afgekraakt te hebben ga ik maar es kijken of ik dit terecht gedaan heb :)
Ik ga voor geen enkele band, dus dat wordt vast wel gezellig :) |
gaat dr nog iemand vanuit amsterdam (omgeveing) want ik wil niet 3 uur alleen reizen :(
|
Citaat:
|
Beste line-up sinds jaren.
MOBY OZARK HENRY PETER PAN SPEEDROCK RÖYKSOPP En de bands uit m'n avatar. Hiep hoi. |
woei pinkpop gaat roeleren
hoewel ik de muziek wat eenzijdig vin... beetje conservatief en dat peace rofl.. sure commerciele hippies ;) |
Haha, ik als arm metalfiguur kent de helft niet en de andere helft is maar matig.
Naja, krezip es bekijken ;). Speelt er ook nog iets van punk/metal/hardrock eigenlijk? |
JJAAAAHHH
ik ga ook (ik had ook al een topic) ik ga voornamelijk voor *LINKIN PARK (al veel te lang moeten wachten om ze te zien) *SUM 41 *QUEENS OF THE STONE AGE *LIFEHOUSE ok de rest is ook goed maar dit waren de toppers groetjes mliez |
en ik ga maandag!! (jeeeeeeeeeej!!!)
maar ik ga niet voor een speciaal iemand, dit is m'n eerste keer, en het lijkt me gewoon erg leuk daar!! al vind ik het wel jammer dat live niet komt!! |
Gaat nog leuk worden om daar te komen ...
OV is echt een ramp, of je moet om half 2 aan willen komen ofzo.. :/ |
dr rijden door heel zuid-nederland xtra treinen, en aangezien er alleen maar Pinkpop-bezoekers in zitten, is dat al best gezellie
dit jaar is er trouwens waarschijnlijk toch genoeg plek op de camping en de eerste bands beginnen pas om half 5 of zo |
ik moet een kaartje hebben :mad:
|
Citaat:
|
up.... pinkpop is bijna al (y)
ik moet altijd per se van mijn moeder de dinsdag na pinkpop naar school :mad: |
Citaat:
gelukkig ben ik dit jaar vrij op dinsdag. |
Ik ga, alle 3 de dagen en vooral voor deze:
SUM41, QOTSA, LinkinPark, Deftones, PeterPanSpeedrock, Audioslave, Counting Crows, Massive Attack, Moby, Placebo en Manu Chao :cool: en ik ga natuurlijk voor de lol, huh |
Ik ga ook alle dagen..
ik ga voor deze bands: |
Ach, er zit wel wat leuks tussen, maar het is voor mij niet leuk genoeg om daarom naar Pinkpop te gaan.
|
*gaat voor de sfeer*,
maar vind het niet erg om bands als Queens of the Stone Age, Audioslave, Moby, Placebo, Silkstone, Deftones, The Dandy Warhols, Beef, Saybia en Manu Chao komen |
Saybia is gaaf.
|
Rock Werchter
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ROCK AM RING
Vrijdag Iron Maiden 22:00 h SUM 41 0:45 h Taproot 1:00 h Zwan 20:00 h Silverchair 23:05 h Mudvayne 23:45 h The Hives 21:45 h Ministry 22:40 h Lifehouse 16:20 h Theory of a Deadman 20:50 h The Donnas 15:15 h Murderdolls 14:25 h Soil 18:20 h Nothingface 17:30 h zaterdag Linkin Park 22:30 h Audioslave 20:45 h Chevelle 23:55 h Evanescence 19:10 h InMe 22:55 h Don´t Try This At Home feat. Steve O. from. Jackass 18:20 h Badly Drawn Boy 20:50 h Stone Sour 17:15 h Jetzt! 20:15 h Saybia 16:45 h Flogging Molly 18:35 h Zondag Metallica 22:00 h Moby 0:30 h Danko Jones 0:15 h Marilyn Manson 19:55 h Deftones 18:10 h Queens Of The Stone Age 16:50 h Disturbed 15:50 h Cave In *nur Park 20:10 h Boysetsfire 14:55 Hell Is For Heroes 18:30 h maar uurtje verder rijden dan landgraaf :) |
Citaat:
|
wel relaxed van RaR is dat alles pas rond 15:00 begint, dus kan je lekker uitslapen en op je gemakt je ochtend shoarma naar binnen fressen
|
ik ben dinsdag vrij.
maar ik moet om half 10 ´s ochtends alweer bij de orthodontist zijn.. ik krijg een blokjesbeugel op mn ondertanden. jippie. :/ |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20. |