![]() |
Beffen en vingeren tegelijk...... ok :D
Mijn vriendin kijkt altijd naar me terwijl ik het doet... niet dat ik het erg vind want ik let dan alleen maar op waarmee ik bezig bent :) Het is ook wel overzichtelijker en geiler denk als je het ziet.. |
Citaat:
|
Ik ben dan verlamd, ben nergens meer toe in staat. Gewoon..weg. Even heel ergens anders. Niet in droomland maar in befland.
|
Over afwisseling gesproken: hoe hebben jullie dat het liefst?
Wat vinden jullie -naast vingeren en beffen - bijvoorbeeld van een vaginale massage met de vingers. Dit kan bijv. het zachtjes masseren van de schaamlippen tussen de vingers zijn? Is het opwindend of te heftig? Franceso |
Ik heb wel eens een handleiding voor de jongens geschreven. Ik weet niet wat jij onder beffen en vingeren verstaat, maar het hele in en uitwendige vaginale gedoe hoort daarbij.
We want everything! |
Sommige meiden waarbij ik het heb geprobeerd vinden het te heftig, vandaar mijn vraag.
|
Als je erin gaat knijpen is het niet lekker, maar zachtjes aaien en masseren, och. Ter afwisseling.
|
nou ik weet het altijd wel hoor.... doe van alles en nog wat. masseren, likken, aaien, vingeren, strelen, afwisseling zat enz :p
|
Citaat:
|
Citaat:
En nog verder terug staat er nog een over de G spot. Dus zoek in maart, april. Suc7! |
ik word ook wel graag gebeft..
|
beetje duh vraag?
net zoiets als "wat vinden apen van bananen eten" :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wel jum :p ps. dus is met een s :b en tis volgens jou grr >:] |
Citaat:
|
Mwah, vingertje erbij kan ook geen kwaad..
|
(y) (y) (y)
|
Wel leuk ja, nog nooit van gekomen helaas. En tsja, tmoet ook me beleid... :) en afwisseling is het best. En bijten hoor je niet te doen, en baardgroei is ook niet altijd fijn lol, dat kietelt.....:P
|
Citaat:
Serieus... zoals je dat verwoordt. :) Edit: reacties door hele topic zijn wel erg lachwekkend... :p :D (Ik weet ook niet waarom... :o) |
meestal kunnen jongens er niet echt veel van (nu niet denken dat ik me door iedereen laat beffen ofzo heh ;)) en dan hoor ik ze gewoon denken dat ze het heel vies vinden.. dan kunnen ze het maar beter met hun handen doen, dat is meer lol van beide kanten.
|
Mijn vriend vindt het helemaal niet vies (zegt hij :))
|
Citaat:
kweenie hoor maar als er geen haartjes in mijn mond kriebelen vind ik het heerlijk :P |
Citaat:
|
Citaat:
dan krijg ik ruzie vrees ik :P is een meisje via beffen laten klaarkomen zo moeilijk?? mijn vriendin heeft er nooit problememn mee (zelfs niet met meerdere keren) :S:S |
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe wil je in godsnaam beffen en vingeren tegelijk??:S:S
|
Citaat:
haha rooky, je vinger in de vagina tong op de clit and just going! |
ik hou van beffen :D
|
Citaat:
we hebben hier duidelijk te maken met een groentje.... |
Citaat:
|
Citaat:
he, weer te langzaam... |
mijn mening over gebeft worden : (y) :D
|
Citaat:
"werpt zich graag tussen" eerder :D |
Gebeft worden is erruugg lekker..
en de combi van vingeren en gebeft .. weet ik nog niet.. is nog niet uitgeprobeerd.. |
geweeeeldig echt waar, beter dan heel de mik mak bij elkaar!!!
beffen is het einde... en zekere zoals francesco zei, beffen en vingeren tegelijk, fantastisch is dat... :o |
hier was al een topic over maar ja..
http://forum.scholieren.com/showthre...effen+vingeren Is ook gelijk mijn bijdrage in te vinden |
Citaat:
|
Tis heerlijk, vooral in combinatie met vingeren Hoewel mijn vriend dat nog een beetje moet leren .
|
Citaat:
|
Citaat:
En voor de jongens? vind jullie t lekker om t doen. Ik vind t eigenlijk vrij lekker...als alles fris is dan..en k vind t helemaal geweldig als k dan dat kronkelende lijf zie en k hoor dat gekreun! |
Ik vind het best lekker, maar niet geweeeeldig ofzo.
Ik ben heb ik de laatste tijd gemerkt toch vooral van het g-spot orgasme, jammiej. |
_het_einde_ :] (y)
helemaal..alhoewel... 'een vingertje erbij' is dus niet mn motto ;) Ik geniet er meer van zonder vingeren, ik kan ook niet vaginaal klaarkomen, als hij me ondertussen vingert ben ik 'afgeleid' en krijgk het gevoel datk naar het toilet moet :) Dunno hoe het komt eigenlijk.. :D Moh.. it's supah (y) tot deze mn bescheiden mening :) |
Citaat:
|
Oh zo heerlijk :)
Vroeger vond ik het echt doodeng, om daar zo m'n m'n benen wijd onder z'n neus te liggen, en móest het licht uit en er een deken overheen. Maar nu heb ik er echt geen problemen mee, om daar zo open en bloot te liggen, ik bedoel, ik heb wel wat anders aan m'n hoofd dan ;). Vingers erbij is inderdaad erg lekker, maar niet te heftig bewegen alsjeblieft. Ik wil namelijk wél clitoraal klaarkomen, en niet vaginaal. Dat kan daarna nog..;) Dus vingers meer als 'ondersteuning' van het geheel. |
ik ben zeg maar met me vriendin in de "begin-fase" die wil ook de dekens erover en GEEN licht erbij dus onder de dekens....... das toch moeilijker en minder geil voor mij...... :confused:
|
Het leukste van beffen?
Je vriendin horen en zien klaarkomen :o Als alles schoon is gehouden is het helemaal niet vies en opzich ik vind het wel lekker :o maarja.. mischien ben ik raar :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |