![]() |
achja, iedereen was vroeger gabber
|
Citaat:
|
ik vind hardcore wel ok! (y) (y) (y) ik heb er ooit es naar geluisterd toen ik nog op de basisschool zat( mn broer had die muziek) ik vond er toen egt geen kloot aan !!en nu vind ik t egt wel sjiek! maar t liefst hou ik van hardstyle etc.
|
HARDCOOOOOOOORREEE!!!!!!!!!!!!!! HELL YEAH ! :D :D :D
Bass be Louderrrrrrrrrrrr Rangdangdangdanggggg Ehehhee, heerlijke geluidjes, Hardcore |
Nou ben ik benieuwd wat de gabbertjes hier nou van zoiets als Atari Teenage Riot vinden. Dat heeft lekker dreunende beats en inhoud (y)
|
Citaat:
En ja, dat is niet zelfverzonnen, maar een citaat van Def P, o.a. de welbekende voorman van de Osdorp Posse |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway, ik heb 't niet zo op D&B. Dus I'll pass. |
Citaat:
|
Rob Gee & The Natas - E.C.S.T.A.C.Y.
|
MoH cd's zijn meestal ronduit KUT
Alleen editie 3 of 4 springt er ver boven uit. Doe mij maar een stevige darkcore... Ga zelf zelden meer naar feesten, maar bewaar goede herinneringen aan oa de 1e HR. |
Gabber... :rolleyes:
Haha hoezo ceommercieel (n) |
Als je de gabber scene van nu commercieel noemt ben je een idioot :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
industrial-hardcore, futurecore, terror, darkcore ed luister ik graag, standaard gabber meuk vind ik meestal saai of niet lomp genoeg ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*kusje* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nou rot dan op!
|
Citaat:
|
Citaat:
En on-topic: Geef mij maar sarsharde Digital Hardcore, in plaats van die lege futloze gabber muziek. En Catkiller gaat er bij mij ook nog wel in :) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
en volgens mij weet je niet wat commercieel inhoud maar de HC van nu is dus echt niet commercieel en al helemaal niet als je het met een jaar of 6 terug gaat vergelijken maar toen zat je nog aar net in groep 4 ofzo dus daar zal je niets vanaf weten dan... en dan nog wat is er mis met commercieel? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mystery Land's waren leuk...:D
Thunderdome 99 idd een van de betere...;) Ook al raving nightmare's, hardcore 4 life's etc. zijn altijd leuk :) verder alle andere soort ( sensation, house qlassics... ) allemaal wel top (y) |
Citaat:
|
het vetste feest thunderdome a decade natuurlijk egt helemaal te gek!!! maar alle mysterylands zijn natuurlijk ook vet MYSTERYLAND rules , was eerder altijd op BUSSLOO lekker dichtbij , maar nu nie meer jammer genoeg!!
|
heey belle wat loop je trouwens te zeiken over hardcore? wij zeggen toch ook nix over die kutmuziek van jou ofwel dan?
|
Die kutmuziek van haar heet Hardcore....
|
vrijdag is Raving Nightmare Reunion @ the pep
http://www.peppermill.nl/nw4/flyers/FLYER15GR.jpg |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:36. |