![]() |
Citaat:
half dood sloegen, in ieder geval zo ernstig verwondden dat hij er aan dood had kunnen gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vond die stoeprandscene uit American History X wel erg schokkend.
|
Citaat:
|
Citaat:
waar ik overigens geen racistische toon onder zou willen zetten... |
Hmm... Cannibal Holocaust was wel vrij shockerend, verder kijk ik te weinig films, Under the Golden Sun (dacht dat ie zo heette..) schijnt erg shockerend te zijn.. Irreversible ben ik wel benieuwd naar geworden na 't lezen hier hehe.. evenals Salo.
Iemand trouwens ooit Gummo gezien? zwaar geflipte film, niet zozeer shockerend, maar ontzettend gestoord.. |
Citaat:
|
Hoi mensen, heeft iemand the sixth sense gezien? Dies wel cool vindt ik xxx ohjah,, hoe zet je een plaatje onder je naam? bij mij dan girl1987?
|
Gummo vond ik dan toch wel een van de meest shockerende films die ik tot nu toe heb gezien, door dat realisme en dat totale cynisme. Volledig hopelose film was dat...
Zo schijnen alle films uit de Dogma serie te zijn. |
Citaat:
en voor je vraag: klik op 'mijn profiel', dan ga je naar 'wijzig opties', en dan ga je naar 'avatar' |
Citaat:
Het is trouwens geen Dogme film. Julien Donkey-Boy wel, die is ook van Harmony Korine. |
Citaat:
|
Citaat:
|
the war zone..
ging over incest, is al een paar keer op cinema3 geweest. Schokkerend door de realistische manier van spelen, niet persé knappe acteurs & film-stijl in de vorm van dogma(geen fratsen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
salo was indedaad naar, en de stoeprandscene uit History x
|
the last broadcast!!!!
|
inderdaad, en dan vooral die laatste scene waarbij die vrouw wordt gevermoord met plastic enzo..... (y)
|
ja ziek he met dat campingzeil!!! (y)
crossroads is ook gruwelijk vooral die zang scene :D |
Battle Royale
Maar als je hem nog niet kent, ZEKER GAAN KIJKEN... Heel veel geweld en bloed, maar wel een coole film... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03. |