![]() |
Citaat:
*weet iemand trouwens wanneer het andere deel van seizoen 1 uitkomt op dvd (in nederland) ? Of seizoen 2 / 3? |
Citaat:
Maar dan nog, ze herkenden elkaar nog niet en in de andere aflevering herkennen ze elkaar volgens mij ook niet...dat blijft vaag. |
Geweldige serie! (y) Na "Twin Peaks" de beste serie die ooit
op de Nederlandse TV is geweest, IMO. Alleen vind ik soms de uitspraken van Gil Grissom wat vergezocht, maar ik denk, aangezien Gil Grissom/William Petersen de serie ook produceert, dat hij zichzelf een beetje intelligent wil laten overkomen :D |
I loooooooove CSI!!! Echt geweldig programma!
|
Wow, die aflevering van vorige week was goed! (y)
Met zijn geboortedatum :D |
Citaat:
weet iemand wanneer d'r eigelijk nieuwe afleveringen komen?? |
Aflevering van afgelopen keer:
Seizoen 2 - 035. "Identity Crisis" Aflevering van as vrijdag (vanaaf): Seizoen 3 - 062. Crash & Burn Ze springen zomaar over naar het nieuwe seizoen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
CSI Miami ziet er wel nepperig uit vergeleken met deze CSI (n) :(
|
Hahahaha!
Een oma die stoned is!! :D :p |
oe, dat kijk ik ook wel eens. das vét!
|
eeeew @ dat verzeepte lijk, dat was echt brrr.
en van die muntenverzamelaar... Busted! :D oe, en Greg wil naar buiten :p en er was te weinig Sarah en Grissom in deze ep :o |
er is nu ook iets anders; CSI Miami, wat naar mijn mening een stuk minder leuk is.
dat komt ook omdat ik de personages van de 'normale CSI' gewend ben en omdat ik de CSI Miami misschien wat beter moet leren kennen. maar tot nu toe, geef mij maar Grissom & Co |
NEEEEEEE!!!!
RTL4 stopt met het uitzenden van Crime Scene Investigation :mad: :mad: Ik heb geen idee wanneer het verder gaat :( |
Sorry voor het uppen, maarre ik zag net pas dat CSI
gestopt was.. :mad: Maar goed, ben op de RTL site staat: CSI is ineens gestopt, wanneer komt het vervolg?_ Aangezien Baantjer weer begonnen is, gaan we verder met het vervolg vanaf 8 december a.s. Bron |
Csi (y)
|
eh...ik zit nu CSI op rtl4 te kijken :confused:
*kijkt op kalender* nope, geen 8 december. :| ach ja...het is weer terug!! |
Citaat:
|
OMG! OMG!
Heb ik CSI gemist :o :o |
Citaat:
|
Citaat:
|