![]() |
Ts, offtopic op m'n eigen subforum... :o Laten we die discussie ergens anders voeren, zeg. En wel eng :p
|
Goed meid, naar en eng. Bah, verkering. Brr, relatie. Getsie, sex!
(nou hou ik erover op) |
Citaat:
|
Als er in mijn nek gekriebeld word . . . heel rustig strelen en een beetje door mijn haar heen gaan met de vingers. Dat vind ik echt geweldig. Ook het masseren van mijn voorhoofd kan me opwinden.
René |
Van GOED zoenen, bij de herinnering aan wat ik heb uitgespookt met een bepaalde jongen en dat ik dat wel weer zou willen, weer met hem zou willen zoenen enz door hem genomen worden, door sexplaatjes/ te bekijken.
Die laatste sex werkt meestal toch wel t beste, kun je toch regelen zoals je t zelf wilt doe dit helaas niet al te vaak meer. Hormonen nemen af vrees ik :-) was op mn 16e wel anders ;-) |
Nog iets anders wat me een weird gevoel geeft (positief)
Langdurig oogcontact . . . René |
Zijn blik als we net een heftige zoen hebben gegeven. Een echte ik ben weg van de wereld-blik, en het enige wat nu nog belangrijk is, ben jij.
|
als je ergens zit en ineens gaat hij aan je zitten, gewoon kleine aanrakingetjes op de juiste plekjes... of zoals al hiervoor gezegd, als je kust en je voelt "tegendruk" uit zn broek :D ....of als hij met zn handen door je haar streelt en je aankijkt en dan zoent *zucht* ... of gewoon een hand in je broekje voelen gaan *nog meer zucht*
hmmm ik mis dat!!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Weet je wel hoe oud ik ben? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben Tante Poesiefox hier. In mijn fotoboek staat een recente kleurenfoto. Op de zwart witjes ben ik 20. |
Citaat:
|
Een opwindende vrouw die sexy gekleed is.
|
Citaat:
|
Kusjes in mijn nek en oren, of gewoon veel heftig zoenen.
Een mysterieuze blik zegt ook al veel. |
ben er pas ahter, maar als ik op een plekje beetje onder me kont gestreeld wordt raak ik heel snel echt super opgewonden....kan het plekje zelf niet zo goed vinden, maar 1 bijzonder persoontje wel....en dat houden we maar zo... :)
|
kusjes in mn nek,
kus op oor en dan die adem in je oor *sidder* een hand die wel in buurt van kruis blijft maar niet gelijk 'grijpt' das vrij opwindend.. |
grijpen is té, t word dan zo ordi
|
ik word alleen al ongelooflijk geil wanneer ik aant zoenen ben :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11. |