![]() |
nooit betrapt, gelukkig
maar als MIJN ouders mij betrappen schamen ze zich veel meer dan ik, weet ik zeker. niet omdat het mij niet kan schelen, maar omdat ze vinden dat ik ook recht op privacy heb. geld dat ook voor jullie ???? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tja... 12 he? Amateur rukker ! ;) |
mja, het was nogal genant. Ik was dus bij CNN in de studio tijdens de WTC crash en ik dacht dus dat de camera uitstond maar neen.
1 keer bijna betrapt door mn broertje, maar kon nog net snel genoeg mn trui erover heen gooien, de pr0n stond nog wel aan ;p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nooit gehad
|
Citaat:
|
hoe vaak doe je t eigenlijk per dag??
gemiddelde 1x ikkuh |
Nog nooit betrapt, maar gister kwam het dicht in de buurt...
Mijn buurman (ik woon in een studentenhuis) klopte op de deur, nét toen ik mijn broek (pyamabroek) op mijn enkels had...dus ik stond verscholen achter de deur toen ik toch maar open deed... Lijkt me niet echt een succes, betrapt worden, maar tja, iedereen doet eraan, dus zo gek is het niet :) |
nooit betrapt. want ik doe er niet aan :D
|
Citaat:
jij bent meer iemand van het echte werk zeker;) dat komt goed uit, ik ook:p *hijg hijg* afspreken:p:cool::p? |
soms als me ouders opeens snel naar boven komen
zeg ik gewoon ff niet op me kamer komen ben me ff aan het omkleden ofzoiets (of ze het geloven weet ik niet :confused: ) verder ben ik nooit echt betrapt |
Citaat:
Ik heb hier niks mee te maken! |
neuj, komop he wie laat zich nou betrappen, dat doe je alleen maar als je daarop geilt :)
als ik weet dat mijn ouders niet verder dan 10 km uit de buurt zijn, begin ik er niet eens aan :) |
Citaat:
en over je 2e opmerking: lazer keihard een eind op! |
1-0, en Feyenoord staat achter :D
|
Citaat:
|
Betrapt toen ik met mezelf bezig was? Nee, nog nooit om een hele simpele reden: doet ik nooit. Waarom niet? Nog simpeler: niet nodig, heb een vent...
Betrapt onder de sex/voorspel? Ja... 1e keer dat het gebeurde was met een ex van me, toen hoorden we ineens een heleboel gerommel voor de deur, wij snel die dekens eroverheen trekken, (uit reflex, vaak als wij bezig waren, hoorden we nog geen 10 minuten later uit de kamer naast ons zijn ouders ook druk bezig zijn, dus wat boeit het ons eigenlijk...ze weten het toch wel) ging de deur open......bleken het de honden te zijn die uit de kamer ontsnapt waren en ons op kwamen zoeken... Ja, weg stemming, maar wel lachwekkend.... Later met oud en nieuw: was net lekker bezig met mijn huidige vriend, hadden nog niet zo lang, dus nog veel te ontdekken, hadden de kleren nog niet eens helemaal uit. Hij zat in zijn onderbroekje, ik had een jurk aan, zaten tegenover elkaar op bed een beetje te voelen enzow... Komt mijn vader ineens binnenlopen: "De oliebollen zijn klaar en Freek de Jonge begint!" Toen keek ie eens vaag, kreeg een heel erg rood hoofd en is maar weer vertrokken.... En wij lagen dubbel... |
Nah ik ben er nog nooit bij betrapt !
Wel al eens als ik bezig was met men ex... Wel meerdere malen ook, heb zo een irritant broertje due altyd binne komt gelope ! :mad: |
en wie zegt dak het over poessiefox had? :P
en geef nou maarr toe dat je je rukt op de fiets sarah... ontkennen is nutteloos :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben een keer betrapt toen ik mezelf aan het rukken was....Ik stond in de badkamer voor de spiegel maar was vergeten de deur op slot te doen. Toen kwam ineens m'n beste vriend binnen. Hij dacht dat ik mn haar aan het kammen was zei hij :p . Niet erg verder hoor schaam me niet voor hem. Hij moest wel lachen.
|
Citaat:
|
Ik neem aan dat je geobsedeerd bedoelt? :p Nou nee dat valt eigenlijk wel mee. Ik heb de naam ManInTheMirror aangenomen om 2 redenen: 1. het is mijn favoriete nummer allertijden (Michael Jackson) en 2. het is wel eens goed om jezelf te bekijken in de spiegel (figuurlijk bedoeld) enne...met rukken voor de spiegel is inderdaad niets mis :rolleyes:
|
AAaAaaAhh....whahha dat heb ik ook gehad!!!
Mensen, 1 tip, neem nooit je vriend mee oppassen als je niet weet hoelaat ze thuiskomen..... :rolleyes: tututu..... ........ inderdaad, niet echt leuk ofsow, ik kom er ook nooit meer... |
ik 1x door me broer, die liep in zijn boxer mijn kamer in om een handdoek te pakken om te gaan douchen, lag ik daar op bed..... best wel vernederend
|
nee nog nooit, ik kan altijd alles goed don en mijn onderbroek enzo aan doen voordat ze binnen komen.
Ik weet altijd wanneer ze gaan komen ons huis kraakt namelijk verschrikkelijk behalve het plekje waar mijn bed op staat |
Citaat:
|
Citaat:
en ontopic, nee, nooit betrapt, wel paar keer bijna :o |
op de vorige pagina (pagina 1)
ruikte ik een flame neej nog nooit betrapt gelukkig |
Citaat:
|
Citaat:
|
:rolleyes: :cool:
|
Ik ben nooit gepakt:)
|
Citaat:
|
nope nog nooit betrapt, een paar keer bijna maar ik ben heel snel dus dat scheelt..
|
Betrappen.... boeiend bij ons doet iedereen het tegelijk in de woonkamer, dan nemen we gewoon een momentje voor onszelf waarop niemand gestoord mag worden dus van betrappen is geen sprake!
Heeft er trouwens ooit 1 van jullie 'broodje ruk' gedaan ?? das dus met een groep mannen beginnen te rukken en klaarkomen op een broodje.... wie het laaste is ----> eet smakelijk :D |
Citaat:
|
Ik neem aan dat jullie dat alleen doen wanneer jullie zwaar dronken zijn?
|
aan mijn eigen hand heb ik geen behoefte dus, nee, nog nooit. en met mn vriend een keer door zn broertje die de donald duck kwam brengen :p
|
Nee, ook nog nooit. Gelukkig maar. ;)
|
Ik ben nog nooit betrapt, tenminste nog nooit door iemand waardoor ik niet betrapt wou worden :)
Toen ik 16 was ben ik betrapt door mijn buurmeisje van ik dacht 14 die op mijn kamer kwam omdat ik haar riep. Ik zat toen met een stijve op mn bed naar een sexfilm te kijken :D Ik heb toen een handdoek omgeslage en ze is een kwartiertje blijven kijken :) Verder niks gebeurd hoor maar toen vond ik dat wel enorm geil hihi |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |