![]() |
hehe, m'n gezichtje is een beetje rood en een gedeelte tussen m'n tietjes is ook verbrand
|
nergens wordt alleen maar bruin das pas handig
|
Gezicht een beetje.
|
Niet. Ik ben allergisch voor de zon en vermijd die dus zoveel mogelijk. En als ik lang in de zon moet zijn, omdat het niet anders kan, heb ik altijd zonnebrandcreme op met een zo hoog mogelijke factor.
|
Mijn borstkas zag vuurrood, maar dat was drie weken geleden, nu is het lekker bruin geworden :cool:
|
Mijn wangen zijn verbrand:)
|
Uh.. in mn knieholten, mn rug.. en mn gezicht. Had me nog wel met factor 30 ingesmeerd, heeft alleen niet geholpen :rolleyes:
|
nog nergens :) maar ik ga vanmiddag swemmen dus dan veranderd het waaschijnlijk wel
|
Gister de hele dag aan het strand gelegen en niet goed genoeg ingesmeerd. Van top tot teen verbrand, behalve m'n rug, maar die had m'n vriendje dan ook ingesmeerd.. :o
(en ja, het doet zeer!) |
bij m'n haargrens en op mn hoofd zelf, doet pijn bij het kammen (n)
|
Citaat:
|
Mijn bovenarmen en mijn neus. :( Maar dat wordt wel bruin! :)
|
nergens, ik blijf zoveel mogelijk uit de zon...
|
Citaat:
Maar aangezien ik het al sinds m'n 5e ontwijk ik de zon ook automatisch, het zit in m'n hoofd geprent. Maar ik kan 'r goed mee leven hoor :) |
Citaat:
Weet je wat ook helpt; Lidocaïnezalf (vrije verkoop bij de apotheek), dat verdooft en is echt heerlijk tegen de jeuk :) |
Citaat:
|
Nog niet, maar ben hard onderweg.
|
Citaat:
vanochtend werd ik wakker en was mn halve gezicht geel :S gelijk naar de dokter=>zonneallergie :( |
Citaat:
|
Ik ben niet eens bruiner geworden, de zon is niet sterk genoeg/het is niet warm genoeg.
|
Citaat:
|
Vandaag hele dag in de zon gelopen.. heb mijn schouders beetje verbrand en neusje een beetje
|
Citaat:
|
Oh wat hebben jullie allemaal geluk zeg. Het doet gewoon overal pijn als ik loop of beweeg als ik kleren aan of uit trek. Alles gewoon. Ik kan niet eens lekker zitten terwijl ik dit zit te typen. Buhh, waarom had ik me niet ingesmeerd? Nou mag ik het hele weekend binnen zitten. :( :( :( :(
|
Citaat:
En ik ben nog steeds niet verbrand (y) |
me rug is totaal verbrand en ik kon dus vannacht ook niet slapen van de pijn, me bovenbenen en de helft van me gezicht is VUURROOD. :( me hals en me bovenarmen + schouders zijn ook helemaal aangefikt..
dat het maar snel over is, want het doet verschrikkelijk veel pijn :mad: :p |
Ik verbrand nooit, tenzij ik echt de eerste dag dat de zon schijnt 8 uur in de zon ga liggen. Maar ben al lekker bruin nu :D
.. wel een sigaret tegen mn neus gekregen (n) |
Citaat:
Weet iemand misschien precies hoe lang het duurt voordat het weg gaat? En word je dan bruin of wit? |
nu een beetje in mijn nek :(
|
Citaat:
|
mn gezicht en me schouders een beetje, maar das al weer wat langer.. ik blijf nu maar uit de zon geloof ik :D
ooow.. en me vinger.. maar ik heb me verbrand aan de oven gisteren |
Citaat:
ja ik ging ff van nederland uit :p ;) |
Bah ik ben donderdag verbrand, en het hele weekend uit de zon gebleven en nog steeds ben ik VUURROOD. :( :( :(
|
Mijn hele armen:(
van tennis |
Mijn gezicht nu een beetje.. net een 1,5 uur met mijn daddy geraced hier door de omgeving op oude racefietsen.. geheh :D
|
Citaat:
|
Schouders een klein beetje.
|
Waar niet :o
Voornamelijk rug en buik en hals verbrand.. Achterkant van mijn benen een klein beetje.. |
Citaat:
Ik verbrand zelden. M'n vriend en m'n moeder daarentegen kunnen geen kwartier in de zon zitten en ze zijn al verbrand. |
in m'n gezicht
|
nergens :eek: :)
normaal verbrand ik nogal vlug maar nu heb ik toch al een hele tijd buiten gelopen zonder zonnecreme maar ook zonder te verbranden :) |
Gezicht / Schouders..
Dat heb je d'r van als je eigenwijs bent en lekker op het strand gaat liggen zonnen zonder zonnebrand;) |
Nergens, ik kijk wel uit!
|
Mn schouders, borsten en kont.. namelijk topless met een string aan in de zon gezeten
|
Citaat:
|
Nergens, ik verbrand vrijwel nooit... wordt alleen heel erg bruin..
*trots op dat beetje spaanse bloed in me* Ik heb niet echt in de zon gelegen ofzo, alleen een uutje buiten gewandeld, en nu zijn mijn armen al weer mooi bruin :) |
Citaat:
*zeer jaloers* |
Mijn hoofd en mijn armen zijn vuurrood! Ik heb ook nog es toetsweek dus nu moet ik ook nog de hele dag leren in een soort broeikas :mad: (n)
|
Mijn schouders! Ik had me niet ingesmeerd.... dom dom dom!
En op het water gaat het ook nog eens extra hard.... (lekker gezeild!) (y) |
Ik ben een klein beetje verbrand op mn schouders, in mn nek en op mn borst (dat heb je he als je in bikini in de tuin gaat liggen en te lui bent om je in te smeren :) )
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |