![]() |
...; ): stad maakt me opzich niet uit
********: stad maakt me weinig uit Leonoor: Rotterdam dan kom ik 95% zeker Daanje_0705: Rotterdam of Den Haag HS (kom ws niet naar Utrecht of Amsterdam) duscrib : alleen amsterdam |
mjah, ik zou opzich wel willen, maar heb dan een paar problemen: mn ouders, *of ik wel weg mag*, geld, plek, datum, vervoer.. en ik durf niet zo goed helemaal in mn eentje.. *bloost*
|
Citaat:
|
Hoorn, als je weet waar dat is??
|
Citaat:
ff opgezocht: bij het IJsselmeer, zo iets dacht ik al (bij water ed ;)). [edit 2]Of een andere Hoorn...?[/edit 2] |
Citaat:
ik ken ook niemand irl hoor! |
Citaat:
maar vele anderen komen niet naar amsterdam... probleem? zou je echt niet naar Rotterdam kunnen komen? |
Citaat:
|
ik weet het, we hebben nog niet eens voor een stad gekozen, maar een ongevere datum?!
|
en owja! voor ik het vergeet... Komt Kruimel ook?
|
Citaat:
goed. andere optie is dus Hoorn. maar ik denk dat er nogal wat mensen daar problemen mee hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
(jij ook toch?) denk je dat Kruimel ook zou willen komen? |
Citaat:
enne niemand kent elkaar nog echt buiten het forum |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb behalve de meeting ook nog andere redenen om voor den haag of rotterdam te zijn bovendien ik kan dan gaan vragen of er een meeting mag komen in amstelveen.. ik bedoel. zo kan je overal wel een meeting hebben |
Citaat:
voor mij is alles ver weg, woon toch al in een uithoek... AMsterdam is het dichtsbij, maar Rotterdam vind ik ook okay hoor. of Haarlem...? das ook wel een leuke stad *laat maar, zo wordt het alleen maar ingewikkelder :D* |
Citaat:
jouw trein komt waarschijnlijk toch doro amsterdam.. stap ik mooi op |
Citaat:
Ik heb op het moment gewoon 0 euro, nog 20 euro voor de rest van de maand waarin ik nog een aantal dagen weg ga wat ook geld gaat kosten.. En het ziet er niet naar uit dat hier binnenkort verandering in zal komen.. Dus ik zal dan niet kunnen, het is niet anders |
Citaat:
je hebt gelijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jammer als je niet zou kunnen komen *geldinzamelactie* |
Citaat:
maar 12,10 kan ik deze maand alsnog niet missen, misschien volgende wel, wanneer ik weer zakgeld heb.. eerst even aankijken wat de datum wordt dan :) |
@ dusjcrib
je probleem is opgelost! (kijk maar naar dy's post!) |
Citaat:
denk zowieso dat ie pas begin juli gaat zijn op zn vroegst.. (of eind juni)anders is het wel erg snel |
retour Den Helder - Rotterdam is voor mij ook nogal prijzig, maar heb het er wel voor over.
|
Citaat:
|
Citaat:
Eind Juni zou me niet lukken, begin Juli waarschijnlijk wel, dus dan stem ik daarvoor (y) |
Citaat:
|
Citaat:
anders is het te snel.. nu is het net goed:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
leonoor kan dan niet...
halverwege juli is te laat? |
Na 5 Juli is goed.. midden Juli ook.. eind Juli ga ik op vakantie :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'm fout te spellen. :D ;) was beta toch wel makkelijk.. :o Maar ehm, hou geen rekening met mij, zo zeker dat ik kom is het niet nl. Kan het in DH of R'dam, fijn, maar het hoeft niet persé dus. *gaat de rest van het topic doorlezen* |
retour naar Den Haag is euro 30,30 voor mij
en :eek: een reistijd van 2 uur! :S maarreh, ik kom wel hoor :D |
Citaat:
(Halverwege juli kun je dan toch wel?) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zou alleen wel gezellig zijn anders zitten we 2 uur alleen in de trein enne volgens mij ging dr wle een trein naar den helder oevr schiphol |
Citaat:
hadden jullie vorige meetings trouwens nog problemen tijdens de meetings *ik = onervaren* zoals, andere interesses of irritaties? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17. |