![]() |
ik heb er wel eens wazige discussies over gevoerd maar nooit echt heel serieus over nagedacht
ik dnek niet dat hij zelfmoord heeft gepleegd, hij vond het heel erg dat zijn ouders gescheiden waren en ik denk niet dat hij het zijn kindje zou aandoen om zonder vader op te groeien. ik weet het ook niet precies. |
En zijn afscheidsbrief dan!?!?! Dat zal dan toch ook wel onderzocht zijn of HIJ dat heeft geschreven.... :rolleyes:
|
Wat maakt het uit?
|
jep, wat maakt t uit, hij is dood.
Nirvana bestaat niet meer en ik ken nog geen band die hetzelfde niveau heeft kunnen bereiken |
ik ken genoeg bands die boven het niveau van nirvana zaten/zitten
queen the doors |
Wat heeft dit te maken met D&A?
|
Citaat:
Nirvana is nog nergens vergeleken bij the Doors. En dan zijn er nog genoeg van zulke artiesten te noemen zoals Queen, Elvis etc. etc. Ook al vind ik de muziek van Nirvana niet al te boeiend, kheb geen hekel aan ze ofzo maar wel een hekel aan het feit dat iedereen hem echt als een van de grootste artiesten ziet, terwijl hij zich nog lang niet bewezen heeft. |
k'zie hem ni als een grote artiets,k'vind gewoon zen muziek goed...
|
There is no point in placing the blame,
Kurt is dood. |
weetje je kunt het net zeggen het is allemaal een beetje vaag hij is dood gegaan door een schot door zijn hoofd maar of hij dat zelf heeft gedaan is nog maar d vraag er gaan ook geluiden van vermorod door iemand anders...
|
Ik hou het op moord.
Niet alleen omdat ik absolute Nirvana/Kurt-fan ben :D maar omdat er teveel dingen wijzen op moord. En ik hou het natuurlijk op onzer aller favoriete Courtney Love. Laten we zeggen dat ik teveel dingen gelezen/gezien heb om te geloven dat hij zelfmoord heeft gepleegd er zijn teveel toevalligheden en onmogelijkheden. En laten we Il Duce niet vergeten: een week nadat hij in een interview toegaf dat Courtney hem een geldbedrag had geboden voor Kurt te vermoorden, komt hij onder de trein... ik vind dat toch net iets te... Weinig D&A nog... |
haha, Il Duce was 'n fucking malloot... kan best dat 'ie gewoon te dronken was en niet doorhad dat 'ie op 'n spoorbaan liep :p
|
Citaat:
(en als ze hem heeft gebruikt, is dat net slim, want niemand gelooft die malloot of vindt t vreemd als ie onder de trein terechtkomt :D) |
ghehe, ach ja... persoonlijk boeit 't me vrijwel niets, vind 't wel grappig dat mensen zich er nog zo druk om kunnen maken. (terwijl het gros nirvana pas heeft leren kennen na Kurt's dood. :p)
|
il duce?? boondock saints :p
|
Citaat:
maar dus... d&a... |
hehehe.. smoesjes :p
maar uh, d&a. (dan gooi je 'r zo'n hangslot op ;)) |
Dat zou Vlooienband moeten doen. Ik... een topic over Kurt sluiten, je vraagt onmogelijke dingen van me :D
trouwens, 1994, toen was ik 12, ik mag al blij zijn dat ik er nog net iets van heb meegekregen voor zn dood, op die leeftijd speelde ik nog met barbies en het toppunt van geweldige muziek was Bonzaï :D (vind ik trouwes nog altijd super!) |
aaaaaaah. bonzai records :D (y) *stuitert*
|
Citaat:
hou t op zn minst bij Kurt Cobain of Nirvana :D |
Kurt Cobain luisterde ook Bonzai Records. (zie: semi-ontopic ;))
(en omdat Courtney die muziek niet kon aanhoren heeft ze hem vermoord.) |
Vlooienband doe hier iets aan... cHa0s profiteert van mijn zwakheid... :(
|
nee, niet waar... maar dit topic moet toch dicht, dan uh..
|
Citaat:
Het mysterie is zelfmoord of MOORD. Is hij gedood, wie komt daar in aanmerking voor. Kijk die tape eens Kurt Cobain ofzo heet die. |
Citaat:
|
Citaat:
sure, laten we hem maar dicht doen dan. :o zelfmoord door overdosis, spAnarchism! |
Mijn dank is erg groot :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:09. |