![]() |
Jacobus College, Enschede, locatie Van der Waalslaan:
Van de 74 VWO examenkandidaten is tot nu toe 61/74 geslaagd. Van de gymnasiasten, waaronder ik, is iedereen geslaagd volgens mij. Lang geen 100% dus. |
Dockingacollege, te dokkum
Havo: 95% (vier gezakt,1 her) VWO: 4 gezakt (alle vier een her) Het aantal leerling weet ik niet precies ik schat havo stuk of 100+ leerlingen en vwo 60-70???? |
jah en dat het geen 100% is ze maken het zo dat ongeveer 85% slaagt.
als iedereen een 8 heeft voor biologie dan halen ze dat naar beneden doormiddel van de normering |
Citaat:
|
Carmel College Salland, Raalte
VWO: 98% -> 1 voorlopig gezakt HAVO: 95% -> 7 voorlopig gezakt |
vwo: 1 van de 71 voorlopig gezakt
dus 99% geslaagd niet slecht, maar de school staat ook goed bekend :) Johannes Fontanus College (kortweg JFC) in Barneveld |
SG. Spieringshoek in Schiedam
VWO: Op dit moment 88% geslaagd. Alle 8 gezakten doen nog een her, dus het kan ook nog 100% worden. |
Montessori College Maastricht;
Vmbo->Nog een moet van een 4.9 een 5 maken, 100% dus! Havo->96%, als de 2 hun herkansingen goed maken kan het nog 100% worden! Vwo->100% (voor het 4e jaar achter elkaar!) |
Ik wil even mijn school z'n naam zuiveren :) LOL
ik heb ff nagevraagd en bij de havo van het Gemini College in Ridderkerk zijn er 'maar'16 van de 56 gezakt i.pv. 50% ! :p dat jullie t ff weten :p |
Citaat:
|
alle niveau's van het VMBO --> 100%
lijkt me ook logisch... zo moeilijk was het niet ;) |
VWO: 100%
dus alle 71 geslaagd :) |
VWO 1tje gezakt...dus wat zal dat zijn? iets onder de 100%.
HAVO 58% maar dat ligt aan die leerlingen zelf :p een 1 voor literatuur enzo... :rolleyes: |
Wij waren met 83 vwo leerlingen waarvan er 4 gezakt zijn. Best redelijk dus.
|
ruim 94% was geslaagd las ik ergens
|
TBL Oss:
Havo: 91,5% geslaagd!! 67 van de 74... |
Noordzee college locatie: Ichthus (Driehuis, bij IJmuiden en Haarlem)
91,3% school totaal VMBO-t ook 91% |
bij ons is op havo èn vwo 100% geslaagd! :cool:
|
Bij ons op het Corlear College in Nijkerk is zijn er alleen maar VMBO examens want we hebben nog geen Havo/VWO.
Het percentage is 98 procent is geslaagd en van de TL is 100 procent geslaagd en daar hoor ik ook bij :D |
HAVO : 100% geslaagd
VWO : 98% geslaagd (2 gezakt) |
hele school: +/- 97% geslaagd.
vrij redelijk en is elk jaar zo hoog op het Marianum in Groenlo |
Mavo 99% Geslaagd
Havo 89% Geslaagd VWO 100% Geslaagd Jaja onze school heeft het goed voor elkaar :D :p |
Vmbo: 100%
havo: 89% vwo : 97% |
VMBO 90 %
HAVO 87 % VWO 93 % Niet echt hoog, vergeleken met vorig jaar een grote verbetering! Vorig jaar lag alles rond de 75 %! |
Havo 93%
VWO 98% (geloof ik) |
vmbo: 96 %
havo: 95 % vwo: 100 % Willem de Zwijger College in Papendrecht :p |
HAVO: 58%, nogal laag
VWO: 93%, alweer wat redelijker Oh ja, hiet gaat hier om het Pieter Nieuwland College te A'dam :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |