![]() |
Citaat:
|
staat DeadNation met een grote neger dildo achter je? ;)
|
Citaat:
|
Friso, zullen samen gaan sjik porren?
|
Citaat:
maar nee: dit is zuid-oost-nederland |
Citaat:
Gelukkig zal jij in mijn leven nooit naaste me staan om te vertellen of wat ik doe ook daadwerkelijk nuttig is. En als dat zo was zou ik constant op je kop scheiten :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
is goed (y)
|
Citaat:
hallow |
nou ja. was maar een gokje :(
|
Citaat:
Op meerder sites o.a hun eigen staat 83 nigger |
Citaat:
|
Haha. Floataziggy is duidelijk de grootste retard van het board. En het toppunt van arrogantie was altijd nog ik en niet David ;)
|
Citaat:
|
En of nofx nu uit 83 of 85 komt boiet geen zak. Feit blijft dat ze hun huidige stijl pas in 1988/89 ontwikkeld hebben, inderdaad door invloeden van RKL en BR.
|
razor crusade..ik heb dat bandlid ooit eh gezien ja die wonen hier in de buurt..ik heb een demo gekregen ..voor 3 euro dan :P :cool:
|
Exactly my point. Nofx mocht dan al wel bestaan voor dat de monumentale plaat Suffer werd gereleased, maargoed:
"This was our first record to come out after Suffer (the record that changed everything) and the first record to come out on Epitaph" Nofx over S&M airlines. En erg populair ben je niet he? So who's the bitch now? :D ;) (niet dat ik t ben, maargoed ik lijd ook niet aan grootheidswaanzin hehe) |
Citaat:
|
Ook drinken??
|
David jongen, ik vind dat we het nu wel vaak genoeg met elkaar eens zijn geweest om vrienden voor het leven te worden. Ik voeg je toe dude!
|
Citaat:
|
Daar sla je de plank dus echt op historische wijze mis jongen. Het spijt me, maar feiten zijn feiten. Of wilde je zeggen dat Fat Mike liegt als hij zegt dat Bad Religion een grote invloed op hun hedendaagse sound heeft gehad?
|
Citaat:
|
Euhm, hallo, waarom gaat iedereen hier zo serieus in op iemand met een Megadeth avatar (en dan nog een van een later album)?
Dave Mustaine mag dan een goeie gitarist zijn, nrs schrijven kan hij voor geen meter - Megadeth is zo saai als een motherhumper. Razor Crusade is een coole band, ik ben erg benieuwd naar die MCD. En waarom zou iemand waarmee je weinig verschilt qua leeftijd niet je grootste inspiratiebron kunnen zijn??? Wat is dat nou voor onzin? |
Hahaha ik heb de woorden "grootste inspiratiebron" niet in de mond genomen. Feit is gewoon dat Suffer een enorme impact had in de "scene" en dat je dat in ontzettend veel bandjes(de epi/fat sound) nu nog terughoort. En daar heeft leeftijdsverschil niets mee te maken. Kijk naar Metallica die nemen zelfs shit over van gastjes van in de 20. Ik heb gelijk. Jij niet. No big deal. Leer het te accepteren. Je kan wel "denken", maar feiten blijven fuckin feiten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"I’ll tell you exactly how we got this sound. It’s pretty simple. When we first started, we wanted to sound like RKL. So we started playing songs like RKL. Then Bad Religion. They’ve always been my favorite band. Suffer came out. We were, “Shoot, maybe we should put some melodies in our stuff.” So we’re a cross between RKL and Bad Religion. That was all that it was. "
|
Citaat:
Trouwens: welke feiten wil je nu zien? |
En als je die "feiten" al niet hoort in hun sound ben je gewoon een moron. Bekijk t verschil eens tussen Liberal Animation en S&M Airlines.
|
Citaat:
het is gewoon zeiken om het zeiken van de heer ziggy. Puberende jongentjes :rolleyes: |
Ik wil gewoon feiten zien, en hou maar op met dat kleineren want daarme vervang je niet het feit dat je nog steeds geen feiten :O laat zien
|
Float heeft n eigen topic, waar ik zo ook eens iets ga posten. t ging dus over lasor quest
ben ook benieuwd naar die mcd van ze, vind t n toffe band |
Citaat:
'IK WIL FEITEN ZIEN, FEITEN ZIEN' Muziek is vaak ook een gevoel. De kunst om dingen in muziek terug te horen. Af en toe moet je dat niet rationaliseren. En inspiratiebron, wat deadnation zei, je moet wel een moron zijn om dat nit terug te horen. |
Citaat:
|
dan geloof je t toch niet? who cares
|
Ik niet meer haha die ongelovige thomas mag in z'n sop gaarkoken.
|
Als je nou eens niet zo hard schreeuwt zou je kunnen lezen dat hier al minstens 2 directe citaten van fat mike (de zanger van nofx, misschien weet je dat niet) staan over hun grote inspiratie. Zo'n citaat noem ik een feit.
|
Citaat:
|
Hmm. Suggestie. PROBEER EENS NOFX.ORG?!?!?!
|
Het is pas waar als het is bewezen, en ik ga daar zeker geen moeite voor doen op deze donderdagavond. Wil je me ervan overtuigen, kom dan zelf met de betreffende pagina waar deze citaten op staan.
|
Dat was die band die ik nog steeds een keer wilde gaan beluisteren, danwel bekijken.
Ga ik nu doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: