![]() |
Deze heb ik een tijdje geleden gehad, maar ik heb hem bewaard, vond hem zo lief:
Ik ben niet zo veeleisend, Ik komt niets tekort. Je mag doen wat je wil, Als ik maar naast jou wakker word! Die vond ik toch wel heeeeeeeel lief :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Van mijn ex (dat bedacht ik me net ffies) kreeg ik deze 2
''Sommige mensen zeggen dat verliefd een geweldig gevoel is, ik kan niet slaap als ik verliefde word XXX'' ''Lieve shatje,ik wil altijd bij jou zij...soms is beetje moeilijk door voetbal. Mag mogen wel, je bent iemand op wie ik kan rekenen en waar ik met heel mij hart hou'' Hij komt uit Afrika, vandaar dat t soms niet helemaal klopt, maar dat vond ik juist zoooo cute! :) |
Van mn vriendje:
* Ik schrok vanmorgen...ik werd wakker, en ik miste je naast me. Maar toen realiseerde ik me dat ik gewoon alleen in bed lag, en jij al op school zat! (iets in de trand) |
mjah, ik heb wel wat lieve smsjes van vriendinnen *mnee, niet eens van mn vriend-die-ik-niet-heb* maar die zet ik hier niet neer.. :) dan is het mooie eraf vind ik :)
|
Citaat:
|
"Ahhh dat vink nouw lievvv! Nouw als je weer alleen bent kom ik wel weer! Kindjes maken enz :p xxx"
Let niet op de breezah-spelling, daar heeft ze gewoon last van en ze is geen breezah-slet, dat scheelt dan weer :D |
Mmmmm, dat smillie in dat smsjes was dus een : en een p
Maar dat snapten jullie allang natuurlijk !! :rolleyes: |
Citaat:
echter als er aanleiding voor was... dan idd zou ik t ook niet echt leuk meer vinden |
Ja, maar ze smste het toch? :confused:
En trouwens, ik vind dat wel een slechte zaak, als je 't mobiel nummer van je vriendje niet herkent.. Je hoeft 'm niet uit je hoofd te kennen, maar een beetje HERkennen, is geen overdreven luxe.. ;) |
'Wil je voortaan niet meer mijn deo gebruiken, je hebt je trui laten liggen maar nu ruikt ie niet eens naar jou, wat heb ik er dan aan!'
:D |
Citaat:
Ik heb wel heel lieve smsjes in mn telefoon staan maar ik heb geen zin om ze over te typen. :o :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toen ik in Duitsland zat heeft hij me vaak gesmst:
Hey lief schatje van me. Ik hou echt superveel van je nog 4 nachtjes slapen en ik kan je weer knuffelen. Hey schatje ik weet dat je nu ligt te huilen, maar je moet maar gewoon aan donderdag denken dat je mij weer ziet en......lachen maar!Maar goed nu heb je vast weer een glimlach op je gezicht. En zo moet je gaan slapen en lekker over mij gaan dromen dan komt het allemaal wel goed en ben je niet meer verdrietig. Ik hou superveel van je en zal dat ook altijd blijven doen. heel veel kusjes aan t aller liefste en mooiste vriendinnetje dat ik me kan wensen. Dit paste natuurlijk niet in 1 berichtje dat was wel minder. :) |
Deze gaat over het werk, ik ben dan eerder afgewerkt en ik mag niet alleen naar huis fietsen 's nachts, mijn vriend is 1 uurtje later klaar:
Ja... dat is toch een vrijdag en een zondag! Ik bedoel dat jij dan op mij kunt wachten... En we samen naar huis fietsen! ;) Gewone smsjes met een lieve boodschap erin.... heerlijk! |
Citaat:
|
Een beetje cliché maar wel lief :
*Ik heb geen hartje van zilver ik heb geen hartje van goud, maar ik heb wel een hartje dat echt heel veel van je houdt! *Ik heb over je gedoomd vannacht.... *Tot zo in ons landje *dromenland dus* |
It was a rainy day when you where born but it wasn't really rain the sky was crying because, it lost his most beautifull angel
I love u je snuffieJ |
*Eey lekkerding van me, ik heb gister je moeder geneukt!SOrryyy !!!KusssXxxx Je vriendje*
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is alleen zo sneu als het totaal mislukt.... |
Citaat:
|
Van mijn vriendje....
It's a Beautifull day, the sun is shining, I feel good, but I feel much better with You in my arms.. Mijn knuffelbeertje! Nja, het feest ging wel.. alleen er ontbrak iets.. ( Ik Ik :rolleyes:, ooh wasssiej lieff :) ) Er is een rivier die nooit ophoud, en mijn liefde voor jou is net zolang als die rivier! Nu gaak ff lkker dromen over de liefste en meest sexie persoon! JIJ! xxx Enk hep er nog veel meer, maark moet ze altijd weggooien.. kunnen er maar 15 in :( ...! Hijs egt super lieff.. en heeeeel romantisch.. En wij zijn beetje heel erg sms-verslaafd.. maar we kicken af.. en proberen meer te bellen :) |
Citaat:
|
Heb 2 lieve (mayb iets te achteraf lezend, maar goed) smsjes van mijn vriend gekregen :
*Hey liefste meid, Ik baal er toch wel enorm van dat je nu niet naast mij ligt :(. Was het maar alweer maandag! Ik vind je echt super. Hele dikke kus *Ey lieve Miekz, Dat is niet zo mooi meiske. Zou wel jammer zijn als je morgen nog ziek bent :(. Iig heel veel beterschap. Dikke kus en heel veel liefs |
Allemaal hoofdletters van weet ik veel wie me een keer op msn toevoegde;
wow wat heb jy een mooie stem mmm hoelaat bel je me dan? pff...zucht jou stem je bent en schatje en als je net zo mooi bent als je stem dan whoeahh xxx van my dit was dus letterlijk :rolleyes: |
Citaat:
gek :D zal ik jou ook es schell zo'n smsje sturen dan maar |
kheb laatst geteld, meer dan 80 smsjes in exact 5 dagen:o zooo lief lief:):)
maar 1tje was nadat k foto gstuurd had wat ik al veeeel eerder moest doen:o stond iets in van. *... misschiens vin je t wel stom dat k dit zo zeg:$ maar kvind je heel mooi eig. Khou van je.:)Love u* die von k zo lief, helaas was me btg op en t was weer es snachts dus t poskantoor was nat. nie open en k kon dus nix trugsturen:( en toen kwam latr ook nog smsje van ongv zoiets: *Vond je t stom hoe ik t zei? Sry dan...* (hij is n btje onzekr, is nie de enige:o) Ehn dan von k helemaal nie:( khou indd nie van dat kleffe gezeur, maar dees was juist lief (ookal ben k t er eig nie mee eens:o) en nog wel meer, soms als we *samen/appart* tv kijken (t zelfde programma op afstand) dan ff iets sturen. Of gwoon s'nachts rond n uur of 2 ff weltrusten wensen, is ook wel leuk als je dat s'ochtends leest hoor:) hij is zooo lief:) Wel meer lieve smsjes, maar kweenie allemaal meer en zijn btje pers. nat; ):) Maar tis wel n lieverd:) |
ik heb net deze gehad :o :D
*kussen terug schat! ook ik heb me buitensporig vermaakt, je was geweldig en madurodam rockte als nooit tevoren! dikke kus!* |
SkATjUhZ
|
Een greep uit het assortiment: :p
'he mooi meisje slaap je al?' 'ik had je eigenlijk willen zoenen, had je dat erg gevonden? ik ga nu lekker slapen en dromen over jou.. slaap lekker schatje. LuvU.' :o |
Citaat:
|
Citaat:
Ooh.... :( :( |
Als jij er 7 kan bewaren, dan heb ik een inbox van ongeveer 17,142857142857.. keer zo groot..
Maar dat terzijde, want jij hebt 7 leuke sms'jes en ik 120 stomme.. :( |
Citaat:
(ik stuurde dat ik eindelijk kleren voor de diploma uitreiking had gevonden :) ) Wauw :) En wat voor kleren zijn het dan? beetje ehmm wat bij jou past, knap dus? :) Kusjes, mij |
"Ik weet niet wat je met me doet...maar het voelt goed!! kuss"
Vond ik zo lief :o |
Citaat:
|
if i die and go to heaven i`ll put your name on a golden star so that all the angels can see how much you mean to me!
ahhhhhhhh lief he :) |
*hey liefie, hoestie? alles goed, hou van je.. kus Sander*
* Ey liefie, als ik over een paar jaar nog net zo veel van je hou en net zo veel om je geef als nu trouw ik met je, Kus Sander* *XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX* Ik vond ze wel lief. Ik had er veel meer maar ik heb maar een inbox van 7 smsjes dus ja..... :( Oh ja wacht eens hier is er ook nog een uit de periode dat ik ze overschreef in een schrift: *Ey liefie, wil ook dat we vaker bij elkaar kunnen zijn, hou van je, mis je, kusje voor elke keer dat mijn hart klopt als ik niet bij je kan zijn. Kus Sander* hmm, ik moet toch weer beginnen met schrijven, wel heel leuk om te lezen.... |
Citaat:
Ontopic: Ik stuur bijna nooit sms-jes. Als mijn vriendin moet weten dat ik van haar hou, dan heb ik liever dat ze dat uit mijn mond hoort, dan dat ze dat leest. |
dit vind ik zo lief : You`re the reason for my blood to keep running trough my veins.
|
[QUOTE]meriekuh schreef op 18-06-2003 @ 10:13:
'hoi liefie ik hou van je niet vergeten hoor' QUOTE] :D :D :D :D |
ik had rond de kerst een erg lief smsje gehad :o
hij had een kut kerst gehad en ik had hem gebelt gewoon gezellig gepraat en daarna kreeg ik een smsje van: Je bent het leukste kerstkado ooit gehad *knuff* die vond ik toen zo leuk, keb hem nog steeds opgeslagen :eek: mjuh aangezien het niet me vriendje was enzow :o |
*slaap lekker, lief nachtkind*
:) JEEJ! |
ik ook een kerstberichtje... had net die dag ff met m gesmst (was niet mn vriendje)
*you made my day, gelukkig hadden we nog ff tijd voor mekaar. volgend jaar ben je gewoon hier bij mj...* van n ex van me nadat n collega voor de gein me een aanzoek had gedaan *goeie morgen schatje!! maar goed dat je nee hebt gezegd, voorlopig ben je namelijk van mij. kus mij* van n lieve jongen *whaaa ik snap er niks meer van... loop naar de muur geen marijke. terwijl ik... zo'n zin in je had. of mag ik dat niet zeggen:$ nouja slaap lekker dikke kus* en van mn beste vriend *hey lekkere opwindende schattige kylie, alles goed op je survival? je schatje dawson;)* goh had niet verwacht dat ik nog zoveel leuke had:D |
Citaat:
|
ik kreeg een keer onder de les een smsje (mn telefoon staat altijd op trilfunctie), hij had toen ook les.
ik realiseer me ineens, dat ik heel erg blij ben dat ik jou heb. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:39. |