![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er in godsnaam mis met Anti-flag?.. En kom op...ik ben pas 14 en weet ook echt niet alles...Give me a break...
|
Citaat:
dat ze alles zo snel speelde vond ik niet fout, dan zit er tenminste wat actie in live |
vrienden van me vinden het geweldig.
ik kan het ook wel waarderen. |
Wat de fuck hebben de misfits met metal te maken. Ruk nou eens op met dat metal gezeik bij bands die t overduidelijk niet spelen! :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misfits....offcourse ken ik ze, heb famous monsters op cd en nog tg nummers van ze op cd en heb een tshirt van ze :p
mijn favo nummers zijn: die die die my darling halloween,zeker weten last caress en zowat hele cd famous monsters. |
Srry hoor...maar laat die hele kutdiscussie over wat nep is en wat niet maar achterwege en praat over Misfits:)
|
vroeger was alles trueer.. :p
wat maakt het uit dat er in het patronaat maar 1 echte misfit was, het gevoel in de zaal was er: iedereen zong alles mee en shit. ik vond t gewoon alsof ik een misfits videoclip van een oud optreden keek en er zelf in rond kon lopen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind mijn naam dan nog even net wat true-er.
Ik vond dat project van covers van jaren 50 rocknroll demo geval trouwens heel vet is ie al uit? |
nah die is nooit tevreden
|
Hey Gary Cheaptalk. Die Underground Network plaat van Anti-flag is een punkrock hoogstandje waar de meeste bands van de afgelopen 5 jaar een dikke punt aan kunnen zuigen. Zelfs ik vind hem tof.
|
Mjah wie er tegen antiflag is :mad: tssjk zijn gaaf hoor...
en misfits, mjah luister het niet meer zo veel maar heb wel zown periode gehad dat ik ze megaaa geweldig vond... en dus ik februari ook live gezien, hoe geweldig was dat wauwie :D |
Citaat:
|
Gelukkig houden de meeste bands geen rekening met wat een 17-jarig beterwetertje met een grote bek al dan niet 'op prijs stelt'. Gast, grow up. Over 2 jaar kom je erachter wat een bekrompen boer je uit hebt gehangen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha. Die fase heb ik, unlike you, al gehad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al geleerd hoe noch in de nederlandse taal gebruikt wordt? Nee? OK dan (y) |
dudes ging dit topic niet over de misfits?
wat loopt iedereen elkaar af te zeiken hiero?sjjjjit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
genoeg die jij ook kent en ook genoeg die jij niet kent. |
Gary dude. You don't know what's up! Je lult over de misfits en de ramones alsof je erbij was terwijl je duidelijk nog niet half doorhebt waar punkrock om draait. Anti-flag nep? Die lui zijn lang genoeg bezig en draaien lang genoeg mee om 10x beter te weten waar ze mee bezig zijn dan jij. En als ik jou met je infantiele gezwans over "oudere" bands hoor die lang voor jouw tijd waren vraag ik me af wie er nep is. Vroeger was niet alles beter en dat kan jij iig niet weten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dig je ook Charles Bukowski? |
Citaat:
dig jij dat ook? |
bananen niet zo...
|
hoezo niet dan? :eek:
|
Citaat:
Lees het Covers tijdens optredens topic er nog maar een keer op na. |
Tsasil de punker ;)
Maar, hoewel Anti-Flag niet om aan te horen is, gaat dit met onze G.C. een beetje offtopic. |
Citaat:
|
Jij bent hier degene die met 15-jarige kutpunkers in de pit staat!
|
Citaat:
|
Ik heb zoon gevoel dat je mij niet graag tegenkomt in de pitt.... 1 95 en 80 kilo.....
|
Citaat:
|
Boerèèèèh powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! (y)
|
Citaat:
|
En ik krijg jou nog meer met het puntje van mijn veter:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |