![]() |
opa is pools. maar of daar nou veel van terug te vinden is in mij........??
|
Citaat:
|
Eh, de ene helft van mijn familie is meegetrokken met de Hugenoten uit Frankrijk naar Friesland; ik ben zelf driekwart-Fries. De helft van de andere helft van de familie kwam uit Spanje.
En met mijn blond haar/blauwe ogen voel ik me dus een rasechte Scandinaviër. :D Nee hoor, ik ben gewoon Nederlander. |
Surinaams/Antiliaans..
Ik ben in Nederland geboren, maar ik voel me niet Nederlands ofzo..Ik voel me het meest Surinaams, die taal kan ik ook het beste spreken. |
Antilliaans
|
Ik ben 7/8 Nederlands, 1/8 Indonesisch. Hoe schokkend:o
|
Nederlandse, maar ergens heel ver zit er ook nog Spaans bij
|
M'n moeder is nederlands en m'n vader Mexicaan.
M'n oma van me moeders kant is half duits. Verder voel ik me meer Nederlander dan Mexicaan. |
Mijn grootmoeder was Duits, mijn grootvader Nederlands
Mijn pa Nederlands. Mijn grootmoeder was Nederlands, mijn grootvader Nederlands. Mijn ma Nederlands. Ik ben een Nederlandse, woonachtig in Tervuren.. ( yeah!!) (verder heb ik overal familie zitten, Canada, Indonesie, Florida..) |
100% Belgisch maar dan wel uit beide delen, Vlaams en Waals :D
|
Fries :(
|
Ik ben Nederlands en zo voel ik mij ook :p
Gronings om precies te zijn. Hoewel ik enige Friese invloed heb, maar dat blijft beperkt tot een Friese oma. |
Citaat:
|
Nederlands
|
Ik heb een nederlandse afkomst
Ouders ook, grootouders ook... Alleen daarvoor komen er van mijn moeders kant uit Duitsland en van mijn vaders kant uit België... Die kwamen elkaar op de helft tegen ze zeggen: ach limburg! Wat prachtig... En daar zijn mijn oma's en opa's en papa en mama geboren! En ik natuurlijk :D Dus ja, behalve nederlands heb ik limburgs bloed! :p ;) |
Van vaders kant puur Nederlands, van moeders kant Franse / Poolse / joodse afkomst.
Kortom, de familiegeschiedenis van m'n moeders kant is heel wat interessanter dan die van vaderskant... :) Oh ja... donker haar en donkere ogen... Mensen denken vaak ook niet dat ik echt Nederlands ben. |
Mijn ouders zijn geboren in Suriname maaaaar oorspronkelijk kom ik uit India :cool:
|
Citaat:
|
mijn opa is geboren in engeland
maar ik ben gewoon in nederland geboren ik heb 25% engels bloed nog in me aderen:P ik ben wel in nederland geboren dus 75% nederlands |
nederlands
|
Citaat:
|
Citaat:
|
100% Nederlands.
|
Mijn ouders zijn allebei Nederlands. Verder kijk ik niet, want dat boeit me ook niet.
|
87.5% Nederlands.
12.5% Duits. |
Nederlandse
|
Citaat:
Nickerie, Suriname :D |
Citaat:
|
Ik ben 1/4 Indonesisch (schijnt. :p), 1/4 Engels en 1/2 Nederlands.
Maar ik voel me gewoon Nederlands hoor. (Hoewel, ik heb wel 'n voorliefde voor Engeland en alles wat ermee te maken heeft. (y)) |
Citaat:
|
Ik ben gewoon Nederlands, mn moeder komt uit Zeeland en mn vader uit Rotterdam en ik ben opgegroeid in de randstad, ik voel me ook absoluut een randstedeling en zeker geen zeeuw!
|
Citaat:
ppffffff ben ook nog een gedeelte Javaans |
Ik kom uit Bulgarije.
|
Puur Nederlands.
|
Citaat:
|
Half nederlands half surinaams :p
|
Nederlands
|
Nederlands.
|
Citaat:
:cool: |
Citaat:
maar dan Paramaribo :cool: net zoals bijna iedereen ;) |
Nederlands.
Germaans. Arisch. Wat u wilt. |
Citaat:
|
Citaat:
nee maar ehm..ben 3/4 Nederlands en 1/4 Engels. |
Ik heb de Nederlandse nationaliteit, maar ik noem mezelf liever Limburger, omdat ik in de provincie Limburg ben geboren en getogen, en me eerder Limburger voel dan Nederlander.
Ik heb trouwens wel Duits en Belgisch bloed in mijn aderen. Mijn grootvader van vaders kant is namelijk Duits en mijn achternaam is ook Duits. Beide overgrootmoeders aan moeders kant waren Belgische. Groetjes, Ripper |
1000% Hollands :D
|
1/8 duitse adel (haha)
3/8 Arnhem 1/4 Fries 1/4 Rotterdam |
Zo ver ik weet heb ik alleen maar nederlandse voorouders, maar dat is alleen maar een klein stukje in de geschiedenis van mijn familie waar ik overigens weinig over weet :|
In iedergeval zijn mijn beide ouders fries geboren en getogen, mijn zus (gedeeltelijk opgegroeid dan, 4 jaar ofzo, achja :p) ook en ik ben een echte lelystedeling :p |
Indonesisch. (en een klein beetje Nederlands)
|
M'n moeder is helemaal Nederlands, m'n vader een klein beetje Spaans.. (Zijn opa was een spanjaard.)
Dus ik ben heel erg Nederlands met een heeel klein beetje Spaans bloed. (Je ziet het niet aan me, alleen aan het feit dat ik heel snel heeeel bruin wordt, echt heeeel bruin.) |
Half Nederlandse half Tsjechische
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |