![]() |
Citaat:
|
heb mn kaartje al, maar ik wil eigenlijk ook wel naar The Mars VOlta dezelfde dag in Groningen
|
oeh euhm als Ataris speelt word het interresanter
|
Citaat:
zanger van leftovers is veel beter :P |
ik ga toch niet, ben dan al met school begonnen en ik mis vrijdag ook school voor LL, minder voor mn cijfers enzo
ja, ik ben een stuudje :p |
Ik vind Pennywise echt UBER!! Is mijn favo band :D ( zie ook avatar ;) )
Maar ik wou ook naar dat concert toe in de Melkweg maar het was al uitverkocht... :( Ik ga wel de dag ervoor ( de 24ste dus ) naar Anti-Flag in de Melkweg :) ... da's ook een hele vette band vind ik! En ook lekker cheapass.. kaartje was maar 12,05 € !! Maarja... ik zie Pennywise toch ook de 30ste op Pukkelpop Evenals Anti-Flag :D Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat The Ataris in het voorprogramma van PW speelt staat nog niet op site van Melkweg en ook niet op die van The Ataris (hoewel er wel een gaatje tussen 24/8 en 26/8 is bij de tourdates van the Ataris)
Weet iemand of het zeker is dat Ataris speelt, want dat geeft voor mij namelijk de doorslag. (vooral omdat ik ze moet missen vanwege The Mars Volta op LL) |
matchbook romance is toch voorprog? of komen er 2? zou wel vet zijn
|
Is dat concert al uitverkocht?
|
Ik heb pas ergens gelezen dat de Ataris ook voorprogramma is.
Kan me zo de site niet herinneren. |
Citaat:
|
ik heb uitgerekend dat pennywise all in all best duur is en ik zal er niet zijn
|
Ik ga ook, ik vind de band niet super ofzo, wel leuk, maar niet Geweldig... Ik ga met vrienden mee en dat is meestal wel leuk, pit in en het is weer (y)
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
*gaat naar Pennywise*
zou wel leuk zijn als the Ataris ook zouden komen.. :) En kga waarsgijnlijk naar Lowlands of naar Anti-Flag. Is nog niet zeker..:/ |
Citaat:
|
Ik was er nog over aan het nadenken of ik zou gaan aangezien mars volta is verplaatst maar als het uitverkocht is hoeft dat dus niet meer, en eigenlijk vind ik dat niet zo erg...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat de neuk is het uitverkocht?
Godver :( |
oke
*PIEPPIEPPIEPPIEPPIEPPIEPPIEPPIEP* kutzooi :( mocht iemand z'n kaartje kwijt willen... |
Nee, het is niet uitverkocht, in iedergeval eergisteren (of de dag daarvoor) niet. Een vriendin van me was langs het postkantoor gegaan, en zij zeiden dat het uitverkocht was. toen heeft ze melkweg gebeld en bleek het een systeemfout te zijn ofzo.
|
jamaar jammaar op de ticketservice site staat van wel :confused:
|
Citaat:
|
first thing in the morning (y)
bid jij alvast met mee mee? ;) :) |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Zie post van weeezzz.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga ook naar Pennywise. Wel ongelooflijk duur met die reserveringskosten en dat fukkige lidmaatschap.. :(
Maar jeugdsentiment is altijd leuk om terug te zien. |
Zo spannend vind ik Pennywise niet om erheen te gaan.
|
Mensen.. trouwens al de nieuwe Pennywise CD gechecked?
Ik heb hem al 1 X gehoord, hijs wel ok, maar vind um niet zo goed als bijv: Land of the Free, Full Circle of About time.. ( teminste dit was mijn 1ste indruk dan he.. ) |
ikzelf ga trouwens niet, wel veel plezier!
hopen dat ze niet weer t podium afbreken ;) |
wie gaan er nu allemaal dan behalve ik?
|
Citaat:
Hoe heet-ie? |
Citaat:
Komt dacht ik 9 September uit. |
Citaat:
geloof mij maar wordt weer een standaard pennywise setlist veel oude nummers paar nieuwe en bro hymn op eind blah koop dan de live in the keyclub cd |
Citaat:
whooooohohohoooooo whoooooohooohohohoooooo |
Bro Hymn haha. Pennywise is ook Bro-core/punk :D
|
Citaat:
Maarja.. kan niet wachten om het een X live gespeeld te zien worden.. ghehe |
hee das vanavond!
|
Wie gaan er nu
behalve Alies, Chris en ik? |
Citaat:
|