![]() |
tjees moeten jullie nou echt smeken om een ban?
*gaat weer off-topic rotzooi verwijderen* |
een mix van fortuyn en balkenende zou ut beste zijn geweest
charisma van fortuyn en de intelligentie van balkenende :D maargoed Balkenende dus ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nope... ik reageer overal normaal op t forum meestal, behalve tegen hem en das persoonlijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag ook. Als 't ff kan LN i.p.v. 't CDA.
|
Citaat:
Ik zie meer in CDA/PVDA/GL Had liever PVDA/D66/GL/SP gehad :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben verder geen CDA aanhanger maar Balkenende rules!!! Pim is een zielig hoopje ellende die alleen maar loopt te klagen, maar die niet met goede, haalbare oplossingen komt.
|
Balkenende.
Hij is de afgelopen tijd zeer sterk gegroeid als politicus. In het begin was hij nog een redelijk onervaren nieuwkomer, althans als het om publiek optreden en debatteren ging. Maar hij is ijzersterk opgeklommen. Hij kiest zijn woorden zorgvuldig en komt gedecideerd en daadkrachtig over. Verder weet hij de juiste balans te vinden tussen krachtige taal die mensen vertrouwen inboezemt, en op de juiste momenten wat dieper inhoudelijk in te gaan op vragen en onderwerpen. Daar komt nog bij dat het gedachtengoed en het programma van het CDA mij wel aanspreken. En wat Pim Fortuyn betreft: ik hoop niet dat er mensen zijn die zichzelf serieus nemen en tegelijkertijd op die man stemmen. Je kúnt niet in redelijkheid tot de conclusie komen dat hij een goede keus zou zijn, als je redelijk nadenkt en in het bezit bent van een nog niet eens noodzakelijkerwijs meer dan gemiddelde intelligentie. De man brult er maar op los. Toegegeven, hij heeft uitstraling en charisma (de flamboyante homo van de Nederlandse politiek in een Daimler met z'n lieve hondjes, dat valt op) maar hij is inhoudelijk gewoon een nul. Hij gaat nérgens dieper op in, om de doodeenvoudige reden dat hij dat niet kán. Op het moment dat hij in moet gaan op hoe hij die mooie woorden dan wil waarmaken, wimpelt hij het weg met 'onzin', 'verhalen' en noemt hij Melkert een 'boekhouder'. Ik heb sowieso weinig vertrouwen in een persoon die zichzelf beroept op een professorentitel zonder daad recht op te hebben. |
Ik weet niet of iemand gister Barend en van Dorp heeft gezien??
Ik ben geen balkenende fanatiekeling, maar zijn optreden gister was super sterk. Hij deed goed mee in de gesprekken over Durex!!! Als CDA'er!! Nee hij was zeer overtuigend en kwam als zeer stabiele persoonlijkheid over. Misschien dat ik wel op het ga stemmen! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vond het ook goed! |
Citaat:
|
Citaat:
die mulder gast die praat tenminste scherp en duidelijk en dat moeten we hebben. barend en van dorp, tja :D |
Citaat:
kijk dan niet:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Balkenende vond ik wel ok. Ik begin steeds meer respect voor die man te krijgen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Idem CDA CDA CDA
|
Toch lijkt het me dat hier 2 dingen verward worden: Wie vind je de beste lijsstrekker en op welke partij ga je stemmen. Ik heb al aardig wat aanvallen op Pim beantwoord, maar heb nog nooit iemand horen vragen of een cda-stemmer nou echt tegen abortus, euthenasie, het homo-huwelijk enzo is. Bij deze de vraag aan jullie dus.
|
Citaat:
|
Ik vrees dat ze in DEN HAAG allemaal gesjeesd zijn.......
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op zich heeft-ie wel gelijk... veel mensen verdiepen zich niet (genoeg) in politiek en hebben toch hun woordje klaar, hun standpunten gereed en het gelijk aan hun zijde, of zo denken ze. |
Ik heb maar 1 tip voor J P Balkenende: een scheiding + pot gel kan wonderen doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de meeste mensen die iets opvangen over pim zoals rascist en dan denken ze meteen dat het een rascist is. Dit owrd natuurlijk aangemoedigd door de PvdA |
Citaat:
Ze lijken helemaal niet op elkaar, waarom zou de ene partij dan 3 zetels halen en de andere 5 als ze op elkaar lijken? niet echt reeel. En je hoort geband te zijn op die tijd. |
Citaat:
:cool: |
Citaat:
goh, je bent weer helemaal terug hoor, als jij dat 1 pot nat vindt moet je dat vooral blijven doen, PvdA is toevallig wel de partij die dit land zover heeft gebracht, en natuurlijk gaat nooit alles goed, maar dat ligt niet aan 1 partij in een land ofzo. Pim heeft anders best wel veel oudere stemmers hoor |
Citaat:
|
Citaat:
Pim is de enige die veel zaken wil veranderen. En dat is dringend nodig. Niet omdat je 1 ding graag wil veranderen op de rest geen commentaar hebben, zelfs op meedrijven. Een rigoureuze aanpak zoals die door Pim voorgesteld wordt op tal van terreinen is uniek en hard nodig. |
is dr een url waarop dit terug te zien is???
ik ben namelijk van fan balkenende dit had ik graag willen zien! |
ik zal voor je kijken
|
www.nederlandkiest.nl misschien
|
Fortuyn is grappig, maar niet goed als minister-president. Balkenende zou dan de beste nederlandse politieker zijn om dat wel te worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
nee ff serieus, om o.a. geen handelsblokkades te krijgen met het buitenland, zou een man als Balkenende veel beter aan het imago van een goede minister-president (en dus nederland) voldoen, terwijl Fortuyn beter op zn plaats is in de kamer , de andere partijen onder de duim houdend.. wetsvoorstellen mbt asielbeleid enzo moet toch door de kamer heen, en een regeerakkoord tussen vvd-lpf-cda zou deze wetsvoorstellen toch al bevatten (hoeft Pimm0r niks aan te doen). |
Citaat:
Bovendien vind ik het aardig krampachtig om net te doen of Pim alleen maar (goede) ideeën heeft m.b.t. het asielbeleid. En zal oiok in een vvd-lpf-cda Pim wat moeten doen, daar staat de p voor hier namelijk. Als premier kan hij alleen nog meer doen. En dan nog iets over 'in de ogen van het buitenland'. Het zal toch wel erg krom naar buiten overkomen dat de premier van dit o zo vrije land eigenlijk tegen zaken als abortus, euthenasie, 't homohuwelijk, etc. is. Zou op mij als buitenstaander over komen als 'je wil het niet, maar het mag wel', ofwel gedogen. En dat is juist bij dit soort onderwerpen niet het geval hier. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:13. |