![]() |
Ik ga er vanuit dat deze man is vermoord als waarschuwing. Hij heeft regerings geheimen doorgegeven, en heeft het met het leven moeten bekopen, zodat andere mensen die met de regering samenwerken dit niet gaan doen, omdat ze weten wat de gevolgen kunnen zijn. Kelly diende dus als afschikking voor de toekomst.
Iemand in een bos vermoorden door zn polsaders door te snijden lijkt me ook niet zo moeilijk, vooral omdat diegene snel doodbloed. |
Citaat:
Zie jij die boeken op de non-fictie plank staan? Right, ik ook niet. Tuurlijk heeft 'ie z'n research gedaan, maar het beeld dat een schrijver je geeft is over 't algemeen zo geromantiseerd dat het weinig te maken heeft met de werkelijkheid. |
Citaat:
|
Hij is vermoord, en over 60 jaar horen wij dat op discovery, dan zal ik tegen mn kleinkinderen zeggen, zie je wel, opa heeft dat altijd al gezegt :D
Nee, om eerlijk te zijn ben ik ervan overtuigd dat hij vermoord is als afschikking, en ik vind het een trieste zaak. |
Citaat:
Citaat:
|
Ze hebben hem vermoord, hij had absoluut geen reden en het moment waarop is nogal gunstig. Ik blijf ervan overtuigd, ze hebben hem vermoord en ik vind het een trieste zaak dat mensen als jij, asassin, denken dat het allemaal puur toeval is.
De balir regering heeft hem gewoon op zn geweten, punt uit. Over 60 jaar zul je het op discovery zien, en denken die onsymphatieke Gauloises had toch gelijk. Wat genoeg doening zal ik dan hebben :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39. |