![]() |
V.zeiken
Hij wil mij niet begrijpen Hij luistert nooit Verdraait alles Help Gek Boos Hoofdpijn Janken Weg!!! Haat :( *kan wel janken* |
Citaat:
|
C'est la vie
festifal was leuk! kermis druk Joel *zwijmel* GVD waarom boos? jaloers? laat me kijken joh stomme gast doe niezo moeilijk werken getsie ach vrij Tamara gezellig weer naar de kermis gaaf!!! buikpijn eten afwassen Abdu? where R U? |
Ik kan nooit iemand krijgen!
|
Citaat:
|
moe
warm ff relaxen dorst douche muziekje werk kortom, ff relaxen na een dagje werk |
nadenken
twijfels verwerking opluchting blijheid verwarring |
Waarom mag ik nou nooit eens kortaf zijn?? en geen zin hebben om met mensen te praten? waarom snap niemand dat???? :(
|
Grmbl Grmbl
6 uur!!! 6 uur!! En dan niet meer kunnen slapen Heel fijn Moe Kogellagers maar olien Om 6.30 Kheb vakantie hoor 7.00 forum terorriseren Grmbl Grmbl Nog 5 uur Dan begint het leven weer Bah Wel lekker weer |
kut
|
een van mn beste vrienden terug uit aussi.
een van mn beste vrienden die in aussi woont heb ik net heel even gesproken op msn en hij mist me! WOEI! verward beetje boos mis mn moppie |
buikpijn
miserabel *laat hoofd hangen* bah moet nog veel te veel regelen irritant jak wat moet ik nu? |
De vlinder keek in de spiegel en zag zichzelf veranderen in een nachtvlinder. Als vroeger.
Het is weer helemaal fout gegaan... :( |
auwieauw...mn rug doet zeer..
wel heen gaan? niet heen gaan? ze zien me aankomen zie ik dr nog wel een keer. val toch dood shit, dat was gemeen. ik weet het niet altijd en eeuwig die ellenlange ....... word er niet goed van IK HEB VAKANTIE, JA!? wrom wind ik me zo op? jaloers? maar waarop dan? daar is geen reden voor en anderen maar van hun jaloerse praat afhelpen kijk naar jezelf. je doet toch genoeg? hou dan op sjago, Mies? nee hoor. :rolleyes: vlieg gewoon op allemaal zeur op ik wil vakantie vieren zonder gejank en dergelijke doen wat ik wil en of dat nou lezen of onthangen is. BLEGH! maar voor de rest gaat het prima hoor:):) |
Citaat:
|
moe
down moe down damn waar komt dit dan weer vandaan confused |
Citaat:
Sorry :o |
Citaat:
sterkte ermee |
spierpijn
mis ik mij (?) nee nou moe niemand laat iets van zich horen iets regelen voor morgen hoe aanpakken geld Townsend lief eng connexxion buschauffeur geschorst :D gratis dagkaart :cool: AUW kl*te spierpijn |
Citaat:
Meis, wat vervelend :( , trek aan m'n mouw als je dat nodig hebt, goed? Take care alsjbl. (L)Mariamne Een Nachtvlinder ontwaakt en vliegt dan de morgen weer binnen al naar het licht |
Citaat:
|
Weer rust
Ging goed met muziek Weer rust Tot mezelf komen Zelfstandigheid Het gaat goed Dat zal zo blijven Ik raak niets kwijt - ik gooi weg Symbolisch Weer een stapje verder Acceptatie Het gaat goed zo Ga zo door |
Citaat:
@ Dreamerfly: :) I will Schaamte vooral, en walging... hoe kon ik zo stom zijn? Ik heb net een cd gekocht, en de teksten geven wel steun... |
Citaat:
|
Citaat:
|
klote
|
verliefd, moe, missen,muziek,huilen,knuffel...
|
pff
rot nou es op fuck *zucht* kutleven kutdag kutalles goed fucked up geirriteerd |
broertje
actie zucht wat nu? arm om me heen mama kut kut KUT politie godver vertrouwen? broertje broertje vliegje werk terras homo :) Lief Water Morgen broertje enter Ik doe dit ook heel vaak. Je hoeft maar een wiskundeschrift open et slaan en er staat wel zo'n 'binnengedichtje'. Binnengedichtje ja, zo noem ik ze meestal :o. En het is inderdaad echt aan te raden. Vaak als je zelf zoiets overleest weet je heel goed hoe je je écht voelt. Het is echt even 'je gedachten op een rijtje zetten'. :) |
ik denk dat jij dacht dat wij hebben gepraat over het feit dat ik zei over jou, dat jij zei dat ik heb gesproken met hem en hij zei dat ik had gezegd.....
iow: tuut niet sociaal misanthropisch |
Ehm... ja...
Het gaat wel goed eigenlijk. :) |
geslapen
wakker geworden :D (fijn he? :p) gefietst gewerkt terug gefietst gegeten aangekleed tas ingepakt gefietst betaald omgekleed gezwommen gefietst gegeten en tjah nu dit dus :) |
voor mezelf
niet altijd aanpassen :) pws yvonne door de war wat wil / denkt ze nou boeie! ;) nog steeds kayy |
gesloopt
nekpijn rugpijn buikpijn blaren kramp niet goed (n) liggen slapen hmmmm ik denk dat t wel duidelijk is ;) |
koppijn
moe zere voeten kwaad/onrustig van binnen irritatie *huil* |
beetje raar
vrolijk maar tegelijk ook een beetje sip snap mezelf even niet... |
Citaat:
Sorry dat ik nog niet gemaild heb, m'n hoofd stond er niet echt naar... :S Ik mail je morgen, okay? |
Citaat:
is wel goed hoor. heb toch niet echt tijd gehad. Als hij voor zondag komt kan ik hem nog lezen :) |
Jeeee! Ik ben tevreden over het verhaal op Letteren dat ik net even snel geschreven heb. Inspiratie bij een plaatje van iemand. :o
|
Zowhee
Moe Jarig Moe Leuke verjaardag Niet eens ruzie Viel weer mee Pfoehee Zo naar bed Bjte Pfeifferachtig Muziek Mooi Voelt wel oke Is er helemaal mee klaar Gooit ze nu helemaal weg Bugger off joh Goedzo! nog een verjaardag Gebeld was goed Goeie dag zo |
wachten
twijfels sex houden van dilemma bier zuipen volwassen worden alsjeblieft |
moe
film laat slapen werken getsie 1e laatste dag fiets terug!! ophalen geld? veel? hope so! :D papa formulier *gaapt* geen smsje :S naja geeft ook niet mooie film ....... net dikke steken in m'n onderbuik :( *AUW* slik |
nou echt zó dom?
dat kan toch niet? nou blijkbaar wel zou eens moeten weten *grijns* ghegheghe er nu klaar mee gewoon verder zonder dat |
geen zin meer
blegh! walg! neej dat mag niet! creatief zijn.. waarom denk ik nou weer fout? stom mens dat ik ben *zucht* kweet het niet meer hup eva! positief denken zingen leuk! wanneer komt hij nou terug? zenuwachtig bang eng ik ga het gewoon doen! pfff ach laat allemaal toch maar zitten.. |
moe
wel blij kan eindelijk t bord vinden:D *darten* zin in vanaaf Amsterdam Tournament moet Hanneke bellen, domdomdom. jarig over 17 daagjes:D nou gaat ie toch weg. balen. nou ja. komt wel weer terug waarom snap ik ze nou niet? zou t over mij gaan? als dat zo is: VLIEG OP. zo. dat moest effe. half 4, half 4, half 4 :D:D zere rug gaat maar lezen. daahaag! |
gewoontjes eiglijk
kga strakkies werk zoeken *zenuw* vanaaf naar mijn dinnetje :):):) |
zo he
pil verslapen elke vrijdag kermis laat msn Abdu webcam foto's werken moe *zucht* post weer opgehaald ik zie gewoon dat ze dat fijn vinden... *zucht weer* |
opgelucht (y)
nu klote zelfs als k lig te slapen zeikt ie op mij.. wat moet k nu? nog dik een half jaar en dan? ben k dr dan nog? moet wel :( |
Laat maar komen
Zondag Jammer Reünie? :eek: Huis Het is vrij-hij-dag! |
grmbl
Internet dood kutcomputer spyware? k weet niet eens wat dat is nog een hele week moet afkicken *zucht* morgen lekker naar Lou film kijken jaarboek niet vergeten Hmmm... ik ben dus de komende week niet online... :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |