![]() |
Citaat:
|
very well :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ja... ze kan ze wel uitkiezen, dat scheelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zeg: BULLSHIT!!!
iedereen moet doen waar hij of zij zin in heeft, of dat nou 10 jongens op een avond zjin of geen sex voor het huwelijk. onafhankelijk van geslacht!! |
ik vind dit het meest irritante topic dat ik ooit gezien heb
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Fucking irritant dat er voor een jongen geen woord als 'hoer' of 'slet' bestaat. Deze woorden klinken gewoon te vrouwelijk. Je kan hem wel een slet noemen maar dat klinkt zo raar, ze moeten gewoon een woord uitvinden voor de jongens zodat deze 'regel' een beetje wordt opgeheven :-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ik heel eerlijk mag zijn wordt bij mij in de vriendengroep die gozer dan net zo goed voor hoer uitgemaakt. Tja waarom dat ooit in het leven geroepen is die uitspraak....zal wel weer iets met vroeger te maken hebben ofzo.
|
ik vin t triest....
ik heb een paar vrienden die echt altijd als ze uitgaan weer een ander meisje hebben, zegt niemand wat van...is gewoon lache allemaal.. als ik een keer een beetje veel jongens achter elkaar zoen in een tijdje komen die vrienden dus gelijk naar me toe dat ik moet oppassen, dat ik anders een naam krijg blablablaa.... pfffff wat een gezeik allemaal zeg :rolleyes: |
Maakt me allemaal geen bal uit, zo lang iemand maar geen heel legioen of juist vrijwel niemand heeft 'gehad'. Zelf heb ik ook met vrij veel mensen het bed gedeeld, en ik voel me daardoor eerlijk gezegd geen hoer, net zoals ik een jongen met veel ervaring ook geen probleem vind. Beter eigenlijk wel.
|
Citaat:
|
Een jongen of meisje die veel sex heeft is geen hoer. Die is sexueel aantrekkelijk en weet er gewoon gebruikv an te maken.
Mensen die hem/haar dan een hoer noemen zijn gewoon jaloers, of hebben andere waarden en normen en vinden sex iets veel "specialer". |
Citaat:
|
Citaat:
les mots justes |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |