![]() |
Citaat:
ik haat pindas :o ;) |
Citaat:
het was ook vrij kansloos... |
waarom denk je dat ik die :p erachter zette?
en ik bedoelde het niet op zo'n manier... |
Het was geweldig gisteren in de Boerderij.
Jammer dat zijn nieuwe cd uitverkocht was :'( En iemand had voor me geregeld dat ik ze kon interviewen, alleen de band was te stoned en te dronken om een normaal interview te kunnen geven, dus toen hebben we het maar niet gedaan :D :o :( En ze deden Selfish niet. Grrrmmbl. Maar wel veel mooie nummers, zeg :) |
Ik ga iig donderdag naar Doornroosje maar ik wil er eigenlijk nog wel eentje zien... heb er echt zown zin in..
|
Keith Caputo had 11 september een optreden verzorgd in een platenzaak in Sittard, vóór zijn optreden in de Fenix, later die dag. Je kon gewoon even lekker met hem kletsen en zo.
|
Wat ik niet snap he, de laatste nummers die hij speelde "Crack of your mind" en "Everything Under The Sun" , waar staan die nummers op? Niet op Died Laughing, niet op de nieuwe cd. Ze waren zo mooi. :(
|
Everything Under the Sun:Former Life Of Agony Frontman Tests Out New Material During Dutch Live Appearance
nog nieuwer dan de nieuwe cd? of afgevallen voor de nieuwe cd?aangezien het stukje van juli 2002 is... |
W'rom komt die vent niet naar Groningen of beter gezegd w'rom wordt ie niet geprogrammeerd door de zalen hier.
|
optreden in de Tagrijn was leuuuk...en ik mag van hem gratis naar any concert I like...dus dat ga ik ook zeker doen :)
|
|
Citaat:
Op www.pixum.nl/members/freakjuh staan mijn foto's. Die van maria is erg cool (y) |
Citaat:
|
ik heb mn sig aangepast hoor... :)
|
Citaat:
die van freakjuh zijn ook gaaf, en ik ga overmorgen ook fotos maken :) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik had heel goed gelezen hoor...ik vond het alleen zo raar dat je op zo'n manier reageerde omdat ik zelf mijn post ook niet al te serieus nam, snap je? ontopic: helaas heb ik die foto niet zelf gemaakt... maare, mooie fotos freakjuh :) ik zal es kijken of ik mn camera niet vergeet als ik naar de melkweg ga... |
thxxxx :)
He, verdorie, ik wil eig wel nog een keer naar een optreden. Ik heb alleen geen geld :( Naja, hopen dattie over een half jaartje ofzo weer eens gaat touren in NL... (y) |
ik sta met zn vieren op de gastenlijst in de melkweg maar we zijn maar met zn drieen...dus...?...
|
waarom zijn er 3 keith groupies en willen we alle drie naar meerdere concerten en gaat er voor de rest niemand? (n)
|
Citaat:
:o |
ken het verder niet echt, maar ga m vrijdag waarschijnlijk bekijken als ie hier in hedon speelt. dus we zullen zien...
|
ik wil em eigenlijk ook wel graag zien
|
Citaat:
|
nee, had ik ook gezegd...
foto is gemaakt door jepe daar zijn overigens meer fotos te vinden van het optreden in de tagrijn... |
Haaaaaaaaalllo
ik ben gister naar keith geweest in Eindhoven... jee wat is die dude klein zeg... maarja boeit verder niet... hij heeft wel uitstraling.... concert vond ik goed... hij heeft echt wel mooie nummers zeg... kende al een paar nummer van de nieuwe EP dus dat was wel leuk... enne... razzberry mockery is toch wel mijn favoriet... had die opgedragen aan Arnold S. :)... enne brandy duval is echt mooi... en natuurlijk op het einde selfish unplugged... nou goed gezellige avond gehad... |
was gisteren ook naar eindhoven geweest , erg gaaf optreden , we stonden op de guestlist en konden backstage (heb t shirt en bier gekregen) heb nog een tijdje met hem gepraat was erg gaaf!!! :cool:
|
Citaat:
WATTTTTTTT Dat deed die klootzak in Zoetermeer niet. Het mooiste nummer. Godverdomme! :( :o |
Citaat:
|
Kheb m gezien in Rotown in R'dam was heel erg goed dus als die nog in je buurt komt gaan !!!!!!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |