![]() |
heb je je examen al gehad?
IK nog niet (dit jaar) Ik ga vragen of ik het voor me examen mag hebben (piercing onder me lip (staafje)) Ik wil het al zooo lang, alleen mijn moeder vind dat ik daarna "me gave huid beschadig" :rolleyes: Ik heb al gezegd van, ja nu of als ik op me 18de het huis uit ben, ik krijg hem toch.. Dus probeer dat eens.. En ik zal niet in 1x thuis komen met een piercing, den dat ie dr net zo hard weer uit gaat... |
Gewoon niet doen. Luisteren naar je ouders. Ik vind piercings lelijk.
Maar dat is mijn mening :cool: |
Zeg ze dat dit is wat jij mooi vind en dat het jouw lichaam is. Misschien ook zoiets als 'op deze manier kan ik mezelf uiten en mezelf zijn, willen jullie dat niet?' Op deze manier heeft mijn beste vriendin al 4 piercings gekregen :P schuldgevoel geven werkt dus heel goed.
|
luister naar je ouders, mensen hier die zeggen gewoon doen zijn een stelletje eikels.
vraag me af hoe hun het vinden als ze hun kind later iets verbieden en een of andere flapdrol op internet zecht, gewoon schijt aan hebben! je ouders zijn je ouders en je zult ze nog een tijd nodig hebben! |
Ik heb hetzelfde probleem gehad en gewoon een piercing genomen. Mijn vader was woest maar hij was niet barbaars genoeg om de piercing er inderdaad met een tang uit te trekken. Dat had hij van tevoren wel aangekondigd. Ik zou het dus gewoon doen.
|
Ziet er niet uit. Je ouders niet aandoen en lekker wachten tot je volwassen bent.
|
Stormpopcorn, als je op topics zoekt dan is het verstandig om even de datum te checken voor je post. Je upt nu iets van 12 jaar geleden... Natuurlijk is het onderwerp voor sommige jongeren nog wel actueel. Laat het topic nu maar weer wegzakken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:53. |